@capikk_: meriah la jugok breakfast hotel sini kita wehi nasi dagang dia buleh puji. ke awop minat gapo sini? #fyp #capiikkecekklate #Foodie 📍Primula Hotel, Terengganu
Paya bunga hotel n hotel raia. But location and view. Pb hotel would be best.
2026-09-01 12:52:32
3
إبراهيم :
Makanan hotel nok make po dumoh mmg adop la bea…hok sedap hop cukop raso bkn makanan hotel..bilo demo rivel mknan hotel x thu la piyo hok saloh raso mknan hotel dop saloh sbb mmg x sedap..😅😅😅😅😅
2026-09-01 09:30:57
24
Lawan tetap lawan🦾 :
saya setuju dgn tuan tentang makanan di primula trg☝️makanan mmg fail dan hnya nasi dagang je ok ckit..harga mahal dan hmmm sedih😄saya ada disana dihari yg smaa dgn tuan..merdeka day ..ada familyday kt sana dan lift hnya 1 blh guna..q panjang nk naik bilik..harga xberpatutan dgn makanan..sekian
2026-09-01 04:21:39
54
bungacantek :
kalu sy paya bunga hotel dgn hotel raia je yg ok breakfast dia..primula mmg out
2026-09-01 12:42:56
10
Aniezulhuda_98 :
tngok ke buffet tu pom.. jeng kreng dh ase.. sepoh hanyar.. tmpt sy kje dlu mmg ada org akn jga.. klu nmpk tumpah or comot mmg akn lap.. xkn bia g2.. 😭😭
2026-09-01 13:23:17
15
Akoktembaga :
Primula hotelbkena cakna sikit ambik komen oelanggan utk upgrade...kena banyakkan marketing hotel dan uograding
Kube nyo napok tempat makanan...ore dio xtlg tgok ko tempat2 makanan tu...😂😂😂
2026-09-01 05:35:03
9
Farah Zaraa Medina :
saya tunggu ada org review jujur gini 😌 sbb saya terkena doh masa stay before raya haji aritu..nyesal byr add on bf 1 dewasa 1 kanak2…memang x berbaloi
2026-09-01 15:27:17
4
Izrail :
teganu ni susoh nk jupo makane sdap, kepok dio jh sdap
2026-09-01 19:36:23
5
Nadia_rizal84 :
duk grand puteri hotel makanan sedap belaka
2026-09-01 04:31:40
5
NIZAM NASRAN :
Bila mase terganu makanan sedak nyer..aku duk terganu 40 tahun 2,3 tempak jer hok sedap
2026-09-02 00:53:40
1
MFR88 :
aihh gagal kalu hotel xdop english breakfast.hok basic keno ado, sosej,bake bean,hashbrown tu..lagi pulak ganu negeri pelancongan..kena ada la pilihan menu selain local food..
mknn kt grand puteri hotel n felda residence sedap😋
2026-09-01 12:15:49
3
N.D :
pernah wt praktikal sini dulu,dulu mknan dia bekpes western ad je, n ad je chef2 yg serve omelette n hk pnas2 tepi tu, xthula leni kot cut cost dh😅. dulu2 xdan nk kotor kat tble tu psal kena keroh xdan dduk kami yg trainee ni ,dhla xdpt 1 sen pun spnjg praktikal situ😭..dpat mkn je, agaknya skrg dh kkurangn staf dh kot itu yg jd gtu tu
2026-09-01 13:23:41
1
Abe Tomato :
Bg ambo,hyatt hotel jh napok proper makane hotel..
2026-09-01 12:27:00
2
Kaff :
Primula ni kene upgrade dh ni…dok bruboh dari dulu gi
2026-09-01 12:11:47
3
Salina MamiKetoKitchen :
mmg dah xsedap pon makanan primula x pdan harga. buffet mcm tu g grand putri breakfast baru 25hengget
2026-09-01 06:05:32
3
LOMBONG DUIT :
nasi dagang kalau nk sedap permai inn
2026-09-01 06:27:34
0
﮼محمّدشهير :
tanjong vista next bey
2026-09-01 05:39:48
0
Sharifah Hidayah :
makanan Premula x pernoh pun sedap .mmng rugi la sape yg bayor utk mkn
2026-09-01 15:11:13
2
To see more videos from user @capikk_, please go to the Tikwm
homepage.