@l0new0lfl0new0lf: Menangislah kalau itu yang buat hati rasa lega. Lepaskan apa yang berat. Sampai satu masa nanti, kita akan sedar… apa yang dulu kita persoalkan, rupanya ada hikmah yang Allah simpan. Jadi, kalau hati masih terluka… ambillah masa. Menangislah. Rehatlah. Sampai nanti hati sendiri berkata, “Tak apa… aku terima. Mungkin ini cara Allah ajar aku untuk jadi lebih kuat.”
jangan sekali2 salahkan Allah. ingat, pilihan kita buat, jalan Allah bagi
2026-09-01 05:22:40
46
𝓐𝓲𝓷 𝓔𝓵𝓿𝓮𝓮 :
Bukan tak redha dgn takdir hidup aku yg Allah dah tetapkan.. cuma sakit utk terima semua takdir ni..
2026-09-01 23:51:28
9
mudzymudzamyraamni@2 :
redha sgt dgn ketentuan Allah tapi bila rindu itu sakit sgt.. Sbb merindu Org yg paling kita syg pergi buat selamanya... Allahuakhbar,sakit..sakit..sgttttttt😭😭😭
2026-09-02 01:32:16
8
A/F :
R.
2026-09-05 00:33:40
0
Izaq Boutique :
betul. melupakan itu tak semudah memaafkan
2026-09-05 00:27:58
0
Merpaty Hitam :
Maafkan Aq Ya Allah .. Kerana Sllu Salahkan Takdir buat Aq .. Sbb Terlalu sakit.. Dr kecik Aq Terluka Dgn insan Yg Bernama LELAKI .. 😔
2026-09-04 15:17:56
2
MaRos 6561 :
Ya, betul teruskan perjalanan ini.. insyaallah redho Allah SWT segala nya... kehidupan seharian berubah...🥰🤲🤲🤲
2026-09-01 07:35:07
7
🇵🇸دانيال(SarawakBoi)🍉⚽️❤️🤍 :
Allahu. Baru saja accident. Terasa berat. 🥲🥲 pada satu detik tu. Aku persoalkan kenapa harus aku yg terlibat atas kelalaian org lain bawa kereta. Tp skrg aku redha. Aku terima.🤲🏼🤲🏼🤲🏼
2026-09-04 22:56:35
0
Shimagafar :
Allahu Akbar Ya Rabb 😭😭😭
2026-09-04 23:29:20
0
Kak Lyn 81 :
xpnh salahkan Allah sbb tau setiap apa yg berlaku ada hikmahnya..cuma bila teringt tu sakit tu auto datang balik..walaupun ko tgh ketawa tp sakit tu still ada kt hati
2026-09-04 01:15:00
1
🍃💜⃝۩✰ABG🫧YEQⁱ⃝۩✰💜🍃 :
ya betul.....jalankan kehidupan macam biasa walaupon trauma dalam hidup terlalu sakit
2026-09-01 09:35:26
5
Masmizah Mohamed :
😭😭😭😭😭😭sakit sgt² bila rindu kat arwah makkkkkkk
Allahuakbar 😭😭😭😭😭
2026-09-03 12:02:18
1
KAKROS :
Saya faham rasa itu Menangis lah sepuas hati kerana tangisan juga satu terapi ♥️
2026-09-02 13:46:56
1
MAMA KHAI ❤️ HANA :
Saya dah lama redha dan dh lama tak menangis tp hari nie di sbb kan satu perkataan aq menangis tp aq nk redha ya Allah...lupakan lah perkataan yg menyakitkan hati ku tdi ...
2026-09-04 02:43:39
1
Wahida Yunus :
Redha.. tapi masih menangis. Biarlah masa merawat luka dan ganti dengan ketenangan. 🥺🤲
2026-09-02 11:33:23
1
Cinderella :
Tak mau nangis2 lagi, mata dah bengkak, lelah sekali. Bila nak berhenti nie? Ya Allah sembuhkan luka2 di dalam, Hentikan lah kesedihan ini, sesungguhnya Hamba Mu ini lemah dan tersgt lelah 🥺🥺🥺
2026-09-02 17:11:08
1
👑Mi Mi👑 :
2026-09-01 10:34:20
0
ifadhia :
Checkup hosp, result lepas scan dr kata jantung baby dah tak bedegup baby da meninggal dlm kandungan - 18 week, one month ago.. masih mencari kekuatan diri.. depan owg semua pura2 kuat je bila sendiri airmata mengalir dulu
2026-09-04 04:01:54
0
md fitri :
ya betul2 tu shbt Aamiin2.
2026-09-04 03:06:43
0
miss nur hazwani🌹 :
Rindu pada arwah mak
2026-09-04 13:14:47
0
🌸NuRyn🌸 :
Memang kita sedih bila expectation kita tak berjalan seperti yang diharapkan tapi takpe sedihlah untuk 2-3 hari, bila kita pilih untuk melepaskan percayalah Allah akn ganti dengan yg lebih baik untuk kita 🫰
2026-09-04 04:36:27
1
calLmeHyusmaN#™ :
semoga cepat cepat redho👍
2026-09-04 11:34:09
0
ija :
2026-09-02 12:45:15
1
senjah :
😭😭😭😭
2026-09-01 13:26:28
0
To see more videos from user @l0new0lfl0new0lf, please go to the Tikwm
homepage.