black widow don even know how to playyy she was jss hitting her as she has some personal grudges with zainab
2026-08-31 20:59:33
218
masoom🥰 :
ya ghr kis kis ko psnd batyo sab
2026-08-31 14:24:12
518
Mama's princess❤️ :
Hy mano har gi
2026-09-03 01:11:56
0
✨Salman Khan✨ :
Pura Pakistan Zainab k saat hai we stand n support u mano 🥰🥰
2026-08-31 14:14:54
239
Ajwa :
os beautiful Zainab api you are the best❤️❤️
2026-09-02 06:59:15
0
🦢 :
Zainab be like
2026-08-31 14:04:43
149
BlinkEnha47✨ :
plz don't ignore negative comments
2026-09-03 00:44:31
1
𝝛𝝝𝝜𝝙𝝞𝝗⚡ :
Ye boxing ha ya mazak 😳
2026-09-02 19:55:49
1
𝙅𝙐𝙂𝙉𝙄💀 :
i’ve seen people trolling you but honestly your opponent played unfairly... So make sure you come back stronger and prove them wrong... I don’t care whether these people support you or not but I saw Fatima and your mom supporting you so don’t lose courage... Stay strong, girl... One loss doesn’t decide your downfall or define your whole journey.... Try again come back stronger and keep going🫶🏻❤️🩹
2026-08-31 14:50:35
299
⚘️👑Farwa Mohsin♥️🌍 :
ya kis kis ka dream hy❤️
2026-08-31 14:56:39
199
Dr Mian Faisal :
Taking the field is bravery, and losing is also victory. 🤟⭐️
2026-08-31 15:19:53
93
M❤️ :
we are with you
2026-09-02 16:53:21
1
Wafabaloch0110 :
Kon kon nabi ka fan hai❤️
2026-08-31 15:27:41
71
TAE1PERCENTBATTERY⁷ :
koi bat nhi khoshish ko ki na atleast harne jeetne se kuch nhi hota 💗🤧
2026-08-31 13:46:33
51
亗『𝘒𝘩𝘢𝘯𝙜』亗 :
hamare liye hamari Zainab jiti hai 🤟🤟💯
2026-08-31 13:49:24
30
☆ :
don't be sad zainab 💗🙃🤌✨️🎀
2026-08-31 13:56:41
89
sun🌻✨ :
koi masla nhi hn ap wasa bi achi ho 🤌🏻🫶🏻
2026-08-31 14:03:33
32
ا :
They all are negative.
Don't give up gurll
If you're trying something different, they will absolutely hate you..
2026-08-31 18:22:15
5
🎀Amna🎀🌚 :
you are such a brave girl 🎀🥺
2026-08-31 15:07:46
8
SH Azhar :
Dear Zainab ❤️you're capable of many extraordinary things, hum sb ny he dekha h k us lrki ny ghlt play kiya, us ny illegal punches maary, wo unprofessional kheli h, us ny tou koi zaaati dushmani nikaali ap sy ....aur hum sb ny he dekha h ye ....
jb k ap ny phir bhi uska muqabala kiya ring mein gae aur bht acha rehi us k sath ....
you deserve all the love and prayers....udas nhi hona bilkul bhi ..jo log troll krty hain unki apni life jhandddd hai khud kuch nhi kr skhty is liy bejaaa hate dety hain....
ap strong raho, shine kro hamesha, aur apni mehnat sy sb k munh pr tamachaaa maaro.....aur jo bhi mehnat kro usko khamoshi sy kro hidden rkho ....pta tb he chly jb ap ki kamyabi shorrr macha dy....stay Blessed and Happy.... you're a lively soul ..apni happiness km nhi hona dena kbhi
2026-08-31 17:06:06
16
To see more videos from user @zainabfaisal_25, please go to the Tikwm
homepage.