@albasharstore: Day 80 ✍️ #viral #fyp #foryou #viral_video #foryoupage❤️❤️

𝑨𝒍 𝑩𝒂𝒔𝒉𝒂𝒓 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒆
𝑨𝒍 𝑩𝒂𝒔𝒉𝒂𝒓 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒆
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 16:34:37 GMT
144213
2699
127
1842

Music

Download

Comments

nailaakrammakram
Naila :
AK month k liya hmmy out of city jana tw frij off kr. skhty q k voltich km zeyada aty plzz. btayn
2026-08-31 18:35:59
0
anabiach96
AnaiBA :
inverter ky bina simple fridge ko off kr skty hi
2026-09-01 02:17:44
1
iqrabibi554
ماہی :
hmara b yehi system lkn full grmi me ye bnd hoti jis ki wja sy bill zaida aya ab hm log bnd kr dety
2026-09-01 09:27:07
0
asherazg69
Sheraz ahmad :
Bai me NY 4 p set kia he Mera bi haier he lekin wo 4 tk ata hi nai agr Sara din fridge na kholo to phir is temperature p jata he to Kya Sara din compressor full speed Sy chlta he
2026-09-01 10:00:11
0
m.rayanhussain786
Rayyan❣️💞💐🌷🌷🌹🌹🌹 :
Bhai agr load shading m band hota h to kia kare pher
2026-09-01 10:12:45
0
imaanch228
imaanch228 :
Kuch b ni Hota maen shm 5 bjy bnd krti Hun 11 bjy chlati hun phir subha 6 bjy bnd kr k 11 bjy chlati hun pichly 5 Saal sy shukr hy koi msla ni evin kisi ki baton maen ni ana chahyeee ajeeb log haen dusron k feslon py chlty haen
2026-09-01 03:16:57
18
mahi.1558
Mahi :
Jo fridge apk pechy h isk upr wly part sy Pani ksy nkl skty hn I mean koi drainhole n h
2026-09-01 04:32:03
1
tofeeq007
Tofeeq Ahmad :
mere pas pel ka 6470 model h new lia h uska frezer me bhtren cooling h baraf bhi thk bnti h lkn nechy wle portion me cooling achi feel ni huti 6 pe bhi set kr k dekha h or 5 pe bhi
2026-08-31 18:57:45
2
abdulrafyabdul0
rafy :
tu 24 gnty chlny sy bill b xyda ar yh zyda gram nae o jta
2026-08-31 19:14:42
5
shaina.najeeb
سیــــدزادی🌏💫 :
bhai hum ne yo koi setting b nh ki na. hume pata h
2026-09-01 05:57:57
4
user093463229
MUHAMMAD ANWAR SHERANI 🤗🤗 :
سردیوں میں بند کرنے سے نقصان تو نہیں ھوگا
2026-08-31 16:49:24
4
fojikiwife086
⚈̥̥̥̥̥́f๑Ji ki wife⚈̥̥̥̥̥́ :
Bhai ma 3 month K bad Ghar jati hu 20 din kliye 3 mah farig band rhti kharab to Ni hojy gi
2026-09-01 10:26:16
0
deep45502
Mishal✨ :
mne inverter 7p set kia hua h ye thk h ya ni plz guide me ??
2026-09-01 06:15:52
2
mrs.jutt328
Mrs. Jutt :
bhai g inverter farig ka pani q leak hota hai door se
2026-09-01 10:21:38
0
umarzubair233
umarzubair233 :
apki Baat Maan b Lain to Jo Din mein 10 bar Electric walay Band Rakhte Bijli to Us hisaab se to yeh Fridge Leni hi nahi chahiye. is baray mein kya kehtay hain ap?
2026-09-01 10:26:41
0
user1823aima
user1823Aima ibrahim :
m NY to Kuch b set ni kia.auto mode hy.khud hi change ho jati hy
2026-09-01 07:00:31
1
nailaakrammakram
Naila :
koi msla tw ni ha
2026-08-31 19:00:09
1
shoaibsaleem3555
SHOAIB SALEEM :
is ki back side pe jo drain ki tray h us ko kb or kesy clean krty hn? video bna k bta dyn please
2026-09-01 09:14:14
0
mirhafatima5552
Mirha Fatima :
Mera hair ka inverter fridge ha digital panel Wala wo mujse set nai hota 5 pe ya 7 pe srdio me bhht zada issue ata ha bhhhhht zada cooling Hoti Kam b nai hota khud e Kam zada hota rehta ya bs 5 pe rehta Jo k srdio me bhhhhht zada cooling kr deta Mai Kam krna chahti ho par nai hota
2026-09-01 09:19:53
0
reema.faisal4
Reema Faisal :
light jati h khud bnd hijata
2026-09-01 10:44:23
0
zaria.zaria14
Zaria Zaria :
Bhai mry msg ka and zror dna
2026-09-01 09:46:21
0
zaria.zaria14
Zaria Zaria :
Bhai mra bhi Haier ka inverter fridge Hy abhi sirf aik sall hi howa hy ager adha ghanta b lite Chali jy to fridge k necht Waly portion ki cooling bilkul khatam ho jati hy
2026-09-01 09:41:20
0
haseebtanoli8040
HASEEB TANOLI :
bhai haire ka frig hy to us k nevhy waly khany mein berg jamti hy
2026-09-01 10:31:06
0
al.bashar.store
𝑨𝒍 𝑩𝒂𝒔𝒉𝒂𝒓 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒆 :
🥰🥰🥰 MashAllah
2026-08-31 16:47:50
0
To see more videos from user @albasharstore, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About