@zhra_eshal: sorry lah.. sebab i ternampak you lap mata tadi, tapi peluh bukan keluar dari mata kan ? 🥹 semoga you cepat sembuh tau. i janji i akan selalu jogging hari2 kat situ supaya i boleh teman you dari jauhh setiap hari sampai i dah tak akan nampak you kat situ lagi dah, i anggap bila you dah takde kat situ, means you dah dapat kebahagiaan you. i just wish you will become a better version of yourself.. not for anyone else, but for you. pls love yourself first . #f #mf #foryourpage #stravarun #vibessad

Zhra Eshal
Zhra Eshal
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 14:14:02 GMT
12148
724
67
127

Music

Download

Comments

iam_zai10
🤍🌹I_am_ Zai🌹🤍 :
both...tp more pd memory...
2026-09-01 05:00:26
0
bunga.cantik.432
Bunga cantik 432 :
Memory burn..hurt
2026-09-01 12:18:15
0
metherealshiella
❝ S h ❀༉e l l ᥫ᭡ ❞ :
Burn memories 📌
2026-09-01 09:48:42
0
miszayu_96
𝓣𝓮𝓶𝓹𝓸𝔂𝓪𝓴𝓫𝓪𝓼𝓲🥣 :
aku slalu pegi jog sebab bakar semua bnde yg sakit . kdang 2-3pagi aku jog utk bakar semua yg sakit dan perit 😣 sumpah tu je buat aku hilang rasa
2026-09-01 05:27:37
6
dmayralayercake
D'Mayra LC :
memori
2026-09-01 09:08:49
0
anizsmyname
🕊️ :
Peluh masuk dalam mata la, pedih woooo 😩
2026-09-01 11:40:11
2
pensel.patah02
Mi.Jupitér_🎀 :
tu bukan airmata..tu peluh yang lalu ke area mata 😌
2026-09-01 04:59:34
4
_ciklala_
KhayLa RizQi :
𝐝𝐮𝐚² .. 𝐭𝐩 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐫 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐢 𝐭𝐮 𝐩𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐤𝐢𝐭 𝐲𝐞 𝐬𝐛𝐛 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐛𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚𝐚𝐧 😭 ..
2026-09-01 08:58:52
1
syafina_2310
Sya_🌸🌸🌸 :
True..kadang pegi jogging ni sebab nak hilangkan benda yg serabut dalam kepala😌😌😌
2026-09-01 03:17:50
1
mocaccinos
Mocha Latte :
Tu peluhlah 🤧
2026-09-01 14:10:53
0
fx10nxzeeha
fx10nxzeeha :
Yang betul bakar memori, kalori tak sangat sebab kalori cepat je hapus dari memori
2026-09-01 13:33:06
0
usernamenasz0
Schanasz🦋 :
Kalau boleh nak hilang ingatan terus..tak nak ingat siapa diri kau..
2026-09-01 13:54:04
0
qwenariez
𒆜人ŕℽⲡ𒆜 :
ketenangan yg ku cari
2026-09-01 12:53:19
0
yats_kaybe
🇵🇸Mek Takaful🇲🇾 :
Memori
2026-09-01 11:30:54
0
einaerin01
🦋In@🦋 :
Memori,,n sakit dlm hati ni,,yg jadi mangsa kaki ku,,kadang x terasa lari 5,6,7 km,,,sihat2 selalu kaki ku
2026-09-01 12:19:10
0
makeupbyzylas
Zyla Dekat Sini :
Bakar memori. Calories tu apalahh sgt hmm
2026-09-01 13:43:48
0
ummynaufan
Fas💕 :
Memori
2026-09-01 13:29:53
0
aura_cendana
Nagaputeri :
nk burn memory 😭😭tapi lepas tu memory tk nk burn
2026-09-01 12:41:54
0
argee25
ArgeeShopSpot :
td 3km hanya airmata x henti2 mengalir🥹
2026-09-01 12:17:10
0
nicheqlinn
cheq linnx :
sbenanye i bakar memori tp x sangka terbakar kalori sama..🤣🤣
2026-09-01 11:55:43
0
ainalee08
Nalee :
Mestilah bakar memori 🥺
2026-09-01 11:42:11
0
c1k_anis
cIk_anIs🤍 :
Nak bakar memori x semudah bakar kalori...
2026-09-01 11:31:46
0
roslizaa28
روسليزا٨٣ :
Semua bakar😅
2026-09-01 13:46:12
0
To see more videos from user @zhra_eshal, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About