Dr sahib Mera beta bakri ka dodh pita 6 month ma start hua he ....ma jab mian chanu thi tab usko apky pass ly k ai thi 2.3 dfa rota bht tha tab ....ab usko koi dodh suit ni krta ....ab bkri dodh hi de ri Hun lkn 3 4 din say ultiya bht krta Kuch bta den plz
2026-08-31 16:08:40
0
Mohammad Aariz :
Premature baby ko kab solid shuru krwaye….. or solid na kiya chaiz de sakty plz reply
2026-08-31 17:47:41
0
Ammu :
asalam.o.alaikum doctor sahib mere beti 10 days se fever ma h medicine b chlri h 1.sefiget suspension. 2.panadol or alternative calpol. phr b fever km ni hora teez bukhar huta Jo patiya krne se km hu jata lakin phr kuch time k bad wase hi. bachi buht week the phly hi or week hu g 2.5year ki h or weight sirf 9kg h please Mari beti k Lia kuch bta dain.bones buht week h or animiya ka b msla h
2026-08-31 19:49:24
1
Joniur :
bht days bad aj ap ki vedio i
2026-08-31 16:02:05
0
Mughal Queen 👑 :
aoa Sir meri beti 1year ki wo b ase krti Kuch b den munh se nikal deti
2026-09-01 17:25:56
1
queen🥰💕 :
bachy ko walker Mai kis month sai baithana chayiye
2026-08-31 14:17:05
2
Rubab malik :
AOA. Dr sb Mera beta 9 month's ka hy. ab tk to bf hi pilaya. to kia ab cow milk ya bhens ka milk pila skti hoon? plzz must reply
2026-08-31 13:51:02
4
jannat mosa :
mare beti 3 year ki ha khna ni khte bilkul be ulti motion k bd se to bilkul khna bnd kr diya ha please btai kia krun me
2026-08-31 15:14:55
3
Zainab malik :
mera tu dil hi toot gaya h meri beti 15 month ki h or weight 7.6kg h or dctr ne kaha ab brhy ga b ni 😔😔😔
me tu pgl hu re hu kia mtlb me.mehnt na kro agr kro b tu ni brhy ga weight
2026-09-01 05:56:28
2
syedzadi :
sir Mera baby 24 ghnty bad pakhana karta hai 1.5 month ka hai. mashallah dod raj k pita hai or pishab b thk krta hai
2026-08-31 16:54:01
1
Mirha :
sir Meri beti 2sal ki hy wo Kuch Kuch lafz bolti hy abi paropr bty ni krti plz mujy Kuch bta dy ...screen time ziro hy
2026-08-31 14:36:55
1
Ameera , here :
doctor shab ap ka number mil sakta hai please
2026-08-31 14:20:40
2
cute Adviser## :
sirf dhood peti hai 5 sal ki mere beti hai
2026-09-01 19:11:14
1
کوئی اور دیکھ😏 :
mra bcha sab kuch khta hhai bs dhodh nh pita
2026-09-01 08:31:06
0
👑💖👑 :
Mera beta. 9 maheeny ka hai ... lekn us k motion ajj NAHI bnd hote .. 3 maheeny h{ gaye Hain. dawaiyan le le k thak Gai Hun lekn aram NAHI AA Raha Hai. ... 🥹🥹🥹
2026-09-01 18:15:10
0
@ muntaha456 :
Mera beta 10 mAh ka Sirf mother feed hai Kuch bhi nai khata
2026-09-01 06:46:06
1
🫣نبیل کی شیرنی 🙈 :
mera. 11mah ka beta h just mother feed py h kuc bi ni khata
2026-09-01 02:16:17
2
im_Abdullah :
meri beti 11 month ki hy lekin bet nhi skti support se betti hy
2026-09-02 07:26:01
0
user6311813522728 :
plzz reply krna
2026-09-01 18:34:13
0
user6311813522728 :
doctor mery baty ghaly main giltiyan bnti hn medicine b bhut use ki hn but dubara ban jati hn mujy is k Liya koi syrup e bta duy plzz or apna number dy dyn isy wja se wo Kuch khta b nai k drd Hoti h
2026-09-01 18:33:42
0
saira rizwan :
Meri beti 8 month mein lgi hoi ha pr abhi tk mother feed ka elawa Kuch nai leti Yaha tk ka doodh b nai or b Kuch nai mujay uski both fiker hoti ha just feed say uska pait b nai bharta
2026-09-01 18:53:58
0
Malik Awan :
4+ month k baby KO semi solid r cow milk Dy skty?plz bta den
2026-09-01 17:09:46
0
user4546454348240 :
Allah zindgi dy apko... Ameen
2026-08-31 15:24:43
0
To see more videos from user @dr.ahsan.shehzad2, please go to the Tikwm
homepage.