@mysterious__things0: Kya ap janty hn k jinnat kin logon pr ashiq hoty hn..? #horrortok #fyp #viral #jinn #horror

mysterious__things0
mysterious__things0
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 19:04:03 GMT
98083
6471
189
1335

Music

Download

Comments

reebuworld
🦋reebu.world🦋 :
jinnat is very loyal and possessive 🥹
2026-09-01 14:52:41
15
minahil47260
minahil2647 :
as a kuch ni hota mery sath to kabi as a ni howa😂
2026-09-01 14:30:35
2
sana___s4
ثناء سوریا🤍 :
yr mere pass hi Asi videos q aati hai🥲
2026-09-01 13:50:28
16
mahi_777333
ᥫᩣ_Mᗩᕼl𓈒𓏸.°• :
na dra bhai m salon m akeli hn light off kr k sony lgi thi
2026-09-01 10:26:10
8
khanzadii4363
khanzadii :
bahi mat drawoo🥺🥺
2026-09-01 01:31:51
16
meshu070
𓆩⃝𝗠𝗶𝘀𝘀 𝗯𝗿𝗶𝘅𝗶𝗹⸙𓆩🌷 :
𝗶𝗺𝘀𝗻𝗮 𝘀𝘆 𝘁𝗼 𝗷𝗶𝗻𝗮𝘁 𝗮𝗰𝗵𝗮 𝗵𝗼𝘁𝗮 𝗵𝗮 🙂
2026-09-01 06:14:12
27
h9968826
🙈H❤️A🥰😍😘 :
but ma tu akala bath ka Allah sa Bata karti hu alhamdulillah🥰🙏
2026-09-01 04:31:42
54
its_softyqueen
Softy Queen 👑 :
it's reality
2026-09-01 09:04:53
9
namal.khanzadi
Namal KhanZadi :
اللّٰہ ھو اکبر ☝🏻
2026-09-01 07:36:38
17
shezadi_920
shezadi_👰 :
same mery Sath yhi hota h ab mny ye vdo Dekhi mje chakr any LG gy or mehsos hua jesy koi pas h ma tbhai psnd krti Thi hamesha lite bnd bs room m pary rehna ksi se bt krny ko Dil ni krta ....phr ab ye h ma ksi se bt krna chaho ma ni kr skti ksi k gr ni jati bs Dil krta h gr Jao Meri shadi bua bchy huay itna mje bura feel hota h husband k sath rehna bcho k sath ma kehti hu bs ma tnha pari raho ma ksi bt ni krti gusa Ata h koi mjhse bt kray💔💔💔
2026-09-01 11:06:57
5
itx_areeba008
itx_areeba008🚩 :
Yah sab chez Mai krti hon 🙂
2026-09-01 03:49:17
15
aizashah11
AIZA SHAH 🌺 :
ese kuch nh h jhot h ye sab
2026-09-01 05:13:15
6
mishi097802
𝐌𝐢𝐬𝐡𝐢😘🙈 :
mujy bi aklei.rahna Pasand h phaly asay nhi tha ab tu room ki light bi nhi chalti akeli bethna Pasand h or mujy ajeeb sa mahsos hota ha or pahly mujy Dr lagta ab andary Mai bi Dr nhi lagta
2026-09-01 07:41:04
4
fromgermany13
Business Lover 302 :
m to aisa hi krti hn asstagferullah 😢
2026-09-01 06:34:47
4
my.love.muhammad.s
zinda lash 786 :
Allahjan 😳
2026-09-01 03:47:39
7
sana.3987
😻 :
کوئی بات نی
2026-09-01 03:01:53
7
syco04014
୨୧ 𝓒𝓾𝓽𝓮 𝓑𝓾𝓷𝓷𝔂 ୨୧ 🐰🎀 :
m kr ti ho Yar 😳
2026-09-01 11:54:46
1
asmajutti34
Depend on mood :
toba astakfrullah
2026-09-01 06:54:22
5
mesu6103
meshu🥰❤️ :
g y sach h or Jo insan akly Roy koi in ko chup na krwy to in ko him sy humdardii hotii h
2026-09-01 05:27:20
2
pappu_lala1
PAPPU_LALA1 :
2026-09-01 05:29:06
1
abdullah.333i1
Abdullah 333 :
isi me hafte me ek bar nahata hon
2026-09-01 05:59:29
1
moshinraza701
Mohsin Raza :
brother Aisa Hai to Kya yah chij Male gender upar bhi hoti hai aur acche Musalman Jin bhi hote Hain
2026-09-01 06:07:37
1
To see more videos from user @mysterious__things0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About