@greattime.officia: Kira settle ke tak hutang ni? Pening la. Kalau korang tengah cari jam. Boleh datang Cawangan Great Time Watch Engine Aeon Shah Alam. #greattime #pov #gshock #kedaijam #aeonshahalam
prinsip aku senang je .. kalau aku ada hutang dgan org, aku halalkan aje
2026-09-01 04:43:06
8
M.Luffy.A :
Prinsip Membayar Hutang (Qada' al-Dain): Islam mewajibkan setiap pihak yang berhutang untuk melunaskan tanggungjawab mereka dengan segera apabila berkemampuan. Tindakan A, B, dan C yang menggunakan wang yang ada secara bergilir-gilir untuk menunaikan hak pihak lain adalah satu usaha murni (husnu al-ada') iaitu bersungguh-sungguh melangsaikan hutang.
2026-09-01 04:38:35
7
Din Tora :
pening jgak aku pikir..mcm ye mcm x😂
2026-09-01 06:16:29
2
Mahfuz.Umar :
setel la tu klu ikut logik..sbb tu klu hutang 3penjuru ngn membe syok..pindah2 camtu je..asalkan cukup akd sudah🤣🤣🤣
2026-09-01 03:38:34
6
S͎h͎a͎d͎o͎w͎@͎P͎r͎o͎t͎o͎c͎o͎l͎ :
Masa settle lagi
Duit jam kan blum bayar lagi😅
2026-09-01 06:45:42
1
Razif_Salim :
ya.. selesai
2026-09-01 06:22:00
2
♠️FIN♠️ :
ok untuk kes ni setelah hutang tapi masing masing x ada untung la
2026-09-01 07:24:22
0
ZalutionStrike :
setel semua...
2026-09-01 07:08:17
0
Emilio :
aku pening
2026-09-01 07:27:13
0
卄卂尺尺ㄚ 爪ㄩ丂丂 :
kesudahan nya mcm mna ye?
2026-09-01 07:03:12
0
imkadn4 :
Settle dah tu
2026-09-01 07:10:12
0
MRSHADOW :
selesai dah tu
2026-09-01 07:03:51
0
Aziz Ibrahim :
kire settle la tu.. hahahaha
2026-09-01 06:34:39
0
abgbo74 :
Aku pun pening mikir hahaha
2026-09-01 06:53:03
0
Akhi_Farid :
🤣🤣🤣 Saya pun pening mikir nya.. Hahahahha.. Settle ke tak eh camni.. Hahaha
2026-09-01 06:48:18
0
THE REAL KING ✅ :
jap Aku pening..Kira settle ke Belum..
2026-09-01 06:19:11
0
shahDannIe :
Kira settle
2026-09-01 03:40:14
0
A🧶iiL :
sebenarnya siapa yg rugi🤣
2026-09-01 06:18:55
0
AlanYana8690 :
Btul la tu
2026-09-01 05:22:31
0
Mr.Lolok :
Aq kira balik... Mana pergi nya 500 lagi too... Kita rugi 500..hutang 1k.. Hanya modal kan 500 abis hutang 1k.. Hahahahahaha.. Pening....
2026-09-01 05:57:52
0
isu viral :
takde rugi takde untung pun. kire setel semua dpt balik duit masing rm1k. masing2 hutang rm1k. A hutang B rm1k. B hutang C rm1k. C hutang A rm1k. 500 tu memang duit A.
2026-09-01 07:42:34
0
𝙌𝙞𝙙 :
kira settle..tinggal laki(2) dengan perempuan tu je lagi yang x settle
2026-09-01 05:53:32
0
zalimanap :
bagi saya la bang rm 500 tu, saya utang ....nanti jadi utang 4 segi😂
2026-09-01 05:33:02
0
To see more videos from user @greattime.officia, please go to the Tikwm
homepage.