@soldierspeaksreloaded2: #creatorsearchinsights #30millionviewsviralvideo The system itself is completely corrupted, the entire system of Pakistan is dirty. Nothing can b

SoldierSpeaksReloaded
SoldierSpeaksReloaded
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 10:28:05 GMT
59405
4250
69
132

Music

Download

Comments

qurban.ali135
Qurban Ali :
Major keep it up
2026-09-02 14:23:59
1
s1217088egw
Saahil :
you are Absolutely Right Major tow I c Adil Raja ap sahi keh rahe ho main ne apni eyes se dekha hai aur suna bi hai Defence k ander ye hi haal hai reality ye hi hai.....
2026-09-02 04:42:48
3
nk430924
NK :
murshad imran khan zindabad
2026-08-31 20:53:20
3
mehmood.ustrana
Mehmood Ustrana :
Mera bachay cantonment men parhtay hn … no issues ye kon isko galat khabar deta ha
2026-09-02 16:17:42
2
user1263368255339
user1263368255339 :
raja Sahab yah mulk Charon ke hath mein chadha hua hai
2026-08-31 16:16:49
3
malikgullshahzad
MalikGullShahzad :
write
2026-09-02 13:12:46
1
asifbangash0092
ᗩᗪᐯOᑕᗩTE ᗩᔕIᖴ ᗷᗩᑎGᗩᔕᕼ :
bilkul sahi kaha ap ne sir. . . Quetta cantonment ko to afghan border se bhi ziada sakht kar dia gaya hai even entry cards k bawajood nahi chora jata aksar aj kal. . . 😂😂 checkposts se wapas kar dety hain k visitors not allowed. hm bacho ko wapas le jaty hain ghar school ki bajaye aksar. . . ya haal hai inka aj kal. ghalti kardi bacho ko inke schools me daal kr
2026-08-31 19:26:42
6
maida.farooqui
Maida farooqui :
right
2026-08-31 19:03:17
3
bakhthussainmgass
Niazmuhammad :
🥰🥰🥰804🥰🥰🥰
2026-08-31 18:17:12
4
syeda.sarfraz
Syeda Sarfraz :
Right 100%
2026-08-31 17:33:01
5
imrankhanict777804
⭐⭐⭐ 804 :
Allah kry
2026-09-01 01:06:59
1
pqycouncil
PQY Council :
2026-09-02 16:17:49
0
jadoon00193
jadoon001 :
سی پی او پنڈی خالد ہمدانی کو بھی کوئی نہی پوچھ سکا
2026-08-31 10:42:58
4
asaddxcent
Asad Dxcent :
Sach ka samny karo
2026-09-02 15:26:52
0
ahsanmayoahsan806
30 :
raja
2026-08-31 17:05:31
2
anwarullahkhan83
🫠ÃÑWÃR KHÂÑ 🫠🇵🇰🇲🇾 :
2026-08-31 14:13:51
1
user1263368255339
user1263368255339 :
yes
2026-08-31 16:17:52
0
asaddxcent
Asad Dxcent :
awaam ko be wawoof banaty hain
2026-09-02 15:25:52
0
thairmehood6492
Tahir mehmood :
804
2026-08-31 17:21:58
5
oldisgold123j
Daffodils :
batata btata huin btata huin batata huin
2026-08-31 18:19:48
2
s1217088egw
Saahil :
CO Colonel ka Court Marshall huna chahiye tha khud hi Akela nikal para Jang larne university main wo bi Pistol le kar wase us Colonel ko Armoured Core ka Tank le k jana chahiye tha University main.....😂😂😂😂😂😂😂😂
2026-09-02 04:45:56
0
raja20436
raja :
Barber Shah reminds me of story of our area, A man from lower cast, whose name was "Shah Mohammed", his next generation added "Shah" with their names. later they became "Sayyed". Same is the story of FM Asim Munir and Baber Shah.
2026-08-31 16:54:32
1
jadoon00193
jadoon001 :
سی پی او پنڈی نے یوکے اور امریکہ میں بھی خاصی پراپرٹیاں بنا لی ہیں اور پیسہ بھی اب سنا ہے نیا سی پی او بھی امریکہ گیا ہوا ہے
2026-08-31 10:48:08
1
only1goddifferentnames
Zahid Ilyas :
ye pyasa Pakistani greenb awam k khon parseene ka pysa hai
2026-09-02 08:08:21
2
skippermirrors
SkipperMirrors :
MAIBAP MAIBAP
2026-08-31 15:42:41
0
To see more videos from user @soldierspeaksreloaded2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About