December me mila tha
Zindgi Bna tha
June me kho dia
Ashkon me dabo dia
🥲🥲🥲
2026-08-31 14:01:59
2
Mrs Haseeb 262 :
Mera psnddia shakhs AJ pards chl gya 😭
2026-08-31 13:51:53
2
princess :
ma kho chuki hu
2026-08-31 13:36:25
6
Shah ki pariii :
esa Kuch nhn
2026-08-31 11:47:09
3
Mitho, gahdi,555 :
husla rakhu yaro
2026-08-31 13:16:19
1
Dark life 🤫🤫 :
ma na b December ma apna Pasand dida shaksh khoo dia tha 😏🥺
2026-08-31 13:48:03
2
مخلص گراافی 🥀🖤 :
kho daya age pora aik waike ho gaya chor kar cala gaya 😭😭😭😭
2026-08-31 14:13:32
1
Aaaa :
hum ne to august me hi kho dia 5sal ki muhabat 💔
2026-08-31 14:12:11
1
Sagheer Reacts :
میرا پسندیدہ شخص تو مارچ می چھوڑ گیا 😭😭😭
2026-08-31 11:48:21
2
جٹ کہتے ہیں 😎🔥 :
ya month Sy Kuch ni hota hai Allah jesy chahy izat de jesy chahy zaleel kry to Allah pr yakeen rakho BESHAK ❤️🩹🥹 wo bara Kareem wala hai Allah Sy Dua kia kro wo apky huq me behtr likhya ga inshallah 💖 ameen ❤️🩹
2026-08-31 13:25:26
1
Rehman Haider :
mene tw 2026 sy ab tk apne 3 pasandida log kho deye hai 💗
2026-08-31 14:33:20
0
nadia :
kal hi khoya h
2026-08-31 14:21:06
0
princess :
ab koi dar ni h
2026-08-31 13:36:32
2
❖یہ☯وقت☯بھی☯گزر☯جائے☯گا❖(F)😭 :
10 sal ho gay 😭Aj b both yad ati ha 😥 duniya zalam ha ya log Rab ko kaya bolan gay k ham duniya ka Khuda thy to asman ka
2026-08-31 13:52:50
1
❖یہ☯وقت☯بھی☯گزر☯جائے☯گا❖(F)😭 :
wo mojay 31 December ko chor k gi thi os den os ka akhri msg Aya tha December b alvida hotay mara payar b lay gaya Sath ma kabi ni bolon ga December ko 😥😭
2026-08-31 13:50:59
1
꧁𓊈. 🚬مخلص کنیرا𓊉꧂ :
sahi Bhai jan 😔
2026-08-31 14:36:00
0
💔udaas dil🥀 :
allha na karey mera dam ghotne lagta h meri sansein Tez hojati Hein dar lagta h allha merey aesa kabhi na ho🙏😭😭😭😭😭
2026-08-31 14:25:22
0
💞💞🥀شہباز حسین قصوری 🥀💞💞 :
💯💯 September 😥😥
2026-08-31 14:34:19
0
🖤ملک ثاقب 💔 :
hum pala hi khoo chukay hy😳😳😳
2026-08-31 14:27:00
0
Mrs Rizwan :
right
2026-08-31 14:26:23
0
Dr Ali Haider 😎 :
but Mai Nia to June Mai khoya h 🙂
2026-08-31 14:30:54
0
To see more videos from user @saza_e_ishq32, please go to the Tikwm
homepage.