@karachiwalehoo: Sohail Sameer has publicly expressed regret over his past actions and asked for forgiveness. Acknowledging your mistakes takes courage, but forgiveness is a personal choice. What matters now is taking responsibility and showing change through actions, not just words. Do you believe people deserve a second chance after genuinely apologising? 👀 _ _ _ #SohailSameer #PakistaniActors #Apology #Forgiveness #SecondChances #PakistaniEntertainment
dekhny me shooting lg ri h Kya ye koi dramy ka clip h ? any1 knows about it?
2026-09-01 04:03:41
106
silent doll 🪆 :
ye on air kese hua
2026-08-31 18:02:52
93
Sky:♡ :
kya ye drama ka scene he ?
2026-08-31 18:33:09
15
mahen :
ohhhhh itna Ganda drama bna diya inho NY
2026-09-01 04:07:07
72
✰𝕽𝖎𝖉𝖆 𝕮𝖍✰♪🧕🍂 :
Jab Ek Banda bol raha hai 10 Sal purane video hai to aj us ko dakha kr kya proof karna chahte hain aap log 1 sa galti hui or 💯 us ko kdr sa kdr la kr ja raha hai toba hai
2026-08-31 18:33:02
234
sara :
achi bat hai isne ye accept kia ye galat tha jo kia. dramay me.
2026-08-31 18:03:47
126
𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤🇶🇦 :
I really like the way he apologize🥰
2026-09-01 11:27:16
1
Sana Butt :
ye video upload krny ki reason kya ha 10saal bad hats off to him that he accepted his mistake.forget it
2026-09-01 17:30:11
1
حسن مرزا :
what about the acteess
2026-09-01 14:35:41
0
👑⃟≛⃝ KhanZaDi🕊️⃟⋆≛⃝ :
yh pakistan h Astaghfirullah
2026-09-01 02:13:29
30
💖Brîtîsh bãby💕 :
editing hai
2026-09-01 07:49:59
0
Hadia :
ye drama he asey bnaya tha Sohail Sameer ko blame krna band karin
2026-09-01 09:44:53
0
MZ. :
waqt pr samajh agai ye barhi bt h...galti SB krten hn pr us or Mafi mangna kisi kisi k bs MN hota h.
2026-08-31 17:27:06
53
miSsRose19. :
to kya hua yr
2026-09-01 07:26:02
1
Maha N00r🌹 :
drma name
2026-08-31 18:43:43
10
Happy girl :
Alhumdulillah
2026-09-01 09:28:25
1
Mirza Asfand G :
یہ ایک بہت اچھے اداکار ہیں وہ شوٹ کررہے ہیں یہ کون سی بڑی بات ہے جو لوگ ایک بات جو پکڑا ہی لیتے ہیں آج کل کوئی کسر ہے جو ان کو نشانہ بنایا ہوا ہے
2026-09-01 08:29:31
16
Hooriya 🥂🌸 :
drama name?
2026-09-01 08:51:53
13
Aashukhaniii :
Tobaaa
2026-08-31 17:25:19
17
ᵐⁱˢˢ𝓚𝓱𝓪𝓝❤️ :
yr piranii video hy phly ka drama hy ye... us time ye young thy or aksar young actor ko aesy role or character ml jaty hn not a big deal so please..
2026-09-01 06:00:23
14
Ilyas Ahmed :
really? ye Pakistani hy aur family drama hy?
2026-08-31 17:42:31
28
Muhammad hashir adnan Haider :
larki na bhi kia acspt galti ko
2026-08-31 18:26:12
16
Siddiqui,shah :
wah Pakistani drama
2026-08-31 17:19:11
42
❣🏴❥დ HOOR JEE🏴❥❣ :
drma nme
2026-08-31 18:32:30
9
To see more videos from user @karachiwalehoo, please go to the Tikwm
homepage.