@niagasaham: 'mafia' farmasi di Malaysia

NiagaSaham
NiagaSaham
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 02:02:53 GMT
84461
4280
107
948

Music

Download

Comments

pdausshajahan
Firdaus Shajahan :
dah mula farmasi kecik jadi tempat collect brg shopee tiktok
2026-09-01 02:30:08
150
chinpengkiok
Lee ah chin... :
dia paling takut Kat GISB..
2026-09-01 03:28:23
77
shiraz9286
Shiraz9286 :
AA pharmacy best
2026-09-01 04:43:17
0
mimosapudica717
Mimosa pudica :
murah ke big pharmacy? rasanya tak pun
2026-09-01 04:36:57
30
mridzhuan
MRidzhuan :
Big farmasi pon mahal jugak
2026-09-01 03:02:41
37
tengok.betul.betul
Ricochet :
Ni kesalahan bawah Competition Act
2026-09-01 03:11:19
20
alevoor09
user5372478725720 :
PINDOUDOU is going to be the game changer..
2026-09-01 03:50:50
1
codm.eve
.ɘvƎ :
Kalau utara, dulu yes Georgetown Pharmacy murah.. tapi now ada Mega Kulim .., idk tp Big Pharmacy quite mahal juga .. 😄
2026-09-01 03:36:08
22
themesk93
SK93 :
Brahmal Vasudevan sir hats off to you 😂
2026-09-01 03:45:58
0
adawiyahshaarani
Adawiyah Shaarani :
Tapi big pun mcm dah mahal sekarang.AA lagi murah
2026-09-01 03:33:58
15
nickky0404
Nick :
lepas dia Monopoly dia up harga sesuka dia sbb dia yg control harga🗿
2026-09-01 02:50:46
38
captainahmad2477
Captain Ahmad :
akta monopoli xde ke kat zimbabwe
2026-09-01 02:48:59
11
cikha282
💐cik HA💐 :
sistem kapitalis.. mmg x kan maju klau x ikut apa yg depa nk
2026-09-01 03:16:28
7
queenforrevengeland
KUPU² HYDRENGHYA :
alpro farmasi dhati..harga ok, layanan okay
2026-09-01 04:59:26
2
bunga.larangan10
Bunga Larangan :
ingat beras jer Kartel farmasi Pon ada😂😳😳
2026-09-01 03:10:44
4
reenaax_
Melody :
saya makan visanne dulu paling murah dijual 159 dekat big pharmacy. lepas tu buka kulim pharmacy dia promote generic utk ubat yg sama harga 89 tetiba jadi rm110. so i tanya kat bigpharm ubat tu rm100 je
2026-09-01 05:24:57
0
hilawatirahmat
HiL@W@Ti :
Tapi ada je lagi caring pharmacy
2026-09-01 04:18:42
0
vladivostok631
vladivostok631 :
competitor dia Al-Pro..
2026-09-01 02:29:44
0
mmmwww460
mmmwww460 :
Georgetown barang mahal bila saya pernah tengok sebelum ni. Skrg saya pergi big pharmacy sebab dekat ngan rumah. Tepi dia ada georgetown, megakulim dan sunway pharmacy. Yang last dua tu mahal kah murah, siap pergi tlg komen
2026-09-01 04:06:44
0
faridzuanmoktar
Lolipop88 :
btoi la tu. eco shop cmtu jgk. dia starting 2.10. dh tapau kedai² 2hengget. dia naik harga. setleee
2026-09-01 04:00:08
2
maddoc33
macdoc :
duit cuci banyak
2026-09-01 04:36:05
0
parttimeboy
Partimeboy :
kerja sales rep, mmg big pharmacy bunuh harga betul 😂
2026-09-01 04:46:43
1
luna.dan.owi
Luna & Owi :
Jalan cerita sama dlm negara2 amal sistem kapitalis elit transnasional. Di US mungkin 30 tahun lps dah berleluasa isu kartel mcmni. Skrg negara kita plak dah tak boleh handle disebabkan kanser korupsi pemerintah stage 4.
2026-09-01 02:56:20
4
kaeyhairi
K@ey Hairi :
pasai tu nama dia big
2026-09-01 02:29:08
3
subrigulong
Subri :
nank mudah aku pi cari tok bomoh saja😄 dia jampi dari jauh😄😁
2026-09-01 03:39:33
1
To see more videos from user @niagasaham, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About