@hostellife026: Reality of every student💔😌🥀 #hostellife #studentlife #hostel #trending #fyp

Hostel_life🥀
Hostel_life🥀
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 14:51:05 GMT
109517
5147
173
415

Music

Download

Comments

eizall5
It's Eizal🦋 :
es ka elawa bi buht kuch sekhna ko milta survive 4 years in hostel 1 year left now I feel that koi bi apka apna nhi huta ap ko hrr situation ma khud survive krna prta apni personal company space sab sa best ha kisi ko ziada sarr pr swar nhi karo
2026-09-01 13:59:12
1
um49297
Malik🪐 :
itna sb krny k bd bhi job nh mil rhi BA complete ho gai ab toh
2026-09-01 07:28:24
3
www.ttiktok.comzunii
ranwera🥰 #PAK/IND dramas :
same but we can't say something to them mostly for their every payment which they pay to us to pay to uni or hostel...🥹
2026-08-31 17:51:22
9
usamamunir263
Medico :
abhi rat ka ........oo suba ka 3 : 46 hoo ray night shift duty kr ka Aya hoo suba college Jana hai phr duty or is ka bd hostel life 🥺
2026-08-31 22:47:22
5
jamamir482
khan😊 :
absolutely 💯
2026-08-31 16:39:17
2
juttadekuri38
💫 𝓓𝓻 𝓘𝓺𝓻𝓪 :
job Wala ho k ya hall ha 3 din sa bemar ho ghr ni bathya ma😭
2026-09-01 05:12:57
6
jourwa.2
jourwa 2 :
Am donoo jourwa han mgr sobah prhai or rat ko Islamabad Mandi ma mazdorie krna or ghr ka be kharcha uthna bas kia krya Allah pak am donooo ko us Tara he himat day or jtan be ghr sa door rah kr prhie krta hah sb ko Allah pak kmyab krya
2026-09-01 06:53:08
3
ukown683
Unknown🚩 :
ma abhii new hu or I feel ka mujaa ghr wapis chlaa jnaa chahiaa muja Kuch smi ni arhaa
2026-09-01 11:29:29
0
usmansahoo895
Shamitae804😎😘 :
Asslam o alaikum sis wqhi mushkl hy lkn koi nh sis wqt ak sa nh rhta himt na haro sb acha ho ga and proud of you ☺️
2026-09-01 09:29:39
1
m.fatima705
M.Fatima :
is sy b tough
2026-09-01 08:33:55
0
umehanam60
🌺 *عُـمّہ حَـنّام* 🌺 :
aisea karna zarori hai kia
2026-09-01 04:49:49
0
usman.mahar109
Usman Mahar :
Bhai job wala phase is sy Bara zalim hy whn dinner to krtay thay or kabhi nashta idhr to na chuti ka pata hota hy na job janay ka
2026-09-01 11:39:52
0
chuziii.7512
🖤🖤chuzzi🖤🖤 :
asa hi hota Hy ..lakin shukr Hy ab study ka akhkhri Saal hy shaid job mil jy ..🥹😶😔😞🥺
2026-09-01 11:14:02
0
www.tiktokfatim4
Fatima 14 :
Allah pak app ko kamyab kry ameen 🥰 or app ka lya asyanya piadha kry
2026-09-01 02:51:12
1
anthophile058
Anthophile°❤️ :
Exactly❤️‍🩹
2026-09-01 03:27:36
0
shaukatjani36
shaukat jani 1123 :
yeah bro your right 😔
2026-08-31 17:53:15
0
muffin9087
Muffin💕🦄🌷 :
Exactly
2026-09-01 04:33:41
0
sidramalik2416
sad girl 🥹 :
Yes 🙌🏻
2026-09-01 02:59:53
0
arsalan___khattak
A r S u ❤️‍🩹 :
Right 🥺
2026-08-31 20:09:36
0
kashif11212181
kash11212181 :
Kuch ni hota hum to Chil kr rhy hn
2026-09-01 07:19:36
1
mrforeignexchange
Rehman :
6 hour University Jana 4 hour Study krna 8 hour Kam krna 2 hour Travelling ma nikal kar 3 bjay Soo jana 7 bjay Oth jana Behno k liay Gift Lena Student ☺️😊
2026-09-01 07:56:04
1
innocentrajput491
bint e hawa :
hasal b kuch nai hota. job🥺
2026-09-01 05:02:56
0
yur_hassan_56
𝙃𝙖𝙨𝙨𝙖𝙣 𝙆𝙝𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙛𝙞 :
Reality
2026-08-31 15:44:58
0
dr.huzifa09
Dr.huzifa09 :
same 100% I face this reality study +job
2026-08-31 21:48:26
0
To see more videos from user @hostellife026, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About