Pakistani awam ko Kon tamez day.. gov ko chahye Jo return ho courier compny ko us k charges ni leny chahye jesy k Dubai mn ni liye jaty... or Jo customer return kry gov ko chye us p koi action b ho.. iska koi Hal hona chahye Pakistan mn
2026-09-03 17:47:05
4
Shozer Store :
mera 50 percent hy return ratio
2026-09-03 06:57:18
4
Ammar Autos :
Never Do Fully COD at least take dc charges in advance baqi Best off luck ❤️
2026-09-01 18:21:19
2
SIKANDAR :
Brother 300 to Delivery charges hen .Ads cost, Packaging etc
2026-09-03 09:08:44
1
abdul basit khan🙋♂️ :
asa nahi karo yar khayal Kara karo agla ka 😳😳
2026-09-02 07:22:20
2
hammad_memon :
daily kitne dispatch hote hain?? means return ratio kitna ?
2026-09-01 21:52:31
1
Asghar sethar :
as wahja se chor diye ye Kam 💔
2026-09-03 10:10:31
1
unknownnnn1930 :
Bhai main bhi e-commerce krna Chahta hun aap Kiya advice krtain hain kr lun please reply
2026-09-04 16:58:46
0
YOUSUF⚡️ :
Whats ur product ?
2026-09-02 18:54:08
0
Online shopping Mall 🛍️🛒 :
same broo
2026-09-03 16:30:06
1
ShuJah🩶 :
yr bro ma v business start krny ka plan kr rha hu mgr yaa video Dik k Dil sad o ga
2026-09-04 14:49:43
0
To see more videos from user @iqbal_ganatra, please go to the Tikwm
homepage.