real smart cities ab saudi arab mai shoro hai new murabba 250000 story .one building kabba ki shape ma banega
2026-09-01 14:42:28
0
Mohammed Rafiq :
Ya’Allah very💯💯true DR nabeel Saab apana or apani family ka bahut khyaal rakeh please❤️🤲Allah swt AAP hamesha salaamath raho🤲❤️😔Ameen suma’ameen🤲❤️jazak Allah khyer❤️❤️🤲
2026-09-01 15:18:15
0
Life :
Watch Silo current season.
2026-09-01 11:54:49
0
lady_blu.e :
This is like district 13 from the hunger games
2026-09-01 08:39:35
1
Crypto With Shayan 🚀 :
Good morning tension bhai ❤️😂 But Great Hu Ap Kuch Tuh Knowledge Milti
2026-09-01 02:47:53
14
1Jhalla1Jhallo :
you are right Sir
2026-09-01 04:01:09
1
M~MAZHAR~ALI :
good work
2026-09-01 07:39:59
0
hoori* fatima :
oy Bhai ap ko nhi pta qeeamat ki nashnya pori ho rhi ha
Allah pak emaan ki mot dye bs
2026-09-01 10:48:55
5
Aizal Fatima :
bht tension hoti hy lakin fikr b rhti hy kya kryn kahan jayn
2026-09-01 09:05:37
2
pakistan__ :
بھائی پاکستان میں بھی ایسا ہوگا سمارٹ سٹی والا نظام
2026-09-01 03:06:53
2
Malik :
Data center…… Melbourne Broadmeadows working going on… Clyde application received by council , place already finalized … …)
2026-09-01 03:15:42
2
Abbas Ali :
بچنے والا زمیں کے اوپر بھی بچ جائے گا اور مرنے والا پاتال میں جائے تو بھی مرجائے گا لہذا جیئو اور جینے دو
2026-09-01 07:11:07
4
Abbas Bhatti :
کیپیٹل سمارٹ سٹی اسلام آباد
لاہور سمارٹ سٹی
2026-09-01 04:31:18
2
Uns33n :
is per movie ban chuki hai
2026-09-01 03:57:49
0
sajidiqbal949 :
sir immam mehndi k nazool kis sun tk ho skta ha ku k immam mehndi k lashker main Shaheed hona chahta ho
2026-09-01 02:59:32
0
M Asim :
2026-09-01 05:44:42
8
Ameer Hamza :
ya sub 2030 sa phalay hoga?
2026-09-01 08:06:30
0
ムニーブ :
bhii yaha PTE ni ho rha round ana wala ha ab kon kon c tension ly
2026-09-01 03:34:07
1
shahzad malik :
good......
........
2026-09-01 03:34:14
1
Ahmad :
last Mai sab ko Marna hi huga .qudrat ki Sath koi muabila nhi kr sakta
2026-09-01 04:32:34
1
Muhammad Irtaza :
2026-09-01 03:46:06
1
Naveed Akhtar :
2026-09-01 03:46:43
1
Hussain Sayed :
When it will be nuclear war
2026-09-01 04:14:42
1
FAROOQ Ghareeb :
bhai mene ap se hee sunaa hai smart citys kaa
2026-09-01 02:53:10
1
To see more videos from user @nabeel.durrani6, please go to the Tikwm
homepage.