Acad2607🔥 :
we arsyad aq rse aq tkle na trus kn relay ni , aq syg kau la aq buat mcm nie , aq tkle hdp bnde nie , mental aq sakt , aq hrp kau fhm la , aq kesian tgk kau mrh ngn family aq , wlapon bukn slh kau ttp kne mrh , aq minta maaf ea klu sepanjang kite relay aq ad buat kau trse ati ke buat kau dendem ngn aq ke aq minta maaf eaa , trima ksih sepnjng kite relay aq rse dihargai , disyngi dicintai mcm pp lain semu trima ksih tau arsyad thank you for everything, hidup lah dengan baik dan bahagia, dan aku lah salah satu orang yang ingin melihat mu selalu baik baik saja, aku hanyalah orang yang kurang memahami mu dengan baik.terimakasih telah menerima ku dengan baik, dan sekarang saatnya untuk kamu bahagia, temukan bahagia mu dengan orang baru mu, aku selalu senang melihat mu bahagia walau tidak ada aku di dalam nya, i hope you happy every time , yang ni macam pulak 🫠🙏😔
2026-09-01 02:54:15