Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@mkhairulsalleh: Yt Amrie Zaidi lawak betul la dorang dua ni😭😭 #syeram
Khairul salleh
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 11:26:59 GMT
307365
18766
87
1424
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.94MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.94MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
meowshiii ʚଓ ּ ֶָ֢. :
"tuhan bagi aku elak" 🤣
2026-09-01 12:58:05
1270
Shimmer :
Confirm jodoh. Ni pengalaman akak dik 😂
2026-09-01 14:13:50
588
Caramel Latte ☕ :
Dh cube elak. Tp die dtg jgk.. Now 9thn dh, 3org ank..
2026-09-01 23:01:12
318
theamyrazailan89 :
Yang elak tu la know2 ada keluar mykid sama2🤣
2026-09-02 00:29:50
110
🄰🅈🅄𝐇𝐚𝐛𝐢𝐛𝐭𝐢𝐞🕊️♥️ :
auto manja si amrie ni 🤣🤣🤣
2026-09-01 05:18:33
175
Fifi Fatihah :
sy reject suami sy dpn fasilitator group kitorg...sy kata dia bukan taste sy..tak mungkin sy dgn dia...skrg anak kami dah 4 dikkkk...😆😆😆
2026-09-03 01:05:15
25
azura :
setepek dia bagi...
2026-09-01 14:48:04
78
lessia delimin :
jgn benci membenci dikk.. aku kena dahh, xpsl2 3anak da skrg 😂
2026-09-02 05:54:07
21
𝓜𝓲𝓼𝓼 𝓝𝓪𝔂𝓵𝔂 :
“Tuhan bagi aku elak” syera oh syera 😭
2026-09-01 18:12:14
56
MrBlackTshirt :
wow..level lain dah ayat ni..ayat keluar dr mulut macam dia "lebih tuhan dari tuhan.."
2026-09-02 00:50:30
35
D :
tuhan bagi , aku elak 😭🙏🤣
2026-09-02 03:22:55
18
fanaamzahh :
ape yg keluar dari mulut dia ni mmg semua random ehh 🤣😭😭
2026-09-02 15:52:09
8
파질라 👩👧👧 :
jangan dik yg kita elak tu yg kita dpt...akk 11 tahun dh dikk😂
2026-09-03 02:11:38
1
MekWaa 🌼 :
Ayat ni lh punca skrng aku pegang 2 mykid 😂 hahahaha. Mmg tak dan lah nak elak
2026-09-02 17:41:14
2
mocciii :
hahhahha amek kau 🤣
2026-09-01 11:52:30
15
Cik Anie 🇲🇾 🇯🇴🦈🦛🕸️🕷️ :
Aku ulang banyak kali ye🤪🤣.. part mmng xla dik🤪🤣
2026-09-02 05:16:34
2
🄰🅈🅄𝐇𝐚𝐛𝐢𝐛𝐭𝐢𝐞🕊️♥️ :
perfect match 🤝🤝❤️❤️
2026-09-01 02:01:35
20
𝑭𝒂𝒓𝒂𝑬𝒚𝒌𝒂 🕊️ :
😂 thun bagi aku elakk hahaahah
2026-09-01 17:34:38
2
♥️نور عين مونيره ❤️ :
🤣😂
2026-09-01 22:46:30
1
Zull_daud :
nk tanya org ppuan dulu laki yg kau benci tapi lepastu jadi suami korg mesti jodoh panjang kan.. jarang jumpa yg bercerai betul tak .😁
2026-09-03 00:00:57
0
Reen.. :
dulu aq gini lh punya mengelak dengan org kedah last” dpt bini kedah 🤣9 thun dah dik
2026-09-03 01:49:36
0
Ariel :
semoga korang berjodoh…. 🥰
2026-09-03 01:21:59
0
AzizanNurul80 :
tak sempat rasanye Nak elak biasa petir sampai dulu 🤭kala tuhan bagi
2026-09-03 00:20:07
0
SHAH ADZWAN :
dah 7 thun mengelak last2 terkahwin last2 terberanak...😌
2026-09-02 04:58:02
0
To see more videos from user @mkhairulsalleh, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#contenido
Deixa eles criticarem, deixa eles zoarem, deixa eles ficarem com marra, por que amanhã é guerra e garra! que Deus abençoe o vasco a manhã! #fy #viral #foryoupage
“Its Funny how its always the smallest part” #fyp #damexicanboy
…!#fyp #fyppppppppppppppppppppppp #foryou
TeaShell Essence leaves skin smooth and radiant, fades dark spots, soothes and repairs the skin, provides long-lasting hydration, and improves acne-prone skin.YXAJH4-zhoujie#Philippines #Philippine #teashell #TeashellNIacinamide #TeashellBrighteningserum #Teashell #payday #Acne #SensitiveSkin #beauty #niacinamide #whitening #Blackheads #DarkSpotCa #whiteningcream #paydaysale #sens #PaydaySale #GlowingSkin #SkincareRoutine
I stopped halfway. Help.#OutfitFinish #DoesItRun #DoorwayCheck
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy