usrwlldie :
i pernah sayang lelaki yang i teman dia dari intern sampai dia dapat kerja baru, i sanggup redah panas hujan dengan dia, datang jauh ii untuk jumpa dia, sayang dia lebih dari diri sendiri, tak pernah minta barang mahal atau duit melainkan dia dtg dekat i dan bayar duit makan, tapi after dia kerja baru dia terus berubah, dia layan nak tak nak, kiteorg always bergaduh, finalnya dia tinggalkan i atas sebab dia penat dengan i, i merayu untuk tak tinggalkan i, i merayu untuk bagi i peluang berubah or sama ii berubah but dia dh xnk, dia benci i lepas apa yang i korbankan untuk dia, lepas i sayang dia dengan ikhlas :) at the end baru berapa hari kiteorg putus he find another women 🙂 sampai sekarang i masih berdoa untuk allah beri kami peluang bersama kembali even orang cakap i deserve better but hati i masih untuk dia, if you jumpa this comment i just want to say hati i masih ada ruang untuk you.
2026-09-04 02:18:31