aminn.. sometime I still question myself.. did I not good enough to find partner n get married too?.. n then I look over myself.. naahh u dont have a patience to yourselff.. n then u want to accept another person??? nahh just enjoy single life girl...hahahha.. 😂😂
2026-09-01 17:55:45
0
miaarrabella 🌙 :
saya sekarang dah reda part ni, cuma saya nak tau depa letak vendor icecream kat majlis depa. kenapa saya cari tak jumpa, budak-budak pulak tayang depan mata. dah macam cari hidden gem ya 😭
2026-09-01 07:55:23
50
MuhamadHafiz :
Takpe, pelan² ok. Prepare diri dulu. Yang kurang diperbetulkan. Yang terbaik datang sesuai dengan takdir. Yang tidak baik datang sesuai dengan paksaan
2026-09-01 14:23:05
70
Ackins 🦋 :
Aku pernah rasa situasi macam ni dulu, 3-4 tahun lepas, rasa macam untung nya dia dah jumpa right person, last2 aku tengok sekarang dah bercerai ramai dah diorang yg kawen ni, ada jugak yg dalam fasa menyesal kawen awal, so conclusion nya tak perlu iri dengan apa yg kita tngk skrg, sbb kita tak tahu pn in future dia macam mana, kahwin ni bkn perlumbaan sape paling cepat pun, so rilek2 je
2026-09-01 09:06:27
35
Ayaa :
sekarang di fasa asal bukak ig je orang kahwin. 😌
2026-09-01 06:50:07
15
Aein Ibrahim :
InshaAllah. Kita letakkan harapan kpd Allah. InshaAllah Kita kuat💪🤲
2026-09-02 23:47:44
1
ص 🕊 :
bila cerita pasal jodoh terasa sebak sangat . tertanya-ii bila jodoh sampai , dengan siapa , bagaimakah orangnya ? adakah dye boleh bimbing aku ?
2026-09-02 07:36:20
4
♓️🆔🅰️Y🅰️♓️ :
Aminnnn.. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 dr org yg masih single ni 😌😌
2026-09-01 08:56:56
6
Hanani Haroro :
jodoh kat syurga kot
2026-09-01 01:11:51
7
Far ✨ :
Aku dalam fasa perbaiki diri sendiri, sihatkan diri sendiri, betulkan semula diri sendiri dr yg lagha2. Semoga ada rezeki satu hari nanti. Jika tiada, InsyaAllah ada yg lebih indah menanti. 🥰. Allah itu ada dan Allah sudah janjikan yg terbaik di tiap masanya.
2026-09-01 15:55:04
7
anis🧸 :
Sekarang saya tak fikir nak kahwin ke apa,saya tak menetapkan siapa pun,sebab saya masih lagi mencari diri saya,masih lagi cari apa yang saya nak jadi,apa yang saya nak dalam hidup saya,masih lagi memperbetulkan akhlak dan agama saya,sekarang saya tengah kumpul duit,kumpul harta,nak bahagiakan mak ayah dan adik ii,nak bagi adik ii sambung belajar supaya dia tak jadi macam kakak dia yang sekarang perlu susah payah untuk semuanya,saya harap nanti bila saya betul ii ready dan saya betul ii dah berubah Allah akan beri pada saya pasangan yang bertanggungjawab dari segi apa pun, bukan hanya sekadar "suami" atas kertas sebab saya percaya jodoh tu refleksi diri kita,kalau kita baik inshaallah jodoh kita pun baik🥰aminn✨doakan saya ye siapa yang baca comment ni hehe
2026-09-02 11:40:25
3
محمد صوليحان :
nak juga merasa berkahwin tapi biarlah aku simpan dalam² dulu perasaan tu, hidup pon tak jelas lagi ni kan pulak nk jaga anak orang. entahlah kalau memang ada rezeki untuk aku merasa bahagia tu kau mudahkanlah jalan hidup ni ya Allah jika memang aku tak ada rezeki nak merasa bahagia tu kau murahkan lah rezeki ku seluas luasnya ya Allah agar aku dapat berbakti kepada orang tua ku dan jalani hidup ni dengan tenang & ikhlas akan jalan takdir yg kau aturkan
2026-09-01 17:20:23
5
AMIN :
Amin ya Allah 🤲🏻 kalau jodoh hamba mu ini ada dekat muka bumi ini permudahkan segalanya ya Allah, satu kan lah, bukanlah jalan, bukanlah pintu. Kalau ia betul jodoh hamba ini, jangan lah kau jauhkan. Dekatkan lah, sesungguhnya dalam diri ini hati ini hanya ada satu nama yg tersimpan dalam hati. permudahkan segala urusan dan niat hambamu ini. amin 🤲🏻🤍
2026-09-01 02:24:22
7
Esya :
Aamiin Ya Allah 🤲🏻🤲🏻
2026-09-01 07:15:53
5
myheart29 :
klau kita tak ambil pengajaran darinya, mungkin dia yg akn mengambil pengajaran dari kita
2026-09-02 05:14:32
2
Manis🌷 :
@Far ✨:Aku dalam fasa perbaiki diri sendiri, sihatkan diri sendiri, betulkan semula diri sendiri dr yg lagha2. Semoga ada rezeki satu hari nanti. Jika tiada, InsyaAllah ada yg lebih indah menanti. 🥰. Allah itu ada dan Allah sudah janjikan yg terbaik di tiap masanya.
2026-09-02 11:49:07
1
effaeppa🌼 :
Aamiin Ya Rabbal Alamin 🤲🏼
2026-08-31 20:53:43
3
Amirul :
aamiin
2026-09-01 00:10:05
2
_syapikahhh_ :
amin ya allah
2026-08-31 18:53:58
3
Sobir Izzat :
jumpa kat syurga
2026-09-01 04:41:35
3
ct kmtg :
amin ya Rabbal
2026-08-31 16:12:50
3
Itz Zudin :
kepada single, jom booking rumah orang² tua siap²
2026-09-01 18:00:41
1
Tipahjerr :
Amin ..sekiranya ada jodohku di dunia ini smoge Allah temukan jodoh yg baik, b'tggjwb serta akn melayani ku dan org tua ku dgn baik..
2026-09-01 11:02:17
2
To see more videos from user @healingdarisaya, please go to the Tikwm
homepage.