dah mula farmasi kecik jadi tempat collect brg shopee tiktok
2026-09-01 02:30:08
150
Lee ah chin... :
dia paling takut Kat GISB..
2026-09-01 03:28:23
77
Shiraz9286 :
AA pharmacy best
2026-09-01 04:43:17
0
Mimosa pudica :
murah ke big pharmacy? rasanya tak pun
2026-09-01 04:36:57
30
MRidzhuan :
Big farmasi pon mahal jugak
2026-09-01 03:02:41
37
Ricochet :
Ni kesalahan bawah Competition Act
2026-09-01 03:11:19
20
user5372478725720 :
PINDOUDOU is going to be the game changer..
2026-09-01 03:50:50
1
.ɘvƎ :
Kalau utara, dulu yes Georgetown Pharmacy murah.. tapi now ada Mega Kulim .., idk tp Big Pharmacy quite mahal juga .. 😄
2026-09-01 03:36:08
22
SK93 :
Brahmal Vasudevan sir hats off to you 😂
2026-09-01 03:45:58
0
Adawiyah Shaarani :
Tapi big pun mcm dah mahal sekarang.AA lagi murah
2026-09-01 03:33:58
15
Nick :
lepas dia Monopoly dia up harga sesuka dia sbb dia yg control harga🗿
2026-09-01 02:50:46
38
Captain Ahmad :
akta monopoli xde ke kat zimbabwe
2026-09-01 02:48:59
11
💐cik HA💐 :
sistem kapitalis.. mmg x kan maju klau x ikut apa yg depa nk
2026-09-01 03:16:28
7
KUPU² HYDRENGHYA :
alpro farmasi dhati..harga ok, layanan okay
2026-09-01 04:59:26
2
Bunga Larangan :
ingat beras jer Kartel
farmasi Pon ada😂😳😳
2026-09-01 03:10:44
4
Melody :
saya makan visanne dulu paling murah dijual 159 dekat big pharmacy. lepas tu buka kulim pharmacy dia promote generic utk ubat yg sama harga 89 tetiba jadi rm110. so i tanya kat bigpharm ubat tu rm100 je
2026-09-01 05:24:57
0
HiL@W@Ti :
Tapi ada je lagi caring pharmacy
2026-09-01 04:18:42
0
vladivostok631 :
competitor dia Al-Pro..
2026-09-01 02:29:44
0
mmmwww460 :
Georgetown barang mahal bila saya pernah tengok sebelum ni. Skrg saya pergi big pharmacy sebab dekat ngan rumah. Tepi dia ada georgetown, megakulim dan sunway pharmacy. Yang last dua tu mahal kah murah, siap pergi tlg komen
2026-09-01 04:06:44
0
Lolipop88 :
btoi la tu. eco shop cmtu jgk. dia starting 2.10. dh tapau kedai² 2hengget. dia naik harga. setleee
2026-09-01 04:00:08
2
macdoc :
duit cuci banyak
2026-09-01 04:36:05
0
Partimeboy :
kerja sales rep, mmg big pharmacy bunuh harga betul 😂
2026-09-01 04:46:43
1
Luna & Owi :
Jalan cerita sama dlm negara2 amal sistem kapitalis elit transnasional. Di US mungkin 30 tahun lps dah berleluasa isu kartel mcmni. Skrg negara kita plak dah tak boleh handle disebabkan kanser korupsi pemerintah stage 4.
2026-09-01 02:56:20
4
K@ey Hairi :
pasai tu nama dia big
2026-09-01 02:29:08
3
Subri :
nank mudah aku pi cari tok bomoh saja😄 dia jampi dari jauh😄😁
2026-09-01 03:39:33
1
To see more videos from user @niagasaham, please go to the Tikwm
homepage.