@foodiesbyashir: Ajj hum meri or meray yaar Rajab butt ki society park view City ki Situation Check krygy #foodiesbyAshir #foryou #foryoupage #viral #fyp

Foodies by Ashir
Foodies by Ashir
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 13:41:45 GMT
113092
3322
42
127

Music

Download

Comments

nabeel___ch
nabeel___ch :
Had hoti hai vese paid promotion ki
2026-09-01 14:58:10
12
waqarahmad6105
Waqar Ahmad :
darya apni jga ly ga is Saal bachat ho gai agly Saal dekhen gy
2026-08-31 16:42:29
9
sumranadeem3
Amna Mudassar :
102.31 per unit electricity charges ap embankment ke charge park view ke resistance se ly rahaye hain
2026-09-02 11:05:24
2
m.irfanansari65
🚩⚔️انصاری بادشاہ⚔️🚩 :
koi 30 keh raha h ap50 feet Keh rhe ho😁
2026-08-31 13:49:38
5
sabirrajachohan
Sabir Raja Chohan :
bijli ka unit 103 rs ker k Embankment k paisay b hum se he wasool ker raha hai parkview city
2026-09-01 12:36:55
0
saimjavaid69
Saim Javaid :
Gas k liya b awaz uthaoo pechaay waley blocks me
2026-09-01 06:05:39
0
mibrahimsh
MIbrahimSH :
پارک ویو کی جانب سے سیلابی پانی سے رہائشیوں کے تحفظ کے لیے بند اور واکنگ ٹریک بنانا یقیناً ایک اچھا اور قابلِ تعریف اقدام ہے، جس سے نہ صرف رہائشیوں کو تحفظ ملتا ہے بلکہ علاقے کی خوبصورتی اور سرمایہ کاروں کی دلچسپی بھی بڑھتی ہے۔ تاہم، گزشتہ سال کے شدید سیلاب کو مدِنظر رکھتے ہوئے اس بند کو مزید مضبوط اور محفوظ بنانا بہتر ہوگا۔ موجودہ تصاویر میں بند زیادہ تر کمپیکٹ کی گئی مٹی/کلی پر مشتمل نظر آتا ہے، جبکہ دریاؤں اور سمندر کے کنارے بنائے جانے والے مضبوط حفاظتی بندوں میں عموماً Riprap/Rock Armour (بڑے پتھروں کی تہہ)، Toe Protection (نیچے مضبوط پتھریلا تحفظ)، جیوٹیکسٹائل فلٹر، مناسب نکاسیٔ آب اور کٹاؤ سے بچاؤ کا انتظام کیا جاتا ہے۔ اس لیے رہائشیوں کی طویل مدتی حفاظت کے لیے دریا کی طرف والے ڈھلوان حصے اور بند کے نچلے حصے کو پتھروں سے مضبوط کرنا، مناسب کمپیکشن اور سیلابی پانی کے اوور ٹاپنگ سے بچاؤ کے اقدامات کرنا ایک اچھا قدم ہوگا۔ اس سے بند کی پائیداری بڑھے گی اور مستقبل میں شدید سیلاب کی صورت میں رہائشیوں کو مزید بہتر تحفظ حاصل ہوگا
2026-09-02 13:10:46
0
muhammad_hamza99
Hamza Nadeem 〽️ :
Bhai hummy to abi tk plot nhi milla knsi Maa knsy bachy #Paid_Promotion
2026-09-01 06:35:09
1
civic_lover_dfa_683
MiSムM 👀 :
Aya jay gya pher
2026-09-01 15:14:09
0
chahmadali
Ch Ahmad Ali(Bhulla) :
Apky ghr b aya tha?
2026-09-02 14:30:09
0
chislamgill222
چو ہدری اسلام جٹ :
Bhai Es dfa pani aya he ni kya krty ho ap
2026-09-01 01:28:41
0
saadshafiq321
Saad Shafiq :
Iss ma food ka review kaha ha😒😒
2026-09-01 12:07:26
1
mehwishwaseem8
Mehwish Waseem :
2026-09-02 08:45:11
0
zohaib64836
RAO ZOHAIB :
bhi Pani hn ya dehko
2026-09-01 13:27:35
0
chhashamkhalid53
Ch Hasham Khalid :
first comment
2026-08-31 13:44:38
2
princess4m1
Cute princess 🥰 :
nice😊
2026-08-31 13:45:35
3
tariq.waseem86
Tariq Waseem :
چک کے رکھ
2026-09-01 05:36:11
0
chanmahikoka
☺️ 🤗 :
Sara zarai raqbaa barbad kr dia park view ne
2026-09-02 14:25:48
0
shanemustafa100
Project_Neelo :
Pani ko koi chez ni rok skti...ye bat yaad rkhnaaa
2026-09-01 04:41:29
1
chhashamkhalid53
Ch Hasham Khalid :
1000 likes hona chahya Ashir Bhai sa party done
2026-08-31 13:44:55
2
noumanhassan76
Mian M Nouman Hassan :
دریائے راوی کی زمین پر قبضہ کیا علیم خان نے
2026-08-31 20:16:06
2
mianzyni
Mian ZyNi :
Aleem Khan khud 30ft bol rha ya pan Patta 50ft kah rha 😂
2026-08-31 21:20:10
3
jawadi725
Jawadi♥️ :
Yr apki society hy baqi to fazool he reh rhy hy
2026-08-31 16:41:27
3
To see more videos from user @foodiesbyashir, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About