mery liye duwa krna plzzzz😭🤲🤲 ma jis se mohbt karta ho us ka rishta ho gya ha to plzzzzzzzzs😭😭😭 duwa krna allah se kuch aisa mojza ho jy ky wo mery daman ma a jay Udr se rishta toot jay khi se bi kesy bi allah pak kuin farma dain ma buht umeed me ho apne allah se plzzz sb duwa krna ma buht pyar krta ho us insan se wo meri zindgi ha mera wajod. Ha meri sans ha 😭😭 sans ke bgir insan kesy rah skta ha to plzzzzzzz sab se recvest ha duwa krna mery allah se Ky Taiba ka rishta tor ky wha se Ahtisham se ho jay nikah ma buht chahta ho us insan ko tars rha ho us ky liye Allah se har time ani time duwa me rhta ho kuch na kuch parta rhta ho allah ji ata kr dain na ap bi duwa krna plzzzzzzzzzzz mny us insan ko Asy chaha ha jesy. Koi maaaaaa apny Bachy ko chahti ha or ek nabina apni ankho ko 😭😭🤲🤲🤲🤲😭🤲😭🤲🤲 ma sari zindgi apne allah ka shukr Ada krta rho ga inshallah🤲😭😭😭
2026-08-31 18:00:03
43
Zainab fatima :
esi post py music na lgaya kry plz
2026-08-31 17:56:35
3
0yasmin_07 :
Plzzzzzz bas karo I cried the whole night now I opened phone again this came why why 💔💔💔😭😭😭😭
2026-09-01 00:30:54
1
🎀𝑩𝒆𝒃𝒐 𝒉𝒖 𝒚𝒂𝒘𝒓🎀 :
but ya bat family ko kon samjhay🥲
2026-09-01 09:30:20
2
Esha khan :
کاش میرا باپ اور بھائی سمجھ سکتا
لیکن افسوس ہے 🥹🥺
2026-09-01 09:15:43
14
Fata mana :
lakin ya bat maa baap koun nahi samajhtY 😳
2026-09-01 09:39:58
2
Account not found :
yah bat hamary ghr walo ko kn samjhay😭😭 wo to beti ki passand k khilaf ho jaty h or apni marzi sy kahi bhi kr dety hain ky hamari badnami na hi🥺😭
2026-08-31 17:43:21
13
🦋ʝαʋι🦋 :
Muslims ko sb farz sunat ka pta h siwae isk, beti ko Pasand ki shadi k nam py zalil ruswa kya jata h💔
2026-09-01 05:21:08
5
🫀IT'S NOORI🫀🌹 :
beshak 🤲🏻🥺😔
2026-09-01 08:06:19
0
simple girl :
kaash her koi smjhta ye baat
2026-09-01 05:09:59
8
Amna queen :
ye bat Kon samjye mama bapp ko
2026-08-31 17:22:56
3
crazy queen :
inshallah next generation ka un ke Pasand ke da he ho ga ku ka un ka parents hum ho ga inshallah
2026-08-31 19:04:22
7
Yusra Arman :
bilkul 🥰🥰🥰
2026-09-01 01:47:39
1
Mano G :
Sahi kaha hy
Right 👍👍👍
2026-08-31 18:26:49
3
it's Cato :
koi ni karwata sab ko apni Ana peyari hay
2026-09-01 05:46:23
1
Malik mitha🥰 :
beshk
2026-08-31 17:07:39
2
cutie :
kia waqaiiiii??
2026-08-31 17:42:25
2
HaZarewall شہزادی👰🧑⚖️ :
ma profession of advocacy ma hu but mara parents ki soch asi ka Beti zidd Kara nikkah Kisi Sy Karna ka shadi kar ka fr Beti Sy link hi khatam Kar do 😂
2026-08-31 18:02:59
1
mali :
yaar par yeh baat hamare ghar walon ko Kon samjhae 🥺😔😔😓😓😓😓😓
2026-08-31 17:19:07
3
𝑴𝒆𝒉𝒎𝒂𝑳𝑨𝒘𝒂𝑵𝒛𝒂𝒊𝑫𝒊 :
Background music mt lgya kro
2026-08-31 17:45:57
1
kity_cattt😻 :
sister is ma ager mama baba ke razamandi ho to q ka mama baba ke razamandi be zarori hoti ha humaray mama baba humaray layi koi be galat kadam nai hotay hai
2026-09-01 00:34:48
0
Eman 1🥰 :
ye bhat gar vhlo ko kiu nhe samj hatey ke hon ke sahdi hon ke Pasand se karo kohe hon ko to samjaye
2026-08-31 17:48:04
2
Bilal ki JaN ❤️🩹🥰 :
kash k bar ma'am baap ya BT samaj peta 😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-01 06:07:04
2
doremoonxshezadiiiii :
g maa bap ko nhi pta hota
2026-09-01 10:16:45
0
To see more videos from user @itx_queen__05, please go to the Tikwm
homepage.