@effary_hq: Detergent Effary cuma hilang kejap je… Sebab kami tengah upgrade quality, betulkan texture liquid dan pastikan setiap botol yang sampai dekat korang memang puas hati bila guna. Hampir setahun kami ambil masa, sebab Effary tak nak sekadar comeback kami nak datang balik dengan kualiti yang lagi best. Sekarang Detergent Effary dah READY STOCK! Nak cuba batch terbaru ni, terus check link shop. #sabunbaju #effaryconcentratedliquiddetergent #effary