@wpmpp.my: Tea Beng Madu Pertama Keluarkan Menu Aiskrim di Kelantan ‼️ Yang selalu datang ke Warung Pak Mat Pulau Pisang Sila Hadir 🤭 Alhamdulillah sejak pertama kali kita keluarkan menu Aiskrim Tea Beng Madu 28.08.2026 sehingga kini, Aiskrim Kita dah Sold Out Sebanyak 4500 bekas tau. Korang nak order Air Tea Beng Madu Aiskrim boleh ataupun nak beli dalam cup pun boleh tau. Yang takpernah cuba lagi korang boleh try dan dapatkan sekarang di Warung Pak Mat Pulau Pisang Kota Bharu Kelantan 👨🏻‍🍳✨ #resepi #teabeng #kelantan

Warungpakmatpulaupisang
Warungpakmatpulaupisang
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 04:19:19 GMT
565208
30465
364
10684

Music

Download

Comments

muz_chai
muaz :
rasa mahal bnyi klw diwarung, tapi kalau starbuck rm25 pun kata murah lagi, hati mnusia ni lain2. semoga bisnes terus maju beyy,teringin nak rasa jugok. support👍👍👍
2026-09-02 00:52:39
923
overboost1
Jailanee :
bey, ore gastrik blh g mnum ko? tea susu tkut kto 😭
2026-09-01 06:41:30
265
ainn.ashari
NrFAinn✨ :
Sedappp 😬
2026-09-01 06:11:26
752
sal.sil.sol
salsilsol🎶 :
ok lah ni. air Zus hok 15 yar pun xdop aiskrim
2026-09-01 12:12:51
152
midahrahimm
midah rahim :
saya rasa nak pergi kelantan semata-mata nk try aiskrim ni😭
2026-09-01 07:12:23
229
muzzamilzayn6
Muzzamilzayn :
Klo pegi zus dgn tealive wahh murah tau rm15
2026-09-02 10:18:54
48
_fhisham
_neslo Tarik🍺 :
Aiscream sajo 8ya ?
2026-09-01 09:19:04
37
muhammadfarizzulfazli
Ngoh Panda Go :
sapo kato mahall, target market dio bukey demo
2026-09-02 08:38:19
28
kafnnun
Alejandro :
utk menjadikan sesuatu produk tu siap Dan memberikan kepuasan kpd pelanggan, proses rnd ambik masa Dan keluarkan kos yg banyak....so harga aiskrim rm8 tu hasil drpd rnd tersebut....yg berminat boleh dptkan Dan Cuba..selera masing2..tahniah atas kejayaan restoran Pak mat...
2026-09-01 12:20:40
78
itsmuqqris
𝔪𝔲𝔮𝔨𝔦𝔢𝔰. :
jual tee beng je jutawan… starbuck kalah
2026-09-01 18:24:59
11
one.zack3
one zack :
mahal po bedil
2026-09-02 07:15:50
5
niharaff93
niharaff39 :
Ingtkea tmboh aiskrem jd 8ya ..🥺
2026-09-02 05:18:02
17
tuanimprint
JERIN imprint :
rego xbekiro mano brapo pun .puah hati nom1.. tapi gak sedap sungguh xnipu, x manis neting jange risau..keno nga slero masuk tekok .
2026-09-01 12:02:28
52
jazzhonda1
jazzhonda1 :
Potong kaki dok ni😂
2026-09-04 11:04:10
0
simakanbanyak0
shaafika :
15ya Ko?
2026-09-01 11:20:55
6
shirahkeflyii
shirahkefly :
skali srupp habis,xde puas😂
2026-09-02 01:14:16
0
na_narina17
Narina :
Fav 😚
2026-09-01 18:58:36
8
hafiyikhwan.__
Hafiyikhwan._ :
67 ribu air sajoooi huhu murah rezeki abey
2026-09-03 05:20:51
1
lailamajnum07
naruto :
terik....
2026-09-01 06:15:52
8
4hisam888
A.I.S.H.A.M :
Ingat Shukri Yahya
2026-09-02 11:50:41
1
walanon.sejati6
Zahid Hamidon :
Bare vintage jugok ko ni? Mahal sungguh
2026-09-03 12:23:27
1
aaamir141
Aaamir141 :
Pehhh mahal molek 7+8 ya .😂😅
2026-09-04 11:40:17
1
budakhutan392
budakhutan39 :
Mhl xpola dio byr zakat🤝
2026-09-03 08:34:48
1
fieylst
𝓯𝓲𝓮𝔂𝓵𝓼𝓽🕊️ :
ya allah sedap nyaa😭😭
2026-09-04 03:37:00
1
senroses22
SENROSES :
support local
2026-09-01 22:03:52
1
To see more videos from user @wpmpp.my, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About