@shualeena: mau shinyuuuu #SHINYUTWS #YUYA #TWS @TWS

Aleen 🪼🩵
Aleen 🪼🩵
Open In TikTok:
Region: ID
Tuesday 01 September 2026 00:36:50 GMT
60595
23392
101
1367

Music

Download

Comments

noohoduynihsendlessly
*♡*。。도훈♡유리카。。*♡* :
kadang suka mikir siapa ya jodoh yuya😭
2026-09-01 08:31:52
1211
nna_sunshinee
𝔂𝓪𝓪𝓹(๑ت๑)ノ :
punya pria yang setinggi shinyu,dengan love language act of service,se pengertian shinyu, dengan aura greenflag abis,dan di cintai habis habisan. ohh i wishh🙇🏻‍♀️🙏🏻
2026-09-01 09:31:34
413
lydhnz2
🥀 :
can i request one for youngjae please
2026-09-01 12:52:19
8
arexan_ex
arexan_ex :
ya Allah jika dia bukan jodohku ku maka jodohkan lah amin
2026-09-01 22:52:59
40
saschiy
ai :
MAU SHINYU BGTTTTTT
2026-09-01 14:33:11
5
shindomination
sky ★ :
i'm sorry for us, he belongs to dohoon 😭
2026-09-02 20:58:36
8
qeell10
qill🙌🤍 :
sumpah tws tu keknya segrup visual semua jirr
2026-09-02 12:22:17
8
celzz4480
𝗰𝗵𝗮𝗴𝗶𝘆𝗮! :
req dohoon plissss
2026-09-03 08:51:31
2
zanh1_ilu
zanii :
pengen yuyaaaa
2026-09-02 01:17:33
3
cheeryzila
jungwon rayap hybe :
kalo gk di dunia ini in inother life jdi pasangan ku ya Shin junghwan💜
2026-09-02 08:07:40
5
42.club
⊹ᯓ★🩵 SAI⁴² TOWN 🪽˖࿐࿔ :
Hii hii maaf oot guyss, saiii, H-5 on going voting MAMA AWARDS 2026, jadiii yukk apply voting kalian ke SUPER FAN MAMA di apk Mnet+ 🔗 : https://mnetplus.onelink.me/TRa8/1cmkfk1t kalo butuh tutorial atau mau ditanyain, boleh DM aja yaaa. ayok kita usaha supaya TWS masuk top 20. bantu share info ini ke sai lain & grup sai kalian yaaa, saling mengingatkan yukkk. ayok kita jg penuhin kolom komen video yg berkaitan dengan TWS dengan share info ini yaaa. FIGHTING SAIIII, KALO BUKAN KITA SIAPA LAGII?🫰🏻🐋
2026-09-01 11:54:56
6
nitdo30
୨mul𝖿anძ୧ :
gk sopan bgt suami gw sama gw nya di post
2026-09-05 01:17:31
0
cewryroll
igemwoya :
shinyu, dikehidupan ini kamu beneran gbisa aku miliki ya??🥹
2026-09-02 12:56:56
5
naura.talita.rumi5
Nauraaa❤️‍🔥 :
YA ALLAH KALAU BUKAN JODOH AKU SHINYU MAKA JODOHKAN LAH AKU DENGAN ORANG SEPERTI SHINYU 🤲 AMINNN
2026-09-02 16:33:15
2
shinyuuuu.__
atendimiaa :
yang shinyu selalu chat senyap-senyap tu aku sebenar nye dia selalu cakap aku comel baik sangat si yuya ni dia cakap dia suka aku. aku lagilah suka dia semalam dia jumpa aku dia cakap dia nak jadi boyfriend aku. aku terkejut gile pastu aku pun cakaplah yang aku pun suka dia jugak.lepas tu kiteorang pacaran Dan end
2026-09-02 03:38:18
2
diraa_zyr
diraa_zyr :
minta jodoh seperti sosok yangbowen
2026-09-03 01:27:35
1
intanysf_
intan bayong :
kaaaa bagi yg ini plss
2026-09-01 10:06:10
1
To see more videos from user @shualeena, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About