@karachiwalehoo: Sohail Sameer has publicly expressed regret over his past actions and asked for forgiveness. Acknowledging your mistakes takes courage, but forgiveness is a personal choice. What matters now is taking responsibility and showing change through actions, not just words. Do you believe people deserve a second chance after genuinely apologising? 👀 _ _ _ #SohailSameer #PakistaniActors #Apology #Forgiveness #SecondChances #PakistaniEntertainment

karachiwaleho
karachiwaleho
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 15:47:01 GMT
862776
16773
299
3917

Music

Download

Comments

sehar_khan123
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
jski maa zinda hai alhumdulilah lkhe ❤️
2026-08-31 21:28:13
322
mahi.khan2282
Afia khan :
dekhny me shooting lg ri h Kya ye koi dramy ka clip h ? any1 knows about it?
2026-09-01 04:03:41
106
manobilli4567861
silent doll 🪆 :
ye on air kese hua
2026-08-31 18:02:52
93
habib.jan925
Sky:♡ :
kya ye drama ka scene he ?
2026-08-31 18:33:09
15
hibba.g909
mahen :
ohhhhh itna Ganda drama bna diya inho NY
2026-09-01 04:07:07
72
ridach2
✰𝕽𝖎𝖉𝖆 𝕮𝖍✰♪🧕🍂 :
Jab Ek Banda bol raha hai 10 Sal purane video hai to aj us ko dakha kr kya proof karna chahte hain aap log 1 sa galti hui or 💯 us ko kdr sa kdr la kr ja raha hai toba hai
2026-08-31 18:33:02
234
ayzakhan998
sara :
achi bat hai isne ye accept kia ye galat tha jo kia. dramay me.
2026-08-31 18:03:47
126
hi_farman513
𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤🇶🇦 :
I really like the way he apologize🥰
2026-09-01 11:27:16
1
sanabutt100
Sana Butt :
ye video upload krny ki reason kya ha 10saal bad hats off to him that he accepted his mistake.forget it
2026-09-01 17:30:11
1
mirzamirza4475
حسن مرزا :
what about the acteess
2026-09-01 14:35:41
0
angel.priya287
👑⃟≛⃝ KhanZaDi🕊️⃟⋆≛⃝ :
yh pakistan h Astaghfirullah
2026-09-01 02:13:29
30
shagoexplore
💖Brîtîsh bãby💕 :
editing hai
2026-09-01 07:49:59
0
sycostyle458
Hadia :
ye drama he asey bnaya tha Sohail Sameer ko blame krna band karin
2026-09-01 09:44:53
0
memona.zulfiqar5
MZ. :
waqt pr samajh agai ye barhi bt h...galti SB krten hn pr us or Mafi mangna kisi kisi k bs MN hota h.
2026-08-31 17:27:06
53
usermissrose19
miSsRose19. :
to kya hua yr
2026-09-01 07:26:02
1
user3086283105033
Maha N00r🌹 :
drma name
2026-08-31 18:43:43
10
kochai_munafiq
Happy girl :
Alhumdulillah
2026-09-01 09:28:25
1
mirza.asfand.g
Mirza Asfand G :
یہ ایک بہت اچھے اداکار ہیں وہ شوٹ کررہے ہیں یہ کون سی بڑی بات ہے جو لوگ ایک بات جو پکڑا ہی لیتے ہیں آج کل کوئی کسر ہے جو ان کو نشانہ بنایا ہوا ہے
2026-09-01 08:29:31
16
ffhooriya
Hooriya 🥂🌸 :
drama name?
2026-09-01 08:51:53
13
aashukhaniii
Aashukhaniii :
Tobaaa
2026-08-31 17:25:19
17
heartqueen3211
ᵐⁱˢˢ𝓚𝓱𝓪𝓝❤️ :
yr piranii video hy phly ka drama hy ye... us time ye young thy or aksar young actor ko aesy role or character ml jaty hn not a big deal so please..
2026-09-01 06:00:23
14
ilyass_ahmad
Ilyas Ahmed :
really? ye Pakistani hy aur family drama hy?
2026-08-31 17:42:31
28
mewishadnan186
Muhammad hashir adnan Haider :
larki na bhi kia acspt galti ko
2026-08-31 18:26:12
16
sabo0shah
Siddiqui,shah :
wah Pakistani drama
2026-08-31 17:19:11
42
hooriakhan334kgmail.com
❣🏴❥დ HOOR JEE🏴❥❣ :
drma nme
2026-08-31 18:32:30
9
To see more videos from user @karachiwalehoo, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About