@miles.morales2008: charot lng

yayaramanmouy
yayaramanmouy
Open In TikTok:
Region: PH
Monday 31 August 2026 17:46:27 GMT
269536
23529
181
1233

Music

Download

Comments

javya.callie
Ms. Jen :
Stand still and be strong, Jan.
2026-09-03 01:31:13
4
x.cyrelty
cy is rel :
bahalag dko ka uyab mag balik lang mo
2026-09-02 00:57:42
742
viella85
viella :
Bulag sab mi sa papa sa akong anak kay nag cheat,pero happy kaau akong anak everytime makita niya iyang papa.Pero dinajud ko makigbalik!!
2026-09-02 04:09:31
215
mryrxs
Màírē :
The way she called " Papa" and run towards him 🥺
2026-09-03 00:30:10
1
elugh.mi
Lai :
Akoang ex bf naa sya’y anak, pero gi tago niya sa akoa sa dugay na panahon, pero kadtong ni tug’an na sya nako gibiyaan nako siya bisag sakit kaayo sa akoa iyang gibuhat sa akoa, kay gusto nako balikan niya iyang mag ina
2026-09-02 21:45:35
34
ninjutsu069
AKItachi :
ang kalisud ana what if naay nakay lain nya makipag kita pas ex aray ko sakitas part anang bag ong partner nimo
2026-09-01 22:35:55
62
kimkim.0.2
kimshop :
ahay nganu Man naa pay mga broken fam oi😭
2026-09-02 02:46:26
22
jojosalonoy
Aquarius💧 :
Pagtawag pa lang sa anak og "Papa" nagtuo ang bata nga ok pa ang tanan pero dili na diay! awit🥺
2026-09-02 22:46:09
18
welbroce
welbroce :
sa comment puro nang cheat pero kami dre naglisud og pangita HAHAHA
2026-09-03 01:46:51
5
rose.ann.villaruel
It's me"Ann🫶🏻 :
nakakatawa makita ang bata masaya makita ang ama 🥺
2026-09-02 00:12:12
29
clickfun1.ph
4pat✨ :
parehas ta og kahimtang ang naka apan lang naas akong x akong mga bata lisod man dawaton pero 1year nakong walay kita kita sa akong mga bata😭
2026-09-02 15:02:42
3
miles.morales2008
yayaramanmouy :
luv'u kiyaa😘
2026-09-02 06:19:32
7
caseynads07
Catyaaa :
di mo talaga maiwasang walang broken fam kasi di magkasundo mga magulang mga anak din naghihirap.. nakakalungkot pero mas masakit siguro pag araw araw kayo di magkasundo at nakikita ng anak nyo
2026-09-02 05:57:13
6
haniestep15
StepHanie.9 :
Huu liwat pjd kaau sa papa. Unsaon nmn ni😭
2026-09-02 23:15:23
2
honeyjoyprigua
HONEY P.❣️🏳️‍🌈 :
Ako pd single mom piro mangita manjud guro nang bata og papa pag naa nay buot😪
2026-09-02 11:14:09
5
jmsruiz26
JAMESBOND :
Same kami kaso nung pagka hiwalay namin kahit may anak na kami meron na siyang bago mag dadalawang taon na sila ng parther niya tapos yung anak ko bago lang nag dalawang taon
2026-09-02 02:23:36
6
acsani.a
ꜱᴀɴɪ.ᴜɢʜʜʟʏ ッ :
mag balik na lang mo tapos ayoson na lang ninyo tanan para sa inyong anak maam. deserve ang 2nd chance kay tungod naa moy anak. the way she called "PAPA" sakit kaayo paminawon 🥲.
2026-09-02 03:05:15
4
recmaralters
A L U B A Y :
maypa inyuha akoa dli ipa doul ang bata sa akoa 🥺
2026-09-02 06:50:26
2
johnlloydgalicia8
duckskey :
Biglang tulo luha ko ah
2026-09-02 08:42:04
1
jenyang117
Jenyang :
Same piro unsaon ang amahan sa akung anak wamay pakibana sa iyang anak 😭😭😭
2026-09-02 07:37:04
2
potpourri096
Boss Jvee :
di jud ipa duOl sa akoa ang duha ka bata nko s aakong ex hyss
2026-09-02 12:51:42
1
johnver_khonan24
johnver :
pareee nakoo ni
2026-09-02 14:59:57
3
mangograhamsake
mangograhamshake :
bahalag dijud maging kami ni dada in the future mag balik lang jud
2026-09-02 16:38:15
3
jayjay_xo
Behatti :
in ani kalisod ang kahimtang looy kaayo tan-awon ang bata nga dili usa og balay iyang ginikanan kinahanglan pa hugman aron makakita, maong dijud ko ganhan ipakita akong anak sa iyaha kay diko ganhan makita akong anak nga looy kaayo
2026-09-02 23:36:56
2
aries.03222
Aries :
Aww ka cute sa baby pagbalik mo te di gyud ko musugot nga broken family si baby parehas nko di lalim way amahan
2026-09-02 06:04:26
2
To see more videos from user @miles.morales2008, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About