@nistudiosofficial: Merdeka core 2026 , maaf min tak boleh nak behave 😔 #merdeka2026 #fyp #nistudiosofficial

NIStudios
NIStudios
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 04:05:05 GMT
286271
39469
100
10640

Music

Download

Comments

paan_4life
k :
function kalau bank maintanance HAHAHAHA
2026-09-01 07:33:31
1755
riririnzz
Rinzz :
"yg ni lagi slow!" u mobile:
2026-09-01 16:20:32
733
ftn361
n :
ni lagi sloww HAHAHAHA 🤣🤣
2026-09-01 10:39:28
420
pikaaaaa981
pikaaaaa981 :
harini umobile lgsg xdak linee😭😭
2026-09-01 09:13:40
211
meor961
M̶E̶O̶R̶🏄🏻 :
Celcom tu nsib je kalo aq ade maki dhh 🥰
2026-09-01 14:05:24
11
khairulshafiq192
Dendey :
tng funtion 12am
2026-09-01 12:07:10
0
elunafae._4
fae :
TnG backbunner
2026-09-01 09:14:44
0
mocha_ice.__
mocha letak green tea :
Fuction time bank maintenance tu betul ek 🤣🤣
2026-09-01 11:55:21
73
arixis_iqqq
Arix Iskandar :
betul sangat celcom line slow. Digi okay je celcom hampeh. touch n go tu betul. mmg selalu standby RM200 kalau malam nak isi minyak bank tengah maintainance 🤣
2026-09-01 06:38:27
93
ohojallza
nejal :
Kalau umobile cm ni kira masih slow ke😂
2026-09-01 15:12:47
18
syahmi.tokusatsu99
Syahmi Fendi :
Wooooo 😭😭😭
2026-09-02 01:44:51
0
tok.janggut584
Tok Janggut :
ok. dah ada solid reason nak g putrajaya. boleh maki service provider. dan gov dept yg problem. hahahaha
2026-09-01 12:03:05
11
muhammadsyafiqh52
syafiqhaikal :
Merdeka core 🇲🇾🇲🇾
2026-09-01 04:33:41
9
danielozil5
Daniel Ozil :
siot la kena Hina umobile dah la aku guna line tu😭
2026-09-02 06:38:15
1
itsmeaaniyosh
anis :
waaaa
2026-09-01 13:19:13
4
itsunaes_
Una :
Elok ja pakai umobile🤣
2026-09-02 04:09:47
1
wan_comell
Coffe Latte :
Astro tak pernah pulak ye masuk gini haha
2026-09-01 16:09:34
1
patboigudboi
NomnomNamu 🇲🇾 :
maxis lain sikit bang, sama ada laju atau xde langsung coverage area tu 😂 celcom xyah cakap eh , jahanam habis
2026-09-01 15:28:28
1
To see more videos from user @nistudiosofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About