bhai sab ideas buht achy hein lkin mein chahti hon k app waste thing se pesa kamany ka treeka bhi btaye . humary pakistan mein buht se ese business start ho skty hein jo cheez log waste kr dety hein .
jese orange peels. egg shell. watermillion peel. mango peels bmana peels anaar k chilky. dry kr k sale kr skty hein
2026-09-02 17:55:12
1
Rukhsana Jabeen :
uk ad best platform h โค๏ธ
2026-09-02 19:33:20
0
fatty9932 :
sir mujje koi job btayen plzzz
2026-09-01 10:25:20
7
ayesha :
Bridal drass not good idea fashionchang hota rahta ha
2026-09-01 15:42:58
13
truthisalwayshurt4 :
So you are still here
2026-09-02 00:16:04
7
kinza :
sir please mjy mashwara dyn
ma aik government teacher hon 14 scale ki
but ma Saudi Arabia move krna cha rhi hon mri education
M.phill education+10 years teaching experience
kia Mera edr government job chor kr Saudia Arabia ja kr job dohndny ka faysla teak ha please guide kr dyn
2026-09-01 06:54:58
7
ishal designing ideas :
silai ka kam to bad experience raha mera
2026-09-01 07:25:38
13
Arabic boss :
jaldi jaldi btao
2026-09-02 16:10:27
2
Hoor Fatima :
mainay socha k main stitch kar daiti hon to mainay aik pahchan wali say kaha ap mujh say suit stitch kar wa lai woh samnay say kahti hai main apko bokram or dhagay k paisay dai don gi us din say kisi ko nahi bola ๐๐๐
2026-09-01 14:09:40
17
chian223 :
Azad bhai give ideas for business for the women living in UK please
2026-09-01 07:22:22
11
Nusrat Ansari :
hi
2026-09-01 15:24:45
10
pari :
thanx alot sir ๐ฅฐ๐ฅฐ๐ฅฐ
2026-09-01 05:32:38
10
Smith Bhatti ๐๐๐๐ :
sir g main carpenter ho koi chuti investment sey batao
2026-09-01 07:00:40
5
shahzadi078673 :
Assalaum e Alaikum sir ma Uk ma rehti Hu mujhy idea chahye ma yha par kya kam kru
2026-09-01 10:17:09
6
its_spider๐ :
very very nice
2026-09-01 08:19:19
4
NS signature :
village ke khawateen k liy
2026-09-01 06:15:21
5
Neelam ๐คฒโค๏ธ๐ :
mashallah
2026-09-01 17:17:36
10
sonam sonam :
or isi trha palm tree se disposable plates bnana . bnana leaves se .
phir corn k out sid jo phenk dety hy. us se bhi chezein bnti hein.
isi trha waste wealth k ideas btaye . meri to bas wish hy lkin app kr skty hein
2026-09-02 17:57:56
0
Saudia vibes with Hoor :
jazakallah
2026-09-01 05:24:38
7
fatty9932 :
Yar AP Kisi ko reply q nhi krte hyn
2026-09-01 10:26:58
5
โฃ๏ธSunnyโฃ๏ธ :
silai.
2026-09-01 19:00:24
4
Khalid Chandio :
niiiice ๐
2026-09-01 09:39:59
3
Kosar Khan :
2026-09-02 09:42:00
2
organic by NA :
work nahi karta
2026-09-01 14:52:16
3
AK :
ู ุงุดุงุกุงููููฐู
2026-09-01 08:41:53
2
To see more videos from user @azadchaiwalaofficial, please go to the Tikwm
homepage.