جب مُراد پوری ھو جاے تو نقش کو کسی بھی گملے میں مٹی میں رکھ دیں اور پانی دیتے رھیں
2026-08-31 11:38:24
8
DramaBox3213 :
ya hayu ya qayoum
ya alio ya wadoud
ya zaljalal e wal ikram
ya Allah Hu
awal akhir durud shareef
2026-08-31 13:04:59
9
AishaAkeli😆 :
اپ نے بتایا نہیں کہ جب کام ہو جائے گا چاولوں کا صدقہ تو دینا ہے تو جو تین نقش ہیں جو الماری میں رکھے ہیں ان کا کیا کرنا ہے بعد میں وہ اپ نے بتایا ہی نہیں ہے جب کام ہو جائے گا????
2026-08-31 10:44:49
0
Komal :
jumerat, juma aur hafta bs yehi 3 din hoga amal bad e maghrib se 12 bje se pehle
2026-09-01 06:22:50
0
Moon Afridi :
us naksh ka per kya krna ha ??
2026-08-31 10:50:12
1
user321862648 :
sar moja 25 coror ki sakht zaroat ha dua kary mil jay moja jaldi mai karo gi ya wazeefa
2026-09-01 05:22:25
1
Arooba :
3no naksh bad m krna Kiya ha
2026-08-31 11:19:56
1
Ali Abbas :
ya zuljlal e walikram k sat ya Allah ho end pr ak dfa prna he ya pori tasbeeh mn mtlb 100 bar ye b Sath hi prna he
2026-08-31 16:54:42
1
AH :
sir naksh main b yehi Allah k nam likhna hai or kitni bar 1 1 bar hi likhna hai paper pr or yehi tasbih main b parkhna hai please batye ga zaror
2026-08-31 18:11:20
0
@ASHE JAN 09845 :
Sir likhna kitni bar h
2026-08-31 11:49:23
0
🫀 :
اپ کے سب وظائف اچھے ھوتے ھیں کام ھو جاتا ھے ماشاءاللہ سے
2026-09-03 13:30:22
1
🌍 فF :
Assalamu Alaikum sir aap ki team ne to Naksh Kabhi Nahin dikhaya likha hua aur na ismein Mubarak to baki sab Kuchh samajh mein a Gaya lekin sirf ek baat nahin samajh a Rahi Jo Naksh likhna Hai Tabish Jo likhna Hai usmein kaun se is Mein Mubarak likh lenge
2026-08-31 22:14:37
0
Noorani Erfan :
plz sir bataye ye tasbhi ek bar par ni hai ya 100 time parni hai plzzzz🙏
2026-09-01 09:16:55
0
biyaaaa :
1dafa
sirf3 din hi karan h
2026-08-31 16:05:03
0
Muhterma🍃 :
Shukriya ijazat k liye
2026-09-02 05:07:24
2
warisha khan :
naqsh ka kia Karen
2026-08-31 11:08:55
0
wasy 24 :
Ameen ❤️
2026-09-01 19:03:16
1
Samosa Pakora :
ijazat
2026-08-31 11:55:09
0
Adv :
axhaw 1 hi Amal mn 2 3 muradoun hajatoun k lye kr skty hn..?? plss btaye..ya 1 hi hajat k lye krna hai pehly....
2026-09-01 09:38:33
1
user3040637236061 :
Three Day In Sha Allah thank you 👍
2026-08-31 10:55:36
3
️ :
ایک تسبیح پڑھ لی لکھ لیا
دوسری تسبیح پڑھ لی لکھ لیا
تیسری تسبیح پڑھ لی لکھ لیا
یا تینوں تسبیاں پڑھ کر پھر ہی لکھنا ہے یا الگ الگ لکھنا ہے یہ تھوڑا سا سمجھا دے باقی سمجھ اگئی ہے
2026-09-01 07:44:16
1
ayezaa❤️ :
Aslam o alikum ap sy baat ho sakti hai please
2026-09-01 02:09:17
1
zidipukhtoon786 :
جزاک اللہ 💯💯💯💯
2026-08-31 10:21:05
1
To see more videos from user @realrajahaider, please go to the Tikwm
homepage.