not true mny Asi bht se offers thukraye han Jahan mard apna San kch denay ko tyar thy Mgr mn ksi aurat ka na ghr khrab kr skti hun na badua ly skti hun
2026-09-01 02:20:51
156
Barbie :
5 lakh monthly koi de to aj hi us say shadi kr lon 🙈
2026-09-03 23:20:02
21
Saba Naz :
har koi paise k pechy nhi baghta
2026-09-02 02:30:34
98
Fiza Khan :
oh please, stop spreading negativity
you have no idea what actually is the concept of a second marriage in our Islam. Kisi bewa ya divorced ko apna nam, izzat r usky hqoq de kr TU dekhu Jo really deserving hu phr believe me ye bank balance TU Kya AK kmry ki chat hi dedu wo tmhary Sath hi loyal rhegi
but unfortunately it is very difficult 😏
2026-09-02 15:17:25
40
syeda Naqvi :
bht afsos ki bat bht dukh Huwa sb orten Ak Jesi ni Hoti
2026-09-04 15:04:20
26
Asim :
2 ghr he Honda civic he Apna karobar he income bhi bht achi mashAllah but i chose to stay single kioke shadi ky bad mard qaed ho jata azadi khtm
2026-09-02 06:39:53
4
Fari :
dosri ort phir wo milti hi Jo chahn por a reh jati hi
2026-09-03 06:41:54
27
shamsa kanwal shah :
ya sb safia Dena band karo ase mardo ko k pisa zarori ni ha Pisa bht zarori ha us k bagar Zindagi ni guzarti jati
2026-09-03 05:14:28
25
RT :
wife ko ager kama k dayty ho to koi ahsan ni karty, tumhara faraz hy
2026-09-02 10:18:44
13
IMAD FARHR :
agr mela to bina lalch or demond koi na ho
2026-09-05 08:01:32
0
Ziyaratmadina Guide :
I am in Madinah Saudi Arabia 🇸🇦
2026-09-05 05:45:55
0
Broken Angle :
to is man kia hy orat ko ye haq Allah ny dia hy
2026-09-03 10:11:41
8
annie143 :
5 lakh mahan zrori ni hy izzt k sath ghr k sary khrchy poory hon or apna zati ghr ho bs boht hy🥰
2026-09-01 06:44:27
41
Nisha Siddiqui :
nvr
2026-08-31 17:50:23
36
fahmeed sidqe :
you raght
2026-09-05 08:34:19
0
uroj :
ye waqt ki zrort ha. Sahi batya apna
2026-09-03 16:54:59
6
Ishal Ali :
Allah mein to konware larkey se krogi
2026-09-03 11:00:12
10
zeeshanahmed1o9 :
بنا گاڑی اور بنا پیسے کے بھی بن جاتی ہیں بس بندہ مرد کا بچہ ہونا چاہیے۔
2026-09-03 04:04:37
15
Mahi Noor Khan🎀 :
no not nothing
2026-09-03 14:17:25
15
Pisces Queen🐠🐋🐟 :
tu thik hai na ghalat kya hai 😏
2026-09-01 03:24:40
24
itlZoya466 :
g but loyal b hn
2026-09-02 09:55:00
30
Ainaa glam :
Asa hi ha
2026-09-01 02:38:19
27
SYED ATIF NAQVI :
دوسری شادی کرانے کے لیے ضروری نہیں کہ اپ کے پاس پیسہ ہو صرف ایک ہے اپ کے پاس عقل ہو کس طرح سے دونوں کو ایک دوسرے کے شر سے بچانا ہے
2026-09-01 02:33:04
69
Raja Sajjad Satti 337 :
پھر بھی مشکل ھے . . . . . . . . . میرے پاس سب کچھ ھے لیکن اچھی نیک سیرت نی مل رھی دوسری بیوی 👍
2026-08-31 17:11:46
6
To see more videos from user @honeybell184, please go to the Tikwm
homepage.