@waiswfdn: official face off #rifdeanmasdor #nadakayoshinari #onechampionship #fypviralシ #fyp

wais
wais
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 10:39:11 GMT
348394
39583
688
5029

Music

Download

Comments

waan8882
Waan :
klu Nadaka menang aku Qr rm 1 klu rifdien menang aku Qr rm 0.50 setiap sorang mcm mana oky
2026-08-31 12:15:25
836
di.mana895
Di mana :
INSYAALLAHH DEAN WIN AMIN KORANGG JANGAN LUPE DOA KAN DEAN
2026-08-31 11:25:35
884
ciperdy
Ciperdy :
kalo rifdean Menang Aku Janji Aku tambah anak lagi!!!
2026-08-31 13:21:42
99
leomartinuso
LEO MARTINUS :
bawa balik belt tu kat Malaysia Dean..kami percaya..kmu boleh memenangkan fight ini.👍
2026-08-31 12:10:43
59
ehehwie5
Awie :
ingat dean jepun pernah jajah tanah kita dean balas balik dean 🔥 bagi dia tidur
2026-08-31 12:32:14
91
rohamimta
ROHAMIMTA :
Alif dah bawa balik.... Giliran ko plk Dean.... Xde yg mustahil... Dean
2026-08-31 13:11:18
55
muhnas._0
N :
dean menang aq botak srs talk 😏
2026-08-31 12:20:10
54
rahmanman596
rahmanman596 :
Aura kemenangan Dean aku dh DPT rasakan,habislah kau Nadaka kena belasah dgn Dean,ya aku DPT rasakan .
2026-08-31 13:09:28
51
ahwangkatakino
อลิพ เรซซิ่ง :
sikit pun dean tarak gentarr ..betul2 jantan keren🤟🤙🏂🫡✅
2026-08-31 12:31:25
33
zxevenxau
zxeven :
style dean. all day best!
2026-08-31 15:01:51
0
izwxnhkll88
IzwxnInsyii .🕊️ :
Aku sokong malaysia , tpi nadaka ni laju bahaya mat , harap2 dean menang la , kalah pun tkpala puas hati sbb nadaka champion kot , malu kalau x dpt KO dean
2026-08-31 13:44:58
13
seorangpenghibur17
✋🤡🤚 :
All in rifdean
2026-08-31 14:10:11
0
muizace
Muiz Ace :
go refdean
2026-08-31 14:05:21
0
userultraman27
Kecekkz :
GOOOOOOI RIEFDEANNNNN🚀🚀🚀
2026-08-31 13:57:32
0
keretaperang
CEO of CRISIS :
Seluruh rakyat Malaysia bersama Nadaka!! ayuh!!
2026-08-31 13:03:07
6
rooooron
Roooon :
Seluruh indonesia akan terbakar
2026-08-31 13:35:32
9
sayutmtkiyy
Yuti :
steady dean💪💪💪
2026-08-31 12:55:32
0
madafiz
Feez🚎 :
Igt dean tok moyang dia prnah jajah malaysia dlu dean mesti menang ini game 💪🏻💪🏻
2026-08-31 12:58:30
10
jenip31
Jenip :
aku suka ayat dean, 'mana tau dia kena buah sesat ka malam tu lepastu KO' tiada yang mustahil. good luck magic boy
2026-08-31 13:01:21
17
golf.gti.mk7
🇧🇳GOLF-GTI-MK7🇧🇳 :
kalaw rifdan menang aku janji aku kawin lagi 1
2026-08-31 12:47:40
109
kenapakaucurangfatin
Kenapa Kau Curang Fatin :
maaf dean terpaksa realistik. Nadaka ni bukan calang2 tapi apa2pun goodluck untuk Dean. 🥰
2026-08-31 12:52:35
43
zariegriez
Rie🦅 :
nadaka K.O hundred percent
2026-08-31 12:14:12
11
herryhusin
Herry 🫵 :
kenapa kena gaduh ye nak rebut belt tu, tak boleh ke sorg pegang seminggu sorg lg pegang seminggu. bg merasa sikit sorg
2026-08-31 13:27:22
14
yasirhamzah8
yasirhamzah :
let go Din aku yakin kau boleh berjaya Hancurkan pahlawan penjajah tu kali ke 2
2026-08-31 12:33:03
32
To see more videos from user @waiswfdn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About