@realrajahaider: Amal e Sah roza har murad aur dua qabool honay ka wazifa #foryoupage❤️❤️❤️foryou💞💞💜 #viralvideo #trending #foryou #quran

Raja Haider
Raja Haider
Open In TikTok:
Region: AE
Monday 31 August 2026 09:52:18 GMT
66936
2941
138
751

Music

Download

Comments

faisalkhankashan
faisalkhankashan :
ejazet dejea mujhy plzzzz
2026-09-02 10:27:37
0
funshunn
Samar-Sheikh :
please ejazat dain please
2026-09-02 14:26:33
0
realrajahaider
Raja Haider :
جب مُراد پوری ھو جاے تو نقش کو کسی بھی گملے میں مٹی میں رکھ دیں اور پانی دیتے رھیں
2026-08-31 11:38:24
8
dramabox3213
DramaBox3213 :
ya hayu ya qayoum ya alio ya wadoud ya zaljalal e wal ikram ya Allah Hu awal akhir durud shareef
2026-08-31 13:04:59
9
ashaiakeli
AishaAkeli😆 :
اپ نے بتایا نہیں کہ جب کام ہو جائے گا چاولوں کا صدقہ تو دینا ہے تو جو تین نقش ہیں جو الماری میں رکھے ہیں ان کا کیا کرنا ہے بعد میں وہ اپ نے بتایا ہی نہیں ہے جب کام ہو جائے گا????
2026-08-31 10:44:49
0
komal75334
Komal :
jumerat, juma aur hafta bs yehi 3 din hoga amal bad e maghrib se 12 bje se pehle
2026-09-01 06:22:50
0
moon.afridi6
Moon Afridi :
us naksh ka per kya krna ha ??
2026-08-31 10:50:12
1
user321862648
user321862648 :
sar moja 25 coror ki sakht zaroat ha dua kary mil jay moja jaldi mai karo gi ya wazeefa
2026-09-01 05:22:25
1
user7196302825576
Arooba :
3no naksh bad m krna Kiya ha
2026-08-31 11:19:56
1
user726303381
Ali Abbas :
ya zuljlal e walikram k sat ya Allah ho end pr ak dfa prna he ya pori tasbeeh mn mtlb 100 bar ye b Sath hi prna he
2026-08-31 16:54:42
1
user7231901717280
AH :
sir naksh main b yehi Allah k nam likhna hai or kitni bar 1 1 bar hi likhna hai paper pr or yehi tasbih main b parkhna hai please batye ga zaror
2026-08-31 18:11:20
0
mjlove604
@ASHE JAN 09845 :
Sir likhna kitni bar h
2026-08-31 11:49:23
0
abdullah5678930
🫀 :
اپ کے سب وظائف اچھے ھوتے ھیں کام ھو جاتا ھے ماشاءاللہ سے
2026-09-03 13:30:22
1
faizbaba0271
🌍 فF :
Assalamu Alaikum sir aap ki team ne to Naksh Kabhi Nahin dikhaya likha hua aur na ismein Mubarak to baki sab Kuchh samajh mein a Gaya lekin sirf ek baat nahin samajh a Rahi Jo Naksh likhna Hai Tabish Jo likhna Hai usmein kaun se is Mein Mubarak likh lenge
2026-08-31 22:14:37
0
noorani.erfan
Noorani Erfan :
plz sir bataye ye tasbhi ek bar par ni hai ya 100 time parni hai plzzzz🙏
2026-09-01 09:16:55
0
user70245231514197sheikh
biyaaaa :
1dafa sirf3 din hi karan h
2026-08-31 16:05:03
0
m.ahmad35259
Muhterma🍃 :
Shukriya ijazat k liye
2026-09-02 05:07:24
2
warisha.khan32
warisha khan :
naqsh ka kia Karen
2026-08-31 11:08:55
0
wasy845
wasy 24 :
Ameen ❤️
2026-09-01 19:03:16
1
samosa.pakora2
Samosa Pakora :
ijazat
2026-08-31 11:55:09
0
hadiqaofficial1
Adv :
axhaw 1 hi Amal mn 2 3 muradoun hajatoun k lye kr skty hn..?? plss btaye..ya 1 hi hajat k lye krna hai pehly....
2026-09-01 09:38:33
1
user3040637236061
user3040637236061 :
Three Day In Sha Allah thank you 👍
2026-08-31 10:55:36
3
collegevibespk
️ :
ایک تسبیح پڑھ لی لکھ لیا دوسری تسبیح پڑھ لی لکھ لیا تیسری تسبیح پڑھ لی لکھ لیا یا تینوں تسبیاں پڑھ کر پھر ہی لکھنا ہے یا الگ الگ لکھنا ہے یہ تھوڑا سا سمجھا دے باقی سمجھ اگئی ہے
2026-09-01 07:44:16
1
ayezaa__xh
ayezaa❤️ :
Aslam o alikum ap sy baat ho sakti hai please
2026-09-01 02:09:17
1
zidipukhtoon91
zidipukhtoon786 :
جزاک اللہ 💯💯💯💯
2026-08-31 10:21:05
1
To see more videos from user @realrajahaider, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About