Terkadang terdetik dlm hati. Mampu ke aku bertahan,mampu ke aku hadap semua ujian bertunang ni,,,tapi bile fikir balik setiap kemanisan pasti ada ujian”) ☺️
2026-08-31 20:18:54
76
ᴅ.ᴇ.ʀ🍃 :
niat dah ada , tapi di uji dengan rumah terbakar.
redho 😌
2026-09-01 16:00:37
14
A/A🔰 :
hmm sabar dn terus usaha
2026-09-01 05:51:04
9
adam :
tumbang sbb financial hadir ahahaha...buat lelaki stabilkan la diri okay before fikir nak jaga anak orang...cinta tak boleh buat kenyang
2026-09-02 08:05:12
7
AbangChik :
semoga kita berdua kuat sayamg hadapi ujian🥰
2026-09-03 12:10:33
0
Is Deni :
ujian dah nak kahwin, curang hancor MCM tu je 10 tahun rancang macam² dari takde ap sampai ad macam-macam last dye curang sabab sye takde mase untuk dye padahal untuk sedia kesenangan untuk mase akan datang bersama...tapi dye curang jugak takpe lah kalau tu yang dye pilih biar kan lah, yakin suatu hari nanti misti dye menyesal jugak,
tapi bila nak mula balik degan orang baru rase susah ja entah...
move on move on dah tapi masih tak dapat live yang selesa lgi
2026-09-04 07:19:53
0
Ŵ :
Allah uji dia kita tetap bersama dia . Tapi bila Allah uji kita . Dia pergi tinggalkan kita mcm sampah saja . Hati2 ramai orang seperti ini . Depan nmpak baik tapi yang sebenarnya yang kenal saja akan kenal .
2026-09-04 05:26:52
0
Muhd_az.🩸 :
ingt lah “allah uji sbb allah sayangg, allah tau kita mampu, jngn sampai one day allah dh tk uji kita tanpa kita sedar”☺️
2026-08-31 21:24:07
14
⋆. 𐙚 ˚ :
nak juga dengar camni, tapi masih 23. internt pun tahun depan, untuk cik suami jangan risau jodoh anda tak punya hutang ptptn yaa 🥰
2026-09-02 08:05:10
4
Syafiq🔰 :
Kadang terfikir mampu ke nak jaga anak dara orang macam apa yang dia dapat skarang😌
2026-09-01 12:33:38
3
Arinaarisa :
Aku pernah dia ajak sebegitu tapi akhirnya kami berpisah dgn ada sbb kami
2026-09-02 11:07:23
2
علي أكرم :
2026-09-01 13:30:45
1
@EinSteady_ :
sudah selesai🕊️🕊️sempat berjuang. tapi di kecewakan
2026-09-01 13:54:17
2
SakitHati :
Baru kena semalam kena tinggal abis kena block wasap semua bruh tanpa alasan
2026-09-02 22:53:13
1
Nftiehah :
traumaaa gile dgr ayatt tuu😭😭😭😭 sbb ending diaaa kawin dgn org lain sakitt matt sumpahhhh😭😭
2026-09-01 21:23:28
1
𝙕𝙪𝙧𝙖𝙇𝙞𝙢𝙞_✨ :
Sblum abis iddah selalu berdoa . Kalu ade jodoh yg lbih baik kau permudahkn , klau btol2 nk jupe mak ayh , S🥺 n Selalu Doa Xnk Bercinta , nk bercinta lepas kawen .. ,,, Abis iddh knal suami skrg smggu ajak kwen jupe mak ayh sntle borang kwen sebulan kenal kita org kwen allhamdullilah semua dpermudahkn ... skrg lbih baik dri yg seblum nye ... 🥰 ... doa yg baik2 ye korang 🥰
2026-09-02 09:09:25
3
zack :
Perit
2026-09-03 04:16:02
0
anak sulung☠️ :
semoga Allah permudahkan segala urusanku amin ya Rabbal Alamin 🤲🏻
2026-09-03 02:13:11
0
Mamanis :
Pernah lafaskan tapi dia ingat kita mcm joke dengan si dia..sampai sekarang n now dia sudah berpunya dan aku masih keseorangan😌
2026-09-03 16:00:27
0
AMIN@UDIN :
betul banyak sangat ujian yg datang.. bukan allah hanta ujian tu saja" allah nak tengok sejauh mana kau bersabar..
2026-09-03 15:07:29
0
🅰️riff :
dh ajak..last2 dia bgtaw "maaf awk hati sy nlom terbukak lg nk kawen"🤣
2026-09-03 11:21:57
0
Paan :
Tpi die dh pegi dlu ngn yg bru😌
2026-08-31 18:56:42
0
To see more videos from user @pojiyyyyy_, please go to the Tikwm
homepage.