@soldierspeaksreloaded2: #creatorsearchinsights #30millionviewsviralvideo The system itself is completely corrupted, the entire system of Pakistan is dirty. Nothing can b
you are Absolutely Right Major tow I c Adil Raja ap sahi keh rahe ho main ne apni eyes se dekha hai aur suna bi hai Defence k ander ye hi haal hai reality ye hi hai.....
2026-09-02 04:42:48
3
NK :
murshad imran khan zindabad
2026-08-31 20:53:20
3
Mehmood Ustrana :
Mera bachay cantonment men parhtay hn … no issues ye kon isko galat khabar deta ha
2026-09-02 16:17:42
2
user1263368255339 :
raja Sahab yah mulk Charon ke hath mein chadha hua hai
2026-08-31 16:16:49
3
MalikGullShahzad :
write
2026-09-02 13:12:46
1
ᗩᗪᐯOᑕᗩTE ᗩᔕIᖴ ᗷᗩᑎGᗩᔕᕼ :
bilkul sahi kaha ap ne sir. . . Quetta cantonment ko to afghan border se bhi ziada sakht kar dia gaya hai even entry cards k bawajood nahi chora jata aksar aj kal. . . 😂😂 checkposts se wapas kar dety hain k visitors not allowed. hm bacho ko wapas le jaty hain ghar school ki bajaye aksar. . . ya haal hai inka aj kal. ghalti kardi bacho ko inke schools me daal kr
2026-08-31 19:26:42
6
Maida farooqui :
right
2026-08-31 19:03:17
3
Niazmuhammad :
🥰🥰🥰804🥰🥰🥰
2026-08-31 18:17:12
4
Syeda Sarfraz :
Right 100%
2026-08-31 17:33:01
5
⭐⭐⭐ 804 :
Allah kry
2026-09-01 01:06:59
1
PQY Council :
2026-09-02 16:17:49
0
jadoon001 :
سی پی او پنڈی خالد ہمدانی کو بھی کوئی نہی پوچھ سکا
2026-08-31 10:42:58
4
Asad Dxcent :
Sach ka samny karo
2026-09-02 15:26:52
0
30 :
raja
2026-08-31 17:05:31
2
🫠ÃÑWÃR KHÂÑ 🫠🇵🇰🇲🇾 :
2026-08-31 14:13:51
1
user1263368255339 :
yes
2026-08-31 16:17:52
0
Asad Dxcent :
awaam ko be wawoof banaty hain
2026-09-02 15:25:52
0
Tahir mehmood :
804
2026-08-31 17:21:58
5
Daffodils :
batata btata huin btata huin batata huin
2026-08-31 18:19:48
2
Saahil :
CO Colonel ka Court Marshall huna chahiye tha khud hi Akela nikal para Jang larne university main wo bi Pistol le kar wase us Colonel ko Armoured Core ka Tank le k jana chahiye tha University main.....😂😂😂😂😂😂😂😂
2026-09-02 04:45:56
0
raja :
Barber Shah reminds me of story of our area, A man from lower cast, whose name was "Shah Mohammed", his next generation added "Shah" with their names. later they became "Sayyed". Same is the story of FM Asim Munir and Baber Shah.
2026-08-31 16:54:32
1
jadoon001 :
سی پی او پنڈی نے یوکے اور امریکہ میں بھی خاصی پراپرٹیاں بنا لی ہیں اور پیسہ بھی اب سنا ہے نیا سی پی او بھی امریکہ گیا ہوا ہے
2026-08-31 10:48:08
1
Zahid Ilyas :
ye pyasa Pakistani greenb awam k khon parseene ka pysa hai
2026-09-02 08:08:21
2
SkipperMirrors :
MAIBAP MAIBAP
2026-08-31 15:42:41
0
To see more videos from user @soldierspeaksreloaded2, please go to the Tikwm
homepage.