es ka elawa bi buht kuch sekhna ko milta survive 4 years in hostel 1 year left now I feel that koi bi apka apna nhi huta ap ko hrr situation ma khud survive krna prta apni personal company space sab sa best ha kisi ko ziada sarr pr swar nhi karo
2026-09-01 13:59:12
1
Malik🪐 :
itna sb krny k bd bhi job nh mil rhi BA complete ho gai ab toh
2026-09-01 07:28:24
3
ranwera🥰 #PAK/IND dramas :
same but we can't say something to them mostly for their every payment which they pay to us to pay to uni or hostel...🥹
2026-08-31 17:51:22
9
Medico :
abhi rat ka ........oo suba ka 3 : 46 hoo ray night shift duty kr ka Aya hoo
suba college Jana hai
phr duty or is ka bd hostel life 🥺
2026-08-31 22:47:22
5
khan😊 :
absolutely 💯
2026-08-31 16:39:17
2
💫 𝓓𝓻 𝓘𝓺𝓻𝓪 :
job Wala ho k ya hall ha 3 din sa bemar ho ghr ni bathya ma😭
2026-09-01 05:12:57
6
jourwa 2 :
Am donoo jourwa han mgr sobah prhai or rat ko Islamabad Mandi ma mazdorie krna or ghr ka be kharcha uthna bas kia krya Allah pak am donooo ko us Tara he himat day or jtan be ghr sa door rah kr prhie krta hah sb ko Allah pak kmyab krya
2026-09-01 06:53:08
3
Unknown🚩 :
ma abhii new hu or I feel ka mujaa ghr wapis chlaa jnaa chahiaa muja Kuch smi ni arhaa
2026-09-01 11:29:29
0
Shamitae804😎😘 :
Asslam o alaikum sis
wqhi mushkl hy lkn koi nh sis wqt ak sa nh rhta himt na haro sb acha ho ga
and proud of you ☺️
2026-09-01 09:29:39
1
M.Fatima :
is sy b tough
2026-09-01 08:33:55
0
🌺 *عُـمّہ حَـنّام* 🌺 :
aisea karna zarori hai kia
2026-09-01 04:49:49
0
Usman Mahar :
Bhai job wala phase is sy Bara zalim hy whn dinner to krtay thay or kabhi nashta idhr to na chuti ka pata hota hy na job janay ka
2026-09-01 11:39:52
0
🖤🖤chuzzi🖤🖤 :
asa hi hota Hy ..lakin shukr Hy ab study ka akhkhri Saal hy shaid job mil jy ..🥹😶😔😞🥺
2026-09-01 11:14:02
0
Fatima 14 :
Allah pak app ko kamyab kry ameen 🥰 or app ka lya asyanya piadha kry
2026-09-01 02:51:12
1
Anthophile°❤️ :
Exactly❤️🩹
2026-09-01 03:27:36
0
shaukat jani 1123 :
yeah bro your right 😔
2026-08-31 17:53:15
0
Muffin💕🦄🌷 :
Exactly
2026-09-01 04:33:41
0
sad girl 🥹 :
Yes 🙌🏻
2026-09-01 02:59:53
0
A r S u ❤️🩹 :
Right 🥺
2026-08-31 20:09:36
0
kash11212181 :
Kuch ni hota hum to Chil kr rhy hn
2026-09-01 07:19:36
1
Rehman :
6 hour University Jana 4 hour Study krna 8 hour Kam krna 2 hour Travelling ma nikal kar 3 bjay Soo jana 7 bjay Oth jana Behno k liay Gift Lena Student ☺️😊
2026-09-01 07:56:04
1
bint e hawa :
hasal b kuch nai hota. job🥺
2026-09-01 05:02:56
0
𝙃𝙖𝙨𝙨𝙖𝙣 𝙆𝙝𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙛𝙞 :
Reality
2026-08-31 15:44:58
0
Dr.huzifa09 :
same 100%
I face this reality
study +job
2026-08-31 21:48:26
0
To see more videos from user @hostellife026, please go to the Tikwm
homepage.