@foodiesbyashir: Ajj hum meri or meray yaar Rajab butt ki society park view City ki Situation Check krygy #foodiesbyAshir #foryou #foryoupage #viral #fyp
darya apni jga ly ga is Saal bachat ho gai agly Saal dekhen gy
2026-08-31 16:42:29
9
Amna Mudassar :
102.31 per unit electricity charges ap embankment ke charge park view ke resistance se ly rahaye hain
2026-09-02 11:05:24
2
🚩⚔️انصاری بادشاہ⚔️🚩 :
koi 30 keh raha h ap50 feet Keh rhe ho😁
2026-08-31 13:49:38
5
Sabir Raja Chohan :
bijli ka unit 103 rs ker k Embankment k paisay b hum se he wasool ker raha hai parkview city
2026-09-01 12:36:55
0
Saim Javaid :
Gas k liya b awaz uthaoo pechaay waley blocks me
2026-09-01 06:05:39
0
MIbrahimSH :
پارک ویو کی جانب سے سیلابی پانی سے رہائشیوں کے تحفظ کے لیے بند اور واکنگ ٹریک بنانا یقیناً ایک اچھا اور قابلِ تعریف اقدام ہے، جس سے نہ صرف رہائشیوں کو تحفظ ملتا ہے بلکہ علاقے کی خوبصورتی اور سرمایہ کاروں کی دلچسپی بھی بڑھتی ہے۔ تاہم، گزشتہ سال کے شدید سیلاب کو مدِنظر رکھتے ہوئے اس بند کو مزید مضبوط اور محفوظ بنانا بہتر ہوگا۔ موجودہ تصاویر میں بند زیادہ تر کمپیکٹ کی گئی مٹی/کلی پر مشتمل نظر آتا ہے، جبکہ دریاؤں اور سمندر کے کنارے بنائے جانے والے مضبوط حفاظتی بندوں میں عموماً Riprap/Rock Armour (بڑے پتھروں کی تہہ)، Toe Protection (نیچے مضبوط پتھریلا تحفظ)، جیوٹیکسٹائل فلٹر، مناسب نکاسیٔ آب اور کٹاؤ سے بچاؤ کا انتظام کیا جاتا ہے۔ اس لیے رہائشیوں کی طویل مدتی حفاظت کے لیے دریا کی طرف والے ڈھلوان حصے اور بند کے نچلے حصے کو پتھروں سے مضبوط کرنا، مناسب کمپیکشن اور سیلابی پانی کے اوور ٹاپنگ سے بچاؤ کے اقدامات کرنا ایک اچھا قدم ہوگا۔ اس سے بند کی پائیداری بڑھے گی اور مستقبل میں شدید سیلاب کی صورت میں رہائشیوں کو مزید بہتر تحفظ حاصل ہوگا
2026-09-02 13:10:46
0
Hamza Nadeem 〽️ :
Bhai hummy to abi tk plot nhi milla knsi Maa knsy bachy #Paid_Promotion
2026-09-01 06:35:09
1
MiSムM 👀 :
Aya jay gya pher
2026-09-01 15:14:09
0
Ch Ahmad Ali(Bhulla) :
Apky ghr b aya tha?
2026-09-02 14:30:09
0
چو ہدری اسلام جٹ :
Bhai Es dfa pani aya he ni kya krty ho ap
2026-09-01 01:28:41
0
Saad Shafiq :
Iss ma food ka review kaha ha😒😒
2026-09-01 12:07:26
1
Mehwish Waseem :
2026-09-02 08:45:11
0
RAO ZOHAIB :
bhi Pani hn ya dehko
2026-09-01 13:27:35
0
Ch Hasham Khalid :
first comment
2026-08-31 13:44:38
2
Cute princess 🥰 :
nice😊
2026-08-31 13:45:35
3
Tariq Waseem :
چک کے رکھ
2026-09-01 05:36:11
0
☺️ 🤗 :
Sara zarai raqbaa barbad kr dia park view ne
2026-09-02 14:25:48
0
Project_Neelo :
Pani ko koi chez ni rok skti...ye bat yaad rkhnaaa
2026-09-01 04:41:29
1
Ch Hasham Khalid :
1000 likes hona chahya Ashir Bhai sa party done
2026-08-31 13:44:55
2
Mian M Nouman Hassan :
دریائے راوی کی زمین پر قبضہ کیا علیم خان نے
2026-08-31 20:16:06
2
Mian ZyNi :
Aleem Khan khud 30ft bol rha ya pan Patta 50ft kah rha 😂
2026-08-31 21:20:10
3
Jawadi♥️ :
Yr apki society hy baqi to fazool he reh rhy hy
2026-08-31 16:41:27
3
To see more videos from user @foodiesbyashir, please go to the Tikwm
homepage.