@didaspeaksmental: Nampak macam okay, sentiasa busy & produktif… tapi dalam diam, sebenarnya tengah struggle. Being functional doesn’t always mean you’re okay. 🤍 #MentalHealth #stress #anxiety #depression #psychology
sis nanti buat vtt pasal seseorang yg suka play victim contoh dia selalu bermasam muka dgn org dn tk pernah nak mengaku diri tu Salah lgsg lebih kurang cm talam lah sis 🥰tq
2026-08-31 13:49:34
6
MIGHAAA🧸 :
tak tahu nak cakap macamana, tulis padam tulis diam. nak bercakap pun ibarat tersekat sedangkan dalam hati & otak memberontak untuk meluah 😢
2026-08-31 17:48:36
7
unidentified. :
mcm mana nak start seek help ya kak? saya pun kurang pasti sy perlukan ke tak
2026-08-31 14:56:53
1
Lily :
ermm terima kasih sis sbb fhm 😔 rupanya mmg tempat ternyaman sy di bilik dan tidur selama ini
2026-08-31 18:44:14
1
ceo_dadihmerecikk :
Tgk video ni pun dah meleleh air mata 🥲
2026-08-31 11:40:32
2
Mr. Jen :
Benda ni lebih krg mcm “toxic positivity” la kan? Tpi kpd diri sendiri
2026-08-31 12:38:48
1
reesz :
bole ke nak tau pasal anxious attachment 😭😔🥹🥺
2026-08-31 11:17:56
1
mo.rdwn :
Terima kasih sis, memang video ni untuk saya. Doakan kami ya ✨
2026-08-31 13:38:27
2
Chu B🥀 :
Sy penat 🥺😭 xtahu nk luah cmna. Fasa relapse dtg balik. 😢 hrtu dh ok sikit, something triggered & buat relapse balik.
2026-09-01 03:54:45
1
N.A❤️ :
Penat ,dah tak tahu dah takleh nak likir dan tak tahu nak buat apa ,sebb otak terlalu penat sangat🥺🥺😌
2026-08-31 16:32:18
1
Fadhilah A Aziz :
cara utk lebih tenang Dan lupakan sesuatu yg menyedihkan
2026-08-31 13:06:32
1
robotgaming1493 :
Sama Kak 😔
2026-08-31 13:43:30
1
SmyAnnasue :
yes . ..kekadang secara tiba tiba duduk termenung atau berdoa lepas solat tangisan turun Non stop..rasa sebak teramat sgt... tak terluah..Allah je tahu
2026-09-01 06:30:32
2
s :
kadang bukan nak sorok perasaan tu tapi memang tak reti nak tunjuk ..
2026-09-01 16:56:55
0
nreman :
Suka tengok orang lain happy daripada diri sendiri
2026-09-01 13:05:15
0
NanaEiraMohd𐙚 :
miss , kalau saya stress sampai shaking kepala , rasa kena refer ke ? sy akui mmg sy ad depress sejak berpantang anak kedua dpt postpartum depress. cuma sy rahsiakna
2026-09-01 11:57:00
0
Dhia Mahsuri :
mlz ckp byk ckp "okey" jer sbb klu x ok pe jer kau blh buat hnya blh pndng dgn pergi jer kann😎
2026-09-01 11:51:15
0
Pwincess :
Penat rasa nak giveup tapi entah la. Taktahu nak tunjuk sedih sangat sebab takut orang rasa i pelik and taknak berkawan dengan orang pelik. So i teruskan je jadi clown in everyone eyes. Balik baru nangis hehe
2026-09-01 02:07:25
3
🌹Cik Puan Lina🌹 :
betul 😔💔
2026-09-01 14:43:02
0
To see more videos from user @didaspeaksmental, please go to the Tikwm
homepage.