@muhammadashrafm60: جب بھی سوچتی ہوں کہ ماں پاس نہیں ہے، آنکھیں اور دل بھر آتے ہیں۔ اللہ سے دعا کرتی ہوں کہ اپنی جنت میں اسے جگہ دے۔ امی، یاد آتی ہو 😢💔.#miss_u_amii_jan🥺💔😭😭🥀💔 #😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 #virlvideo #fouryoupage #foryou

Ashraf 🌹R@جpOoT
Ashraf 🌹R@جpOoT"
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 14:42:46 GMT
75178
3765
204
1055

Music

Download

Comments

janukijaan265
Saraiki Di Sawaani 💕 :
Hmary sath b aisa hi hua sirf checkup karwany gaen thin cardio walon ne admit kr Lia zabardasti oxygen lga di jb k mama ne kaha b mujhy saans ka problem nhi Hy neend ka injection lga k oxygen lga di or 2nd day suba achanak OT me ly gaye pta nhi wahan kya kia 2 hours bad dead body wapis kr di ghusal k time dekha neck ki side py bht deep cut tha bht sari cotton rakh k blood roka gya tha pta nhi kitni takleef me hongi wo last time Miss u mama jani 😭😭😭
2026-09-01 10:48:18
4
hmad3287
hmad :
mene last time apni mama ko gly lgaya tha mjhy kya pta tha ye akhri br lgaya tha mene gly se jesy hi mene siny se side m m kia sth e wo gir gai chrpai py gor se bs dekhi ja rhi thi mjhy kash or zyada khidmt krlty mama ki 8 mah hogy h ab unko dunia se gy pr lgta h kl ki bt h
2026-09-01 20:04:25
1
user55750315972791
🖤🖤🖤🖤🖤 :
me b apni Ami KY pass nehi thi or woh humy chor kr Chali gi😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-01 08:32:14
1
sanimalik1236
trendy vibes :
mj hud bht tklf hti meri ami mre smny chligi ik din me😭
2026-09-01 20:03:45
1
oye_iqu
Iqra :
hayeee meri mama😭😭😭😭
2026-09-01 18:39:23
2
rana.ghaffar7862
Rana Ghaffar786 :
😭😭m bi to aoni ami k pass thi..un ki death sy 2 mah phly gi thi un sy milny kia pata tha k wo itni jldi chly jay gi..mri ami ki to abi umer bi itni nhi thi k wo chly gi😭😭😭 ami boht yad ati hy..ap ki byti ko ap ki boht zrurt hy a jaoo na paless 😭😭😭
2026-08-31 17:14:24
4
syedanida71
🫀سید زادی 🫀 :
Meri maa ne to Mere hi hathaon pe dam tor di thi or mujhe hi dkh Rahi thi wo din to qayamat thi hmre liye😭😭😭
2026-08-31 17:15:23
4
sheen_voice753
Sheen Choudhary :
me to Ammi se mil Kar Apne ghar ayi Thi mjhe Kiya PTA Tha Ammi chor Kar chli Jayen gi me Apne ghar Nahi ati Ammi K pas hi rh jati kashhhh 😭😭😭😭
2026-09-01 11:49:58
2
user6786314828116
user6786314828116 :
Meri Ami b hospital gain phir ghr wapis ghr ni ain .hm b os time apni Ami pass ni thin.shaid Allah ko PTA tha k hm onhy apni akhon k Sammy jata hwa ni dukh sktin.hmari Ami hm sy bhhht Pyar krti thi hmy Rony ni duti thi JB sy wo Gai hn hm ro hi rhy hn😭😭😭🤭
2026-09-01 18:54:49
2
tanawishkhan49
[email protected] :
behen ham to apni Ami k pas thy aur us ne hamy kuch nhi bola . ma to wo waqat kabhi bhi nhi bhol paonge😭😭😭
2026-09-01 08:29:47
3
zahid.shahikh
Zahid shahikh :
meri b Jan nikal jati ha hum to whi thy pr ami kuch bol hi nhi rhi thi
2026-08-31 17:07:51
1
sultanjan012
sultan g ,😍😍😍 :
ma us waqt apni ami k pass thi 😭😭😭😭😭
2026-08-31 16:25:57
2
chatpati299
chatpati lrki :
Meri to goud men aahy bhari meri maa ny 😞main ny suna b dekha b
2026-09-01 13:10:55
0
afshenumair
Afshen Umair :
me bhi Ammi k pas thi bohth tklef me then😔
2026-09-01 07:56:03
1
faizan.jhamat95
faizan jhamat :
mri ammi to mry haton ma hi chli gai😭😭😭but abo kaliy asi sich ati hy wo rat ko achy bhly soy or subha uthy hi nhi aj tak 😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-01 12:00:48
1
amal.awan6
Laiba Awan🦋 :
jb Meri mama ki deth hui TB me unk pait pe sar rkh k leti hui the.to mje feel hua k mama k pait se sans ruk gya
2026-09-01 20:15:40
1
manookhan6506
manookhan6506 :
Ami k pas khri thi Ami na awz di bht tklf Mai thi ni bhul sakti 😭😭😭
2026-08-31 21:02:21
3
hmad3287
hmad :
same mere sth b yhi hua meri maa ny mere hath m ankho k samny dam tora bebas mehsos krta h insan 1122 waly dr b pas ty sb kuch pr maa ni thi mjhy ykeen ni a raha ta lg raha tha sb jhut bol rhy h
2026-09-01 20:06:57
1
zohra.fbo
Zohraa FBO :
Allah sb k waldain Jo is duniya sy rukhsat ho gy hain Janat m Ala mukam Ata frmay Ameen Sum Ameen Allah Hmari Ami ki bhi maghfirat frmay darjat buland frmay Ameen Sum Ameen 💕🤲
2026-09-02 13:36:55
1
zoya040233
Zoya Lodi :
2026-08-31 17:02:11
1
kanwalbarbie1
007 kanwal barbie 🩷 :
Meri Ami my mujy bola tha mery pass reh lo 2 din Mai bola nae apko pata Mera Dil nae lagta Yaha mujy Kya pata tha Meri maa mujy Kyu Keh rae Mai boht Kam waqt guzra h apni maa k 7 ab SBR nae ata mujy pata nae kyu pashtawa reh gya dill me or sakoon b nae mill raha Dil ko Meri Ami ko 6 sall ho Jany h 10 September ko ALLAH pak Meri maa ki magfirat kary or unki qabar Roshan rakhy AMEEN unki Janat ul fardos me Alla muqam atta kary AMEEN 🥺🥺
2026-09-01 19:23:16
1
mohsiniqbal217
Mohsin Iqbal :
mere sath b asy e hoa tha meri ami 8 din icu mai rhe 7wy din ventilator py lga dya doctr ny to us sy agly din feath ho gai unko😭 ye song sun k mere dil may b ata k mari ami ny b awaz dii ho gee humy
2026-09-01 19:53:11
1
antalhayat138
انت الحیات🌏❤️ :
me tu pure 2 month rhi hy Ami k pass thi bqi behny b kbi ati thi kbi jti thi meri Ami Sy tu bola hi ni tha jta bas ishry krti thi or tb unka Hal dekh k bas yhi dua thk k Allah g agr Zindagi hy tu unko sehat de do ni TU hmri Ami ki mushkil asan kr do hm itny bebhas thy us time k apni maa ki mout khud mangty thy🥹🥹🥹 Allah pak Meri Ami ki behisab magfirat farmay Ameen 🤲
2026-09-02 08:57:18
1
namal979
Namal hussain :
Meri mama ne apny akhri wakt me Meri bri API ko kha k meri CHOTI beti or bety ko ly kr ao mje milna but Kismat hmary jany se phly wo Chali gai😭😭😭😭
2026-09-02 17:53:37
0
tahir.makki33
Rajpoot hu y'all🔥 :
subha subha rulaa Dia naaa😭Allah pak mery maa baba ko Salamat rakhy ameeen 🤲
2026-09-02 04:19:49
1
To see more videos from user @muhammadashrafm60, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About