@itx__ramal: ap NY b Kiya ha Kya???😁 #unfreezemyacount #fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy #goviral #foryou #fypシ゚viral

رمل🚩
رمل🚩
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 17:58:31 GMT
26029
1630
50
904

Music

Download

Comments

3.sororibus
Honey Sialkoti✨💖 :
Hum ya nhi krsktay q k sab nay camera lgway ha😂😂😂
2026-08-31 20:56:15
4
iakhan325
Turkish girl 😊 :
hah sach ma ager ye nahi kiya toh pir kay h kay hai tom ni
2026-08-31 21:01:23
4
muhabt.sheikh
Batmiz sheikh ❣️ :
m b Kya bht Maza ata .ak dfa bichy kutta pr gya tha
2026-08-31 23:02:48
0
shaigirl146
ع :
Him ny b yeh kiya hy😁😂
2026-08-31 22:56:20
0
natatangi_03
.... :
hye 😂bata Maza Ata h 🤣🤣
2026-08-31 18:05:18
10
anushyyyy28
سکون قلب :
Ye mene Kiya or phr maar bhi bht khai😂😂😂
2026-08-31 18:56:41
9
mehaksharif6
SelfieQueen :
sachiii yrrr 😂😂 abhi bhi karte hai hum 😂
2026-08-31 20:00:46
4
cutie___maano
𝒃𝒓𝒐𝒌𝒆𝒏︻╦╤─ ҉ - -💔 :
Kiy Howa h ye Kam bachpan m 😅😂😂
2026-08-31 19:05:56
6
bkideewani3
{🤌 𝐵 𝑘𝑖 𝐷𝑒𝑒𝑤𝑎𝑛𝑖🥹} :
yarr mane bhi Kiya hai ye to 🤣🤣
2026-08-31 20:20:46
4
angel.g351
Silent Queen :
yatr hmm ny nhi koa howa jai
2026-08-31 20:36:01
3
anam.khan3197
♣𝕬𝖓𝖆𝖒 𝖐𝖍𝖆𝖓♣ :
Ham to karta ha kasam itna maza kise kam ma nai ha jitna maza is kam ma ha ☺️🤣
2026-08-31 20:20:06
4
320306942048356hhjyfd
Anamta bachii :
hmto abhi bhi karte h
2026-08-31 21:01:54
3
bunnykim007
꙳𝔅𝔲𝔫𝔫𝔶𝔨𝔦𝔪🚩🌚 :
yaqeen kro bhot dafa jootian khai hn🤣🤣🤣🤣🤣
2026-08-31 19:43:57
3
ridasehrish009rid
Anaconda🐍 :
yar bhot hi maza aata hai😂😂
2026-08-31 18:07:35
5
manahil.doll42
˚@⭒๋𐙚 Sparkling Soul🦢⭒๋𐙚:°. :
Gg mana bhi Kiya hai or abhi tak bhi karti hu😏
2026-08-31 20:30:08
3
his._.noorayy
♡︎𝘼ن💌✨🌸 :
dusro ky darvaze Baja kr bhgty thy ab Zindagi hmari Baja rhi🤣🤣🤣
2026-08-31 20:24:37
2
mirpuriqueen58
𝓜 °ʚ🎀ɞ° :
Aww Qasamy bao mazy ne life se😂😭😁
2026-08-31 22:12:55
2
javirakhana835
Expensive Queen 💕😘💖🫀 :
ma kar ti thi or jis Ghar ka door bajati thi na jab us Ghar ma sa koi naklta tha tab ma kahti thi ka in logo na kiyaapna friend yah czn ka Naam da dati thi
2026-08-31 23:05:37
0
ffdangergirl6767
☆🎧ŹĮĐÍ🎶ŁÅŘĶÍ🎧☆ :
School Time par bohat kiya tha friends kay sath😂😂or czns kay sath bhi kar choki hoon 😂😂but pakri nhi gay😂😂bohat fast bhagti hoon may 😂😂mari friend phas jati thi wo thora slow bhagti thi iss liye 😂😂😂
2026-08-31 21:06:41
4
itxmughal511
M🌸 :
yes sai bat ha ya nahi kiya to kaya he kiya😁
2026-08-31 20:34:40
3
dineislam.6
dineislam.6 :
Ma favourite Game in My life 🤭❣️🥰
2026-08-31 18:41:14
5
To see more videos from user @itx__ramal, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About