@mejkhai40: Kemunculan Abg2 Grab tarik perhatian dan mendapat sokongan padu dari orang ramai dan termasuklah di atas pentas utama Sempena Sambutan Hari Kemerdekaan ke-69 di Padang MBK 4 Kuantan Pahang #grab #merdeka69 #sambutanmerdeka69 #kuantan

Mej Khai
Mej Khai
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 15:22:41 GMT
422326
36806
309
1514

Music

Download

Comments

akmanieza24
cik AkmanieZa :
Ni baru btol meraikan bkn duduk masam muka ats pentas tah pape je.. hebat didikan kerabat pahang ni anak2 penuh beradab
2026-09-01 03:04:00
1311
qasehhaider
Mrssheikh :
Aku rasa macam nak pindah pahang tapi aku duduk temerloh hmm
2026-09-01 02:06:52
653
iammikaaa__
MikaBellingham :
dia sorak kt abg2 grab , mesti dieorg selalu order grab kan
2026-09-01 00:55:40
3643
tak_tau532
TanpaNama :
Aku rasa, malam2, ada anakanda Sultan Pahang nyamar bawak grab ni ..
2026-09-01 01:13:52
1189
princeayed93
Prince Ayed :
serius..... keluarga serta kerabat diraja pahang mmg happening.....🥰🥰🥰 suka tengok
2026-09-01 00:59:21
102
12345nur03
merah :
dia rajin oder grab ni...tu dyr suka tgk🤣
2026-09-01 04:06:00
124
canter_93
Hanif Canter :
siap give me 👋 dua org tu...mesti ada rahsia antara mereka😂😂😂
2026-09-01 07:39:11
60
haleeda_ariffin
Haleeda.arrfn 🌸🍉 :
mse sultan pahang dkt putrajaya..aku rasa lg syok..byk momen yg sweet, skg kurang skit
2026-09-01 00:16:47
142
evafirdarish
Eva :
so proud of seeing Malaysian. May Allah bless ur country and ur ppl always🥰
2026-09-01 01:34:10
1
cikrerama
🦋🦋 :
the true hero 👍👍👍
2026-09-01 04:42:36
1
whitedahlia11
Hanan Dahlia🌷 :
rindu sultan pahang jadi agong...sbb kalau hari Merdeka mesti syok tgok semangat dia bila perarakan merdeka...siap buat mini❤️lagi
2026-09-01 03:39:32
92
norreza21
Norreza :
suka tengok anak² sultan Pahang..one of the best sultan and agong so far
2026-08-31 23:41:58
60
zuleeanazaidin
Zutchaaa :
Grab for life!
2026-09-01 03:38:00
1
papa4611
Papa :
Kerabat yg kurang protokol dan lebih enjoy…saya suka…saya suka…the best kerabat Of all time🥰
2026-09-01 06:09:21
6
hidungmemangbesarke
hidungmemangbesarke :
Ada 1 kejadian semasa dlm highway dri bentong hala gombak..jem gila..tiba2 nmpk kerabat pahang dgn escort polis..tpi dia tak minta laluan..kita ni jdi pelik..so jln jela mcm biasa dlm jemsmpai la lps tol gombak..bru polis bunyi siren minta laluan..punya la humble gila dlm negeri dia..dia sama2 hadap jem mcm rakyat biasa negeri dia 😭😭😭
2026-09-01 02:35:49
191
mrsyf10
mrsyf10 :
abg grab moto ex5 hitam tu hadir..🥰
2026-09-01 00:55:03
49
akuangah84
Aku Angah :
Royal family Pahang mmg akan enjoy apa2 event pun kan..ada certain tu, mcm kena paksa je muka. 😅😅😅
2026-09-01 03:40:27
35
picboyz
PicBoys | Canva Expert :
Okey tau dah semua pengguna setia grab!! 🤣🥰
2026-09-01 00:07:13
21
capital9293
Ms Aa :
Kelakar lah.. Hihi.. Sportingnya semuaa anak2 kerabat.. Mesti pernah naik grab tu diam2. 🤣😂
2026-09-01 05:54:18
8
rokayah.a.jalil
Rokayah Jalil :
Saya suka tgk KERABAT RAYA PAHANG SGT SPORTING..🥰🥰🥰
2026-09-01 06:47:40
7
user6204312846921
Abuya :
Happy betul kerabat Pahang ni..sebelah kanan tengkuk Ahmad tu sape ek..yg tengah2 tu
2026-09-01 04:51:28
90
azizolishak
Azizol Ishak :
mereka menghargai jasa abg grab. pernah order ke??heheh
2026-09-01 05:18:59
32
sufri_opot
sufri_opot :
ke anak sultan prnah keje grab sbgai "CEO YG MNYAMAR"... 😳😳😳
2026-09-01 01:34:28
9
ch00ng
Mee Choong :
meriah ek... belah Pahang..🥰
2026-09-01 00:51:16
10
_erinjayy
errin_Jay :
ni mesti mak jarang masak niii..comel giler
2026-09-01 02:40:31
92
To see more videos from user @mejkhai40, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About