betul sangat celcom line slow. Digi okay je celcom hampeh. touch n go tu betul. mmg selalu standby RM200 kalau malam nak isi minyak bank tengah maintainance 🤣
2026-09-01 06:38:27
93
nejal :
Kalau umobile cm ni kira masih slow ke😂
2026-09-01 15:12:47
18
Syahmi Fendi :
Wooooo 😭😭😭
2026-09-02 01:44:51
0
Tok Janggut :
ok. dah ada solid reason nak g putrajaya. boleh maki service provider. dan gov dept yg problem. hahahaha
2026-09-01 12:03:05
11
syafiqhaikal :
Merdeka core 🇲🇾🇲🇾
2026-09-01 04:33:41
9
Daniel Ozil :
siot la kena Hina umobile dah la aku guna line tu😭
2026-09-02 06:38:15
1
anis :
waaaa
2026-09-01 13:19:13
4
Una :
Elok ja pakai umobile🤣
2026-09-02 04:09:47
1
Coffe Latte :
Astro tak pernah pulak ye masuk gini haha
2026-09-01 16:09:34
1
NomnomNamu 🇲🇾 :
maxis lain sikit bang, sama ada laju atau xde langsung coverage area tu 😂 celcom xyah cakap eh , jahanam habis
2026-09-01 15:28:28
1
To see more videos from user @nistudiosofficial, please go to the Tikwm
homepage.