@capikk_: meriah la jugok breakfast hotel sini kita wehi nasi dagang dia buleh puji. ke awop minat gapo sini? #fyp #capiikkecekklate #Foodie 📍Primula Hotel, Terengganu

CEO OF REVIEW
CEO OF REVIEW
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 03:36:39 GMT
72182
1794
180
321

Music

Download

Comments

dillaza0307
Dilla :
Paya bunga hotel n hotel raia. But location and view. Pb hotel would be best.
2026-09-01 12:52:32
3
iman_tuah
إبراهيم :
Makanan hotel nok make po dumoh mmg adop la bea…hok sedap hop cukop raso bkn makanan hotel..bilo demo rivel mknan hotel x thu la piyo hok saloh raso mknan hotel dop saloh sbb mmg x sedap..😅😅😅😅😅
2026-09-01 09:30:57
24
zielamambo2
Lawan tetap lawan🦾 :
saya setuju dgn tuan tentang makanan di primula trg☝️makanan mmg fail dan hnya nasi dagang je ok ckit..harga mahal dan hmmm sedih😄saya ada disana dihari yg smaa dgn tuan..merdeka day ..ada familyday kt sana dan lift hnya 1 blh guna..q panjang nk naik bilik..harga xberpatutan dgn makanan..sekian
2026-09-01 04:21:39
54
bungacantek83
bungacantek :
kalu sy paya bunga hotel dgn hotel raia je yg ok breakfast dia..primula mmg out
2026-09-01 12:42:56
10
aniezulhuda_98
Aniezulhuda_98 :
tngok ke buffet tu pom.. jeng kreng dh ase.. sepoh hanyar.. tmpt sy kje dlu mmg ada org akn jga.. klu nmpk tumpah or comot mmg akn lap.. xkn bia g2.. 😭😭
2026-09-01 13:23:17
15
akoktembaga5
Akoktembaga :
Primula hotelbkena cakna sikit ambik komen oelanggan utk upgrade...kena banyakkan marketing hotel dan uograding
2026-09-01 10:00:46
10
mehatepacat
MissDoLittle 🌹 :
akhirnya..ado jugok hok tolong bunyi.. hehehe.. ns dgg jah hok bulih makan.. 😁
2026-09-01 10:26:37
9
noramalinamuhammad
Amalina Muhammad 🛍️🛒 :
Kube nyo napok tempat makanan...ore dio xtlg tgok ko tempat2 makanan tu...😂😂😂
2026-09-01 05:35:03
9
farahzaraamedina
Farah Zaraa Medina :
saya tunggu ada org review jujur gini 😌 sbb saya terkena doh masa stay before raya haji aritu..nyesal byr add on bf 1 dewasa 1 kanak2…memang x berbaloi
2026-09-01 15:27:17
4
izrail21
Izrail :
teganu ni susoh nk jupo makane sdap, kepok dio jh sdap
2026-09-01 19:36:23
5
nadia150484
Nadia_rizal84 :
duk grand puteri hotel makanan sedap belaka
2026-09-01 04:31:40
5
nizam_nasran
NIZAM NASRAN :
Bila mase terganu makanan sedak nyer..aku duk terganu 40 tahun 2,3 tempak jer hok sedap
2026-09-02 00:53:40
1
mrodd
MFR88 :
aihh gagal kalu hotel xdop english breakfast.hok basic keno ado, sosej,bake bean,hashbrown tu..lagi pulak ganu negeri pelancongan..kena ada la pilihan menu selain local food..
2026-09-01 14:35:31
5
uya_dawitch
M :
Review hotel Wyndham dkt Genting lok.. kalu nasib baik, jupe lipas 😬😬
2026-09-02 12:43:13
0
phatsham
Phat :
Makanan primula memang tak best. Overpriced.
2026-09-01 06:22:27
6
riqaa_naz
Nà :
mari permai hitel pulop
2026-09-02 05:17:21
1
amir_lalu
Wan Tiger :
tapi nasi dagang ia mmg jadi
2026-09-01 15:52:24
0
bunga_2995
bunga🌸 :
mknn kt grand puteri hotel n felda residence sedap😋
2026-09-01 12:15:49
3
miszz.noona
N.D :
pernah wt praktikal sini dulu,dulu mknan dia bekpes western ad je, n ad je chef2 yg serve omelette n hk pnas2 tepi tu, xthula leni kot cut cost dh😅. dulu2 xdan nk kotor kat tble tu psal kena keroh xdan dduk kami yg trainee ni ,dhla xdpt 1 sen pun spnjg praktikal situ😭..dpat mkn je, agaknya skrg dh kkurangn staf dh kot itu yg jd gtu tu
2026-09-01 13:23:41
1
abe_tomato
Abe Tomato :
Bg ambo,hyatt hotel jh napok proper makane hotel..
2026-09-01 12:27:00
2
kafkooff
Kaff :
Primula ni kene upgrade dh ni…dok bruboh dari dulu gi
2026-09-01 12:11:47
3
mamiketokitchen
Salina MamiKetoKitchen :
mmg dah xsedap pon makanan primula x pdan harga. buffet mcm tu g grand putri breakfast baru 25hengget
2026-09-01 06:05:32
3
lombong.duit
LOMBONG DUIT :
nasi dagang kalau nk sedap permai inn
2026-09-01 06:27:34
0
wzdye
﮼محمّدشهير :
tanjong vista next bey
2026-09-01 05:39:48
0
sharifahhidayah62
Sharifah Hidayah :
makanan Premula x pernoh pun sedap .mmng rugi la sape yg bayor utk mkn
2026-09-01 15:11:13
2
To see more videos from user @capikk_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Đến truyện
Đến truyện "Tổng tài bá đạo" cũng không dám viết tới cỡ này! Shinjiro Koizumi - đương kim Bộ trưởng Quốc phòng Nhật Bản. Tưởng truyện ngôn tình Trung Hoa đã đủ "ảo ma" lắm rồi, nhưng hãy nhìn vào bức ảnh này xem: Đúng là cái nghèo đã giới hạn trí tưởng tượng của chúng ta! Với gia thế cực phẩm. Là thế hệ thứ tư trong một gia tộc chính trị lẫy lừng, mang trong mình dòng máu lãnh đạo, Shinjiro là con trai thứ của huyền thoại "Sư Tử Bạc" - cựu Thủ tướng Junichiro Koizumi. Anh trai ruột là tài tử điện ảnh Kotaro Koizumi, người chuyên vào vai nam thần ấm áp trên sóng truyền hình Nhật. Từng du học tại Mỹ, theo học tại trường danh giá bậc nhất thế giới về chính trị. Từng làm việc tại CSIS (Trung tâm Nghiên cứu Chiến lược và Quốc tế) tại Washington D.C - cái nôi của những bộ óc chiến lược toàn cầu. Về nước và bước chân vào chính trường ở tuổi 28, và 10 năm sau. Tổng tài Koizumi đã chính thức trở thành nam Bộ trưởng trẻ tuổi nhất kể từ sau thế chiến. Chỉ 5 năm tiếp theo (2024), ở tuổi 43 - vị tổng tài này đã ứng cử tranh cử vị trí thủ tường Nhật Bản. Dù thất bại, nhưng đó là bước đà để thể hiện tham vọng cực lớn. Và hiện tại, ngồi tại vị trí Bộ trưởng Quốc phòng. Người nắm trong tay một trong những lực lượng quân sự quy mô và hiện đại bậc nhất thế giới, sở hữu dàn khí tài ẤN tượng Đến truyện Trung Hoa cũng không dám viết nhân vật chính đỉnh cao tới cỡ này. (Cre Yabaiiii) #ShinjiroKoizumi #botruong #tongtai #nhatban

About