I am that frnd for my bestie but ye attention k liy nhi blky hm piar krty ha us sy .
2026-09-02 15:03:44
11
Aruu🩷✨ :
Pahli dfa video achi ni lgi
2026-09-02 09:26:44
167
savxage🚩 :
it's wrong bro they only did this when they put alot of effort they consider u their whole world u are only person who matters them that'll why they only want u so don't....
2026-09-01 16:29:02
92
جنہ🙂↔️🥀 :
everyone has different nature. ...
Kuch log apny drd khud tk hi mahdood rkhty Hain 🙂
2026-09-02 06:19:18
47
𝓝𝓸𝓸𝓻-𝓐𝓵-𝓗𝓪𝔂𝓪 ✨ :
wai Sach ma mujy laga sirf mery sat hota ha lakin wo dost nahi hoty shid wo B's attention chty ha KY kahii sy mil jay khud Jo bi kary lakin hm dosro sy baat bi na Kary
2026-09-02 17:23:52
2
peerzadi🧕 :
ye to m. hu😂
2026-09-03 09:38:35
2
✵•.🦋 𝔹𝕌𝕋𝕋𝔼ℝ𝔽𝕃𝕐 `🦋.¸ :
nope yeh sahi baat nhi BTW 🙄🫡
2026-09-02 16:31:41
1
Dark_moon :
wrong
2026-09-01 19:51:27
19
ItsZeeMan :
She’s a red flag 🚩
2026-09-02 16:45:31
1
꧁❀ مر گئی سیّدہ ❀꧂🥀 :
me to pochny par bhi nahi batati bas bolti ho me nahi ho naraz jab k me bohot Bora naraz Hoti ho🥲😂🤌😭
2026-09-01 16:27:01
27
sundas baloch :
you are absolutely right and guess what me abhi isi situation se guzar rahi hun and literally I am sick of it 😭😖
2026-09-02 15:46:37
1
𝗕𝗶𝗿 𝗧𝗮𝗻𝗲𝗺 $ :
pehLi baR kuCh gaLat boLa🥲
2026-09-03 10:34:35
18
Dreamy moon ❤️✨🥰 :
app he us ke dost nahe the dost kabhe bhe dost Naraz honay par aisa nahe kehta
2026-09-02 10:31:55
12
Ishfaq Aslam :
to theek hai na me khud aesa hun
jab aap agly ko etni value dety hu phr expect naa kry kia?
2026-09-02 06:58:18
8
nihalmomin8190 :
پھر وہ آپ کی دوست نہیں تھی وہ آپ کو دوست سمجھتی تھی افسوس
2026-09-02 11:41:51
15
Shalu world’s🌍🧕🏻 :
Phir ap Dost na bolo usa😏
2026-09-03 11:01:59
6
boss girl 💪 :
I disagree
this type of discussion is only by stone hearted people
2026-09-02 05:27:47
7
Mystic dreams 🍀 :
phir wo ap ki dost hi nhi hogi kuke dost jitni dfa bhi roth jy usy mana liya jata h
2026-09-02 15:40:44
6
Iqra :
dosti ahsas ka rishta hota jo ap ka koi nhi hota par wo ap ko apno sy zada manta jo apny rishto ko waqat nhi dy skty
wo rishty deserve he nhi karty rishta chahy koi be hu waqat mangta hy
2026-09-01 18:09:14
6
💞Bestie❤ki jan ♏$💖 :
ye to doston k ada hoti hy naraz hona Sacha dost wo hy acha dost jitni dafa naraz ho usy itni h dfa manao q k dost life mn bht special hoty hn.
2026-09-03 08:32:36
1
س🎀 :
log tab naraz hoty hain jab uny ye pata hota h ke unko kohi manane wala h 🙂🤌🏻
2026-09-03 08:51:56
4
mehki 👻 :
dosti ma manay sy koi chota nai ho jata ....dosti ma mana lena chaya waqt par 🤌🥹❤️
2026-09-03 10:23:23
3
𝑫𝒆𝒂𝒓 𝑩𝒂𝒅𝒅𝒊𝒆 ✨ :
jaha pyr ho Waha nrzgi Hoti hai wrna jaha prwa na ho Waha nrzgi wagiara mtr nhi krti
2026-09-02 15:15:55
2
user5982108102804 :
jo sach me dost ho to wo naraaz ho jai.to pata chwl hi jaata hy.or agar wo apka acha dost ho to hwr baar manaana chahye.
2026-09-02 06:13:15
1
To see more videos from user @emanspeaks, please go to the Tikwm
homepage.