@anaviyaeditz: ... #sistrology #trending #viral #fyp #fatimafaisal

Anaviya_Editz
Anaviya_Editz
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 13:43:08 GMT
175951
9387
62
70

Music

Download

Comments

dreamyedits51
Dreamy Edits🦋 :
zainab reposted lucky gurll😭😭
2026-09-01 05:50:41
0
itsmegyuz
mynaatsdairy786 :
Winning and losing is part of the game but Black widow was playing very unfairly. She was not following proper professional rules.
2026-08-31 14:46:31
104
emankhanofficial53
Eman khan edits :
zainab repostet😭
2026-09-01 03:09:46
11
sehar_khan123
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
zaianb bohat inocent bachi he but isky sath personal dushmani nikali gaye that's not fair
2026-08-31 21:25:17
69
pari_doll66
😈 :
wsy mjy khas ya psnd ni lkin mjy seriously Zainab k Lia bht Bura lga match bht unfair tha
2026-09-01 03:31:41
3
mishazehra01
syeda queen 👑 :
yar ab zainab achi lagna lagi
2026-09-01 07:19:31
4
gay.037
Aryy apka he tu hunn 😄😁 :
brave girl 💪
2026-09-01 04:36:20
7
ismil.sajid
Emaan Friends :
it's ok zone of your best
2026-09-01 05:03:49
3
fyzz__._
rizzlerrr💅 :
we are with zainab faisal
2026-08-31 16:30:03
19
husnaingch5
HUSNAIN G CH :
I'm Newton or App sunay.....................👑👑👑👑👑👑💞💞💞💞💞💞🥰🥰🥰😁😁😁🥰🥰🥰😁😁😁😁😂😂😂😂😂😳😳😂
2026-09-01 00:52:12
0
angry.young2
Angry young 😠 :
صــــلــــی الــــلّٰــــہ عــــلــــیہ وآلــــــہ وســــلّــــم
2026-08-31 15:53:32
26
abbas.11990
zamen Abbas ❤️🌺 :
again try Kare inshallah aap Jeet Hogi
2026-08-31 16:45:31
5
shykh638
Aina Shk :
Zanaib NY Koshish to ki na 🥰 koi bt nahi Ya sab zindagi k saat saat ha 💝
2026-09-01 02:17:44
7
ahmadsanghera2252
احمد ♡♡💌 :
yar ab zainab achi lagna lagi
2026-09-01 06:31:19
1
user566981786536
Haram Ch :
mjy ghr Jana h😂😂
2026-08-31 15:08:32
4
user3858522518846n
.🌚 new sociology.,🏴🏳️., ♋. :
.Wow
2026-09-01 02:19:56
1
raoabubakar406
raoabubakar406 :
mashallah Zanuib api ma bohot himat aur dimag se kam liya ha allah himat da we support zanuib api ☺️😊
2026-08-31 16:03:04
7
falakarain14
ᖴᗩᒪᗩK🪷🦢 :
black widow wesy professional hai lekin yhn par bilkul bhi unprofessionalaty dekha rhi hai aram say bhi match win kar sakti 😳 😏 Baki Zainab Faisal I appreciate you 🎀🤗
2026-08-31 16:14:19
5
itx_me_laibii_01
〆͎𓆩𝗧ʜعː͢𝐋ᗩɪᏰī𝛆̽⎯꯭̽💗🐼 :
YAWR WO ITNII CUTE OR INNOCENT HAIIII USKY SATHHH ESAY NHI HONA CHAIYE THA AGER KOI DIL KE BARS THI WO NIKAL LETI LAKIN YE KUCH NH KRTI 🫠🙃🖤
2026-08-31 22:08:54
1
fyzz__._
rizzlerrr💅 :
LOVE YOU ZAINAB BLACK WIDOW IS UNPROFESSIONAL
2026-08-31 16:30:18
4
abhiaasif
✯~Shadow_queen~✯ :
Zainab haar agyi 😂
2026-08-31 16:33:34
1
happy.boy.2010
Ahmad jutt 😎 :
mara AK paj lagna
2026-08-31 14:41:20
3
shadow715482502
Hussnain Skater👑 :
ab views ay ga😂
2026-09-01 05:33:02
0
To see more videos from user @anaviyaeditz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About