React to aesy kr rhy jesy indian dramy ino ny kbi dekhy nhe hongy 😂😂
2026-09-01 09:44:12
8
Mishu👅✨ :
ye Pakistani drama hy😳
2026-09-01 03:48:50
192
fluffy_cookie :
Guys can we please stop acting like we are the pure haajis. Awam baki sab kuch dekh leti hai like porn, Hollywood movies mein vulgar scenes or jab Pakistan mein aisa kuch dekh lein to social media per aise behave karte hain jaise sari tehzeeb inke pass hai yaar ager koi actor aisa kuch act kar raha hai to its their duty jaise unhen kaha jaye ab