hahahaha me b boht cheekhti hu mere bety se ziada mera shor hota ha
2026-09-02 14:36:23
1
nnamrazulfiqar1995 :
haay... aj meri behan b kh rhe the.. api apki mhrbani ap na krwaya kryn chup bacho ko.. ap bs khd chup ho k rh lia kryn itna shor nhe dalty wo jitna ap dalti hn chup krwany m😂😂😂
2026-09-01 21:18:53
1
Hassan Syed hassan :
same Meri sister yehi kehti hen😁😁😂😁😂😁😂😁
2026-09-02 14:17:05
1
ÁńàBiyâ Pârî :
aj kl k bchy itny dheet hyn aram se bolo sunty hi nhi or ulta hmy e dant prh jata unko chup krwany k chkr me😁😂
2026-09-01 20:07:34
7
abdul :
hey Mary choty bhi bhen b ye hi kh rhy hy hey ruba
2026-09-01 08:37:53
0
Allah is the best planner :
mra Bhai b rat duty kr k soya tha m bacho p chila rahi the uth kr khta bag pack kro niklo m n kaha bachy tang krty hn m kya Karu wo bacho ko apny pas room n ly gya mjy khta ub Teri awaz na ay mjy
2026-09-01 04:26:50
114
Early bird🐦🦋 :
Hahah Meri nand ai hoti tu itna bchy nhi shor krty jitna woh khud shor krti unhein chup krwany k Liye mery husband kehty ay bibi kat rola paya kr😂😂😂😂
2026-09-02 01:03:08
24
maryamzeeshan461 :
same hahaha
2026-09-02 05:12:28
1
مسز بٹ :
yrrr mery bchy mery ghar walon ko mjj sy b zyada pyarry hen mtlb unkaaa shor b brdasht krskty unka nuqsn krna b m whn jaa k apny hi bchon ko aankh b ni dikha skti 😁 moqa dhnondhna prta kb baba bahir jaen to m tunning kron 😂
2026-09-02 04:16:14
6
س 🤕😔🥀༎ຶ‿༎ຶ :
ye vdo Meri sister tk Jani chahaye bsss😅😅 qasmy ya tu chup nahi krwati bacho ko ... nahi tu esa bolti hm k bsss
2026-09-02 14:35:20
1
Mashalahmad :
میری بہنیں مجھے کال کرتے ڈرتی ہیں۔۔۔کجا کے ایسی بات کر جائیں۔۔۔
نہیں یہ ہو نہیں سکتا۔۔۔
محبت 💕 امن 🕊️رواداری 🤝
2026-09-02 10:57:17
2
SKW Art :
😂😂😂😂😂
2026-09-02 12:46:15
1
Sadaf ALi :
ye to Meri chotii bhn khtii mujy😂😂😂
2026-09-02 03:23:22
2
Muhammadmusa :
hajajajaj
2026-09-02 12:55:54
1
fati :
or ap ya nhi smjhty k us chekhny k pechy kia wjohat Hoti han JB ap k bechon ko hr wqt roka Toka jata ha to ya chz bht hrt krti ha andr sa so is liy hm apny bechon ko hr bat sa hr chz sa rokty han sural ha to whan b ya hi Hal hota ha Mika ha to whan b aksar ASA hi Hal hota ha to man bs frustrated Hoti ha wo maiky 2 din sakoon k liy ati ha JB olad k liy ya sb dakhti phr Dil Mr jata ha phr ap bola wja hr jga bechon ko tokty ho k bhabhiyan na kch Keh dain bhn Bhai na kch Keh dain hm khud hi bol lain or wo Bolna b sb ko chubhta ha 💔
2026-09-02 09:30:19
5
🔥𝙺𝚑𝚊𝚗 𝚣𝚊𝚍𝚒࿐ :
MRI bhen call krti hy shor tha many bol diya api ye shor bht hy 😳basssss api NY jasy bachon ko chup krwya toba na pucho 😧
2026-09-02 04:15:11
1
shama zahoor khan :
sach he to kha hy ap ne😂😂😂😂
2026-09-01 17:15:03
1
Mano :
aur 1m bary bacho ko onchi onchi keh rahi hoti hn chota baby soya hai awaz na ayy wo uth Jay ga baby meri awaz say hi uth jata hai 😂😂
2026-09-01 20:18:03
7
Tuba Fatima :
buri bt mere b bche hain ami k gr jana h mje b😂😂😂😂
2026-09-01 10:52:27
5
wafaaaaa Nazzz :
m or meri behn ufff 😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😁😁😁
2026-09-01 21:40:13
0
Arohii writes❤ :
Allah itna zada sach??😂😂😂😂
2026-09-01 19:00:41
1
محمد ابراھیم :
Mere bache bhi tang karte Hai mai nahi chikhti mai kehti khud Handil Karu ghar mai chikh chikh k Thak jati Hun Mai to chur Deti hun 😂😂
2026-09-02 06:25:43
1
Malik G :
hahahahaha same to same ma apni wife ko asa khta hn or MRI sister in law khti Baki ap na chup krwaya kro us se zada apka shor hota🤣🤣🤣🤣
2026-09-02 07:22:11
1
humaira jabeen :
lagta meri bat ho rai hai
2026-09-02 09:15:56
3
Zimal Meerub🥰🥰🥰🥰 :
r to r khtro k khilari bny hoty hain hr waqt aik hi awaz ati woh giya woh gir giya us ko dakho us k roko.woh kidr chr giya woh bijli ko chair rha h us NY PTA ni ala bla🤣😂😅😂🤣
2026-09-02 05:50:03
4
To see more videos from user @descent091, please go to the Tikwm
homepage.