@drzulfiqar13: خطرناک کھلونے #foryourpage #parentingtips #toys# #dangeroustoys

Dr Zulfiqar Sewag
Dr Zulfiqar Sewag
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 14:21:50 GMT
217569
5177
85
1931

Music

Download

Comments

user80509390027146
Kamran :
sir Mari Bhati 5 mah ki h us ko nazla ho gya h or nake band h kae kro mosam k laze sa plzzz reply sir. very big fan
2026-08-31 14:28:41
1
asif.aziz5151
Asif.Aziz :
Assalam alekum, please turn on the option to save vidio
2026-08-31 17:09:22
0
businessgetlike.com0
business women :
bht achi bat bati ap ne thank you doctor
2026-08-31 17:48:40
0
humairaamin435
jannat :
Mashallah Mashallah bahot qabil Dr hain I'm proud of you sir Thank u so much ❤️
2026-08-31 15:32:11
15
muhammed.moosa72
Muhammed Moosa :
v v good information sir thank you so much
2026-08-31 16:36:05
0
azlankhan1288
Azlankhan :
thanks for information
2026-08-31 16:32:15
0
medicos472
🩺awan🩺🩺 :
dr Sahb buchi 9 month ki ha Abbi tk na khari Hoti ha na ulti Hoti ha kia msla ha Thora guaid kry plzz
2026-08-31 17:08:42
0
scanscamers
H H :
bay-loon nhi...balloon
2026-08-31 15:10:37
2
alishahailshah0
Alishah :
dr shab ek sal ka h mra bata dan̈t n nikl rha kia waja h bta dain plź
2026-08-31 16:14:16
3
sitara.qureshi1
Sitara Qureshi :
right 👍 thanks for your ameen sum ameen sum 🥰
2026-08-31 16:23:59
1
03.mohsin
Mohsin🇵🇰 :
ap ny hair transplant kahn sy krwaya hai? or ktna khrcha aya hai
2026-08-31 15:32:50
1
user58985234
user589852r :
wo bachon main rahta hy Sara din laken Bolta ni hy
2026-08-31 16:25:48
1
tehreem.asim30
Asim ki begum❣️ :
assalamoalaikum doctor mera bacha Mera feed krta h per 2 din se nahi pi raha bht to raha h samj ni araha feed ni ker raha per jb feeder di to pine lag gaya h or 3 din se Sirf aik dafa pishab kia h plz bata den sir
2026-08-31 16:12:40
0
shoaibahmad5959
𝙈𝙐𝙃𝘼𝙈𝙈𝘼𝘿❤🇵🇰. :
❤️
2026-08-31 17:12:40
0
sarfraz0799
Sarfraz :
Very Good
2026-08-31 17:11:35
0
talal.ahmed648
Talal Ahmed :
mera beta 6 sal ka h sari bijli wli chizon k sth khelta h 12 voltage ki
2026-08-31 16:21:33
0
hafsasattar7
Hafiiii :
Good information
2026-08-31 16:41:12
0
fiyaahkhan
Fiyaah khan :
jazaak Allah...sir🥰
2026-08-31 16:53:36
0
amna...khan007
Cute 🖤 koji :
gg bilkul doctor Sahi baat ha 😒
2026-08-31 15:43:54
7
user58985234
user589852r :
sir 2 years ka baby hy wo Bolta ni hy
2026-08-31 16:06:55
1
tehreem.asim30
Asim ki begum❣️ :
@Asim ki begum❣️:@Asim ki begum❣️:@Asim ki begum❣️:assalamoalaikum doctor mera bacha Mera feed krta h per 2 din se nahi pi raha bht to raha h samj ni araha feed ni ker raha per jb feeder di to pine lag gaya h or 3 din se Sirf aik dafa pishab kia h plz bata den sir
2026-08-31 16:13:19
0
user2823382070832
raiz :
السلام علیکم السلام علیکم ڈاکٹر صاحب بہت اچھی باتیں کرتے ہیں اپ اللہ تعالی اپ کی زندگی دراز کرے اللہ اپ کو ترقی دے بہت اچھے مشورے دیتے ہیں اپ کی باتیں مجھے بہت پسند ہیں
2026-08-31 16:26:16
0
mazhariqbalgujj
Mazhar Iqbal Gujjar :
سر اپکے بال بہت اچھے ہیں
2026-08-31 16:25:53
0
user.m..saad
Muhammad Saad :
Right 👍
2026-08-31 14:29:26
0
To see more videos from user @drzulfiqar13, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About