@emanspeaks: Stay Away From Such Toxic people 🚩🤌🏻 #tiktokgrowthchallenge #creatorgrowth #fyp

THE EMAN
THE EMAN
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 16:32:33 GMT
219414
10496
131
478

Music

Download

Comments

pafgirl127
PAF girl★«✈️🇵🇰» :
I am that frnd for my bestie but ye attention k liy nhi blky hm piar krty ha us sy .
2026-09-02 15:03:44
11
her_aruu6
Aruu🩷✨ :
Pahli dfa video achi ni lgi
2026-09-02 09:26:44
167
darkery10
savxage🚩 :
it's wrong bro they only did this when they put alot of effort they consider u their whole world u are only person who matters them that'll why they only want u so don't....
2026-09-01 16:29:02
92
omnivert568
جنہ🙂‍↔️🥀 :
everyone has different nature. ... Kuch log apny drd khud tk hi mahdood rkhty Hain 🙂
2026-09-02 06:19:18
47
user164451653
𝓝𝓸𝓸𝓻-𝓐𝓵-𝓗𝓪𝔂𝓪 ✨ :
wai Sach ma mujy laga sirf mery sat hota ha lakin wo dost nahi hoty shid wo B's attention chty ha KY kahii sy mil jay khud Jo bi kary lakin hm dosro sy baat bi na Kary
2026-09-02 17:23:52
2
peerzadi35
peerzadi🧕 :
ye to m. hu😂
2026-09-03 09:38:35
2
hyhu844
✵•.🦋 𝔹𝕌𝕋𝕋𝔼ℝ𝔽𝕃𝕐 `🦋.¸ :
nope yeh sahi baat nhi BTW 🙄🫡
2026-09-02 16:31:41
1
darksoul3333
Dark_moon :
wrong
2026-09-01 19:51:27
19
zeeman472
ItsZeeMan :
She’s a red flag 🚩
2026-09-02 16:45:31
1
syed.zadi0364
꧁❀ مر گئی سیّدہ ❀꧂🥀 :
me to pochny par bhi nahi batati bas bolti ho me nahi ho naraz jab k me bohot Bora naraz Hoti ho🥲😂🤌😭
2026-09-01 16:27:01
27
user3523677677814
sundas baloch :
you are absolutely right and guess what me abhi isi situation se guzar rahi hun and literally I am sick of it 😭😖
2026-09-02 15:46:37
1
ummeeman19
𝗕𝗶𝗿 𝗧𝗮𝗻𝗲𝗺 $ :
pehLi baR kuCh gaLat boLa🥲
2026-09-03 10:34:35
18
user348850330231
Dreamy moon ❤️✨🥰 :
app he us ke dost nahe the dost kabhe bhe dost Naraz honay par aisa nahe kehta
2026-09-02 10:31:55
12
ishfaqaslam1166
Ishfaq Aslam :
to theek hai na me khud aesa hun jab aap agly ko etni value dety hu phr expect naa kry kia?
2026-09-02 06:58:18
8
nihalmomin8190
nihalmomin8190 :
پھر وہ آپ کی دوست نہیں تھی وہ آپ کو دوست سمجھتی تھی افسوس
2026-09-02 11:41:51
15
shalu.worlds
Shalu world’s🌍🧕🏻 :
Phir ap Dost na bolo usa😏
2026-09-03 11:01:59
6
adan.azam74
boss girl 💪 :
I disagree this type of discussion is only by stone hearted people
2026-09-02 05:27:47
7
attitude.no
Mystic dreams 🍀 :
phir wo ap ki dost hi nhi hogi kuke dost jitni dfa bhi roth jy usy mana liya jata h
2026-09-02 15:40:44
6
iqra62826
Iqra :
dosti ahsas ka rishta hota jo ap ka koi nhi hota par wo ap ko apno sy zada manta jo apny rishto ko waqat nhi dy skty wo rishty deserve he nhi karty rishta chahy koi be hu waqat mangta hy
2026-09-01 18:09:14
6
mehr47688
💞Bestie❤ki jan ♏$💖 :
ye to doston k ada hoti hy naraz hona Sacha dost wo hy acha dost jitni dafa naraz ho usy itni h dfa manao q k dost life mn bht special hoty hn.
2026-09-03 08:32:36
1
jisoo39302
س🎀 :
log tab naraz hoty hain jab uny ye pata hota h ke unko kohi manane wala h 🙂🤌🏻
2026-09-03 08:51:56
4
mehki_501
mehki 👻 :
dosti ma manay sy koi chota nai ho jata ....dosti ma mana lena chaya waqt par 🤌🥹❤️
2026-09-03 10:23:23
3
dearbaddie319
𝑫𝒆𝒂𝒓 𝑩𝒂𝒅𝒅𝒊𝒆 ✨ :
jaha pyr ho Waha nrzgi Hoti hai wrna jaha prwa na ho Waha nrzgi wagiara mtr nhi krti
2026-09-02 15:15:55
2
user5982108102804
user5982108102804 :
jo sach me dost ho to wo naraaz ho jai.to pata chwl hi jaata hy.or agar wo apka acha dost ho to hwr baar manaana chahye.
2026-09-02 06:13:15
1
To see more videos from user @emanspeaks, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About