@lebaidollahofficial: Mahathir disisihkan ? biar betul ? #PakatanHarapan #BarisanNasional #PerikatanNasional #Walaun #Merdeka69

Lebai Dollah & Tam
Lebai Dollah & Tam
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 03:21:42 GMT
45921
2250
181
867

Music

Download

Comments

jeffrey.lidum
Dom Jeffrey :
TUN BELAKON SEHAJA TU
2026-09-01 05:19:39
70
aisahglobal2u
AisahGlobal2U :
sudah sudah la Mahathir ...
2026-09-01 05:20:28
81
user222046358720
user222046358720 :
Dia yg buat sendiri peraturan dia juga minta simpati Tun Tun
2026-09-01 05:17:22
96
tomyamlebih1
sifu :
aku lagi menyirap dgn ai ni, senang² je buat fitnah kat orang.
2026-09-01 06:28:17
3
manmb64
MB :
Aku mmng x percaya dgn krala ni..
2026-09-01 06:04:48
56
syaalyana1
Wang1234 :
Cerita dia tengok la asal mana aku memang dh lama x percaya. Pas je yg percaya
2026-09-01 04:20:19
46
madam.june3
Madam June💫 :
atok M memang tiap tahun buat masaalah 🤣🤣🤣
2026-09-01 11:25:13
15
intanafiah251092
Ekin18 :
What comes around, Goes Around What You Give You Get Back 😁
2026-09-01 09:40:13
7
jalaludin.alias
Jalaludin Alias :
pmx terbaik setakat ini
2026-09-01 23:27:39
11
loverscrochet
🩷LC🧶 :
dia p pun 15minit ja bukan dok lama pun
2026-09-01 08:53:45
12
rosebantok911
mary :
Betol tu Bro...PMX DSAI TERBAIK..✌️✌️🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
2026-09-01 14:16:40
9
zainimdnoor749
Zaini Mdnoor :
Hmmmmmm...
2026-09-01 14:10:54
0
heztothedan
HezDan :
Tun M pergi sana pun duduk 10-15 minit je, lepastu balik
2026-09-01 04:11:17
18
wolfverine191
Wolfverine191 :
Alamak… kantoi laa plk.. maaf ler Atok lupa.. maklum laa faktor usia..lakonan pun xkurang mjadi..
2026-09-01 11:07:44
7
sheeyla.rslh
S.R. :
dia negarawan kot..banyak jasa nya apa Salah dia dijemput pernah berkerja sama dgn pH kan.....pm yg paling lama ...jgn chakap pasal 2018.... he's too special...than others.... he brought Malaysia to the world....
2026-09-01 06:11:56
6
toksyeikh56
Shahmie-56 :
kifarah Allah tu
2026-09-01 04:43:58
18
harimau2503
Kekalkan yang Baik Baik :
@Kekalkan yang Baik Baik: itu lh politik tun M minta simpati dan memburuk kan PMX . pandai dia berlakon 😂😂😂😂😂😂
2026-09-01 06:26:51
12
mamuipohsolo
MAMU♿️IPOH🇲🇾SOLO :
TUN M LAH MAJU KAN MALAYSIA
2026-09-01 19:02:54
0
tinta_comot
Tinta_COMOT80 :
sebab tu kita kena siasat betul betul dulu, jgn mudah percaya fitnah.... moga Allah menampakkan kebenaran dan melindungi Pmx dan menganugerahkN kebijaksanaan dan ketabahan yg luar biasa kepada Pmx dalam mentadbir negara 🤲🤲🤲
2026-09-01 09:24:11
7
rosliabdullah400
Rosli abdullah :
Tun M ni Pandai belakon,nk cari simpati rakyat la.
2026-09-01 18:06:16
4
sang_semut_hitam
Sang semut :
Dia dpt paking depan pagar tu pun kira vvip dh tu.. Orang lain dok belakang pagar.
2026-09-01 19:10:23
2
heliconiagreen
heliconia green :
apa Salah nya jemput dia jasa dia besar pada negara
2026-09-01 05:26:05
1
zaini.yah.zaini
Zaini yah Zaini :
salah siapa
2026-09-01 09:36:51
0
betamu_syifa
Betamusyifa :
knp kejaan tnggung pegi bercuti tu. tk paham
2026-09-01 07:23:23
1
mohd.8309
ayah pin :
komer salah... Tun dtg mcm rakyat lain nk tengol pembaisan ..salah ke tu...
2026-09-01 05:02:20
2
To see more videos from user @lebaidollahofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About