ate, can u do an in-depth makeup tuts? you're so pretty po!!
2026-08-31 13:17:06
1
Idkbk :
try shabir shawarma/biryana near usc-tc, the chicken tikka wrap is soo good but the khebab is just okay
2026-08-31 15:51:55
1
Smoked Biscoff :
AHHHH SO HAPPY TO CELEBRATE OUT LAST MONDAY BEFORE BER MONTHS!!! Your dress and imo new nga heels from dubai r so good and vv naning kaayo u mag class!! And LOVE BOK CHICKEN FRFR😭 YOUR FIT ATO BLUE TOP W RUFFLES IS SO CUTE SAD😭 Do u buy top always?🥹 Live love u ate alec hehe karon rako nabalik since nabusy this week!!
2026-08-31 11:36:57
14
trxiaxd :
first atee!!
2026-08-31 11:35:15
0
ynah 𓂃 ࣪˖ ִֶָ :
whats ur cameraaaa?
2026-09-01 02:22:52
0
justy61🤭 :
earlyyy te aleccc
2026-08-31 11:35:54
0
euricah airah :
PAG POST NA BANTAYAN VLOG ALEC PLSSSS
2026-08-31 12:27:28
15
Glyza Marie :
lami jd kaayo ilang pinaypay ara tas dagko pajd ang saging
2026-09-01 00:29:27
1
imuhakonsensya :
Unsa imuha lipstick here?
2026-09-01 12:54:07
0
Zeid :
Swimwear from? 🥰
2026-09-01 11:40:39
0
may. :
pwede mangayog link sa imong swimwear alec?
2026-08-31 16:59:23
1
meekay :
te pa color ka hair hihi
2026-08-31 13:13:09
0
luhpre :
Unsa toh na milk maem?
2026-08-31 15:14:32
0
Jlou_♡ :
I hate monday pero tungod nimo ganahan nalang ko mag monday mag atang ko ani hahah😭💗
2026-08-31 17:55:41
1
seokxine co :
hi ms. alec!! because of u, i wanna go sa mga pinuntahan mo since nandto na ako sa ubec (im here for work since last year pa and i really wanna tour here sa ubec before i go back to my hometown (puhon if may magandang opportunity) nandto na ako ehh, cebu na to iih huhu ) and ngl nakakatakam tlga ung mga kinakain mo and i really really wanna try all the food huhu. btw soo pretttyy nyo po!! stay safe and hope to see you anywhere here in cebu!!🫶🏻
2026-08-31 11:55:07
1
Joj bee 🐝 :
Asa makapalit anang carmens nga milk? :)
2026-08-31 13:16:51
1
shinel :
pag post na sa bantayan vlog nimo te plsss na ni
2026-08-31 13:09:09
0
Twonett :
hi miss kita ko nimo gahapon sa Ayala Central Bloc gasugat ta dapit sa EO 😊
2026-08-31 13:23:48
2
sea salt matcha :
hala nabudol ko sa friday lippie likeee it's so long lasting helloooo u ate oily foods na pero nandyan pa din siya!!!
2026-08-31 14:21:25
0
V:) :
lipstick reveal te
2026-08-31 12:43:32
3
To see more videos from user @gutomdiaries, please go to the Tikwm
homepage.