@hqroyalpopia: Baru start masak tak panas kan.

Road Tour Royal Popia
Road Tour Royal Popia
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 03:34:22 GMT
146779
2607
66
129

Music

Download

Comments

amankanjo
A̳̿͟͞m̳̿͟͞a̳̿͟͞n̳̿͟͞ Kanjo :
tangan berpeluh, baju berpeluh tak pakai apron, topi/hairnet tak pakai, bercakap depan makanan dimasak. korang support yg tak hygine mcm ni? huhu
2026-09-01 05:09:02
185
stnrsyfk
S T N R S Y F K :
Elok pakai baju lengan panjang kot bang.. sekurangnya kalau peluh kt lengan tu serap kut baju.. apron pakai.. rambut pakai net.. nmpak bersih sikit.. nk pakai glove rasanya mengganggu nk buat benda tu.. jd asal tngan bersih kuku pndk dh ok kot.. pendapat je.. nada lembut
2026-09-01 05:11:25
54
shikietakaful
shikietakaful :
Orang dulu dulu xde masalah pun makan cam ni
2026-09-01 05:56:36
11
drina.id
Drina Shop :
rasa kuku
2026-09-01 04:22:50
8
iera.zaii
yuyu :
pakai hairnet bang . takut rmbut msuk tak perasan 😅
2026-09-01 04:49:05
21
joejhr82
BOSSH :
bukan kondem,betul tu kebersihan kne ada.masak kne lengkap pakai apron tp kepala..syrat masak.tegur untk kebaikkan
2026-09-01 06:21:05
5
fai.chong30
Fai Chong :
pakai hair net bang gn apron..main fnb bagi orang makan..makan sendiri tak apa" rambut panjang Kene tutup
2026-09-01 04:56:25
5
azriyhaddat66
Coi Chicken :
2026-09-01 05:18:13
1
faizazman2126
꧁༺ FAIZ ༻꧂ :
Kena ikut undang undang kkm noh
2026-09-01 05:32:41
1
shxaiii2404
Shxaiii2404 :
sarung tangan tu tak ngam bang😌
2026-09-01 05:55:00
1
katakiru23_zedozetoka12
#Konju-Sugimoto👺 :
why xpkai penutup kepala apron apa2 pom sodap tu penting
2026-09-01 06:14:24
0
ijats.com
IJAT'S🐉🔥 :
fokus info disampaikan❎ fokus kt lagu✅
2026-09-01 05:16:39
0
ayiebudakcat
AyieBudakCat🖌️☑️ :
Xx sesuai la cara mcm ni...cuba improve cara nampak sesuai
2026-09-01 05:53:17
0
harraz.selek7
Harraz√ :
korang yang comment suruh pakai glove tu,glove lagi banyak bahan kimia dari tangan kita,cukup cuci tangan guna sabun je lagi selamat,orang dulu tak pakai glove elok je sihat
2026-09-01 06:07:43
0
ketiaksalai
It’s me_ :
Dh x operate ekzos ke bang
2026-09-01 06:35:13
0
5zal55
faizal :
untong ler.. buat sambil lyn lagu raya sharifah aini. dgr lagu raya awal xkalut org kata 😚
2026-09-01 06:02:56
0
m.h.j.zifah88
M.H.J Zifah88 :
aku klu popia yg awal2 tu blh terima lagi, bila dh berpeluh tu terus terbayang peluh kt tgn meleleh ke tepung..
2026-09-01 05:29:44
0
hqroyalpopia
Road Tour Royal Popia :
2026-09-01 07:04:03
0
eddiemikin7
eddiemikin :
Cod ada tak
2026-09-01 05:17:33
0
hsnl170
• :
Kalau prmpuan yg gelek tepung tu atas kuali laju la org nk beli serius cakap
2026-09-01 04:49:17
6
mohamad_ruddy
Persona Non Grata :
bang. kalau boleh pakai lah proper bang mcm mn yg ada dalam sop kursus kendalian makanan. jangan main rambo ja mcm sesetengah kedai mamak kedai mek. abang berniaga makanan. skurang2 nya pakailah sungkup kepala. baju yg proper,apron,handsock dan face mask kalau nak brcakap sangat. sebah abang berniaga bang. bukan masak kat rumah bagi family makan. ni untuk orang yg membeli. jngn bt style prindapan bang. glove mngkin lah dimaafkan sebab menyusahkan pembuatan nya. tp tngn mesti lah bersih,kuku pendek. kalau abang kata panas sebab dngn api. saya faham bang. tp pilihan abang untuk berniaga main dngn api. jadi kena lah ikut sop. ni sekadar teguran sahaja bt yg berniaga diluar sana.
2026-09-01 06:33:26
0
mf2005_s
‍ ‍ ‍ ‍‍ ‍. :
peluh dgn rambut tu tkde pape ke cmtu
2026-09-01 04:58:25
2
To see more videos from user @hqroyalpopia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About