@azadchaiwalaofficial: 25 Business Ideas For Women

๐—”๐—ญ๐—”๐—— ๐—–๐—›๐—”๐—œ๐—ช๐—”๐—Ÿ๐—”
๐—”๐—ญ๐—”๐—— ๐—–๐—›๐—”๐—œ๐—ช๐—”๐—Ÿ๐—”
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 05:00:00 GMT
140739
4860
83
1036

Music

Download

Comments

sonamsonam786v
sonam sonam :
bhai sab ideas buht achy hein lkin mein chahti hon k app waste thing se pesa kamany ka treeka bhi btaye . humary pakistan mein buht se ese business start ho skty hein jo cheez log waste kr dety hein . jese orange peels. egg shell. watermillion peel. mango peels bmana peels anaar k chilky. dry kr k sale kr skty hein
2026-09-02 17:55:12
1
onlineearningguide2
Rukhsana Jabeen :
uk ad best platform h โค๏ธ
2026-09-02 19:33:20
0
fatty99321
fatty9932 :
sir mujje koi job btayen plzzz
2026-09-01 10:25:20
7
ayeshaashraf325
ayesha :
Bridal drass not good idea fashionchang hota rahta ha
2026-09-01 15:42:58
13
truthisalwayshurt4
truthisalwayshurt4 :
So you are still here
2026-09-02 00:16:04
7
kinzakhan9400
kinza :
sir please mjy mashwara dyn ma aik government teacher hon 14 scale ki but ma Saudi Arabia move krna cha rhi hon mri education M.phill education+10 years teaching experience kia Mera edr government job chor kr Saudia Arabia ja kr job dohndny ka faysla teak ha please guide kr dyn
2026-09-01 06:54:58
7
ishalasif203
ishal designing ideas :
silai ka kam to bad experience raha mera
2026-09-01 07:25:38
13
smboss809
Arabic boss :
jaldi jaldi btao
2026-09-02 16:10:27
2
user990700067203
Hoor Fatima :
mainay socha k main stitch kar daiti hon to mainay aik pahchan wali say kaha ap mujh say suit stitch kar wa lai woh samnay say kahti hai main apko bokram or dhagay k paisay dai don gi us din say kisi ko nahi bola ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-09-01 14:09:40
17
chian223
chian223 :
Azad bhai give ideas for business for the women living in UK please
2026-09-01 07:22:22
11
nusratansari71
Nusrat Ansari :
hi
2026-09-01 15:24:45
10
pari37811
pari :
thanx alot sir ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
2026-09-01 05:32:38
10
smithbhatti66official
Smith Bhatti ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ’๐Ÿ’ :
sir g main carpenter ho koi chuti investment sey batao
2026-09-01 07:00:40
5
shahzadi078673
shahzadi078673 :
Assalaum e Alaikum sir ma Uk ma rehti Hu mujhy idea chahye ma yha par kya kam kru
2026-09-01 10:17:09
6
its_batman34
its_spider๐Ÿ’ :
very very nice
2026-09-01 08:19:19
4
nssignature77
NS signature :
village ke khawateen k liy
2026-09-01 06:15:21
5
saira.shah301
Neelam ๐Ÿคฒโค๏ธ๐Ÿ’– :
mashallah
2026-09-01 17:17:36
10
sonamsonam786v
sonam sonam :
or isi trha palm tree se disposable plates bnana . bnana leaves se . phir corn k out sid jo phenk dety hy. us se bhi chezein bnti hein. isi trha waste wealth k ideas btaye . meri to bas wish hy lkin app kr skty hein
2026-09-02 17:57:56
0
saudivibeswithhoor
Saudia vibes with Hoor :
jazakallah
2026-09-01 05:24:38
7
fatty99321
fatty9932 :
Yar AP Kisi ko reply q nhi krte hyn
2026-09-01 10:26:58
5
sunny51214727
โฃ๏ธSunnyโฃ๏ธ :
silai.
2026-09-01 19:00:24
4
khalidchandio
Khalid Chandio :
niiiice ๐Ÿ’œ
2026-09-01 09:39:59
3
kosar.khan172
Kosar Khan :
2026-09-02 09:42:00
2
organic.by.na
organic by NA :
work nahi karta
2026-09-01 14:52:16
3
m.ashfaqak47
AK :
ู…ุงุดุงุกุงู„ู„ู‘ูฐู‡
2026-09-01 08:41:53
2
To see more videos from user @azadchaiwalaofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About