@utusantvofficial: 1 SEP 26: Sehubungan itu, JPN memaklumkan, orang ramai yang tidak mempunyai keperluan mendesak untuk membuat penukaran atau gantian MyKad dinasihatkan supaya menangguhkan sementara urusan tersebut sepanjang tempoh berkenaan. Klik kotak hijau untuk berita lanjut 📰 #trendingnewsmalaysia #mykad #jpn #gangguan #cetakan

UtusanTV
UtusanTV
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 05:00:39 GMT
137952
3207
119
469

Music

Download

Comments

azimfitri283
azimfitri :
what ever jpn no ic sure yes don't people
2026-09-01 10:19:17
0
along_.94
Zamidi Midi :
nk curi maklumat plk ka mcm mna ni...ic rakyat pon xselamat dh dgn krajan la ni
2026-09-01 05:24:19
117
blankas
Belangkas :
hahahaha...sama mcm airport dulu ke... tetiba system klia down...(tanya dgn nada yg lembut)
2026-09-01 05:23:02
56
zuera37
🌹🌹jaga hatiku🌹🌹 :
nk wt ic gnti yg hilang pun kna wt appointment bnda lh..limit 1ari 100 lbh org..ingt sng kut dpt cuti smata2 nk gi wt ic..nk kna appointment bgai..mnyshkn org..klo trus dpt xpe..kna tggu lak..bkn trus dpt giliran pun..
2026-09-01 05:07:20
28
av.syestem
Av syestem :
kemusykilan r dengan kerajaan sekarang ni.....
2026-09-01 05:15:28
49
mkscarletts
mkscarletts :
hanya mereka yang menongkah arus saja tahu apa sedang terjadi dgn Malaysia sekrang ini.. 😌
2026-09-01 07:05:37
9
iramacintarock
ICR@INR :
mungkin setelah pru16 ,,btkar org plak ,,baru ok agaknya😁
2026-09-01 05:58:56
12
zulkifliabdjabar
zulkifliabdjabar :
patutlah pagi tadi 1/9/2026 aku nak tukar ic tak boleh siap hari ini kena tunggu seminggu baru siap... tak jadi nak buat.. lain hari klu free
2026-09-01 09:01:17
1
man84064
E D :
ini ada yg tk kna . .rk pernah ..jd bab mcm ini
2026-09-01 08:11:55
3
ahmadnaf00
Ahmadnaf :
makin bnyk lepas ni yg kena scamm
2026-09-01 06:25:57
4
user6305459736696
hasyim :
kerajaan guna system kuno ke???
2026-09-01 05:31:28
3
hudhafiyah92
Apek`z :
standby laa.. ada la tu
2026-09-01 06:18:34
4
putrasantai046
putr@ santai :
tak sabar nya PRU 😁
2026-09-01 07:55:19
3
ziezakaria77
Zie Zakaria :
ada masalah apa ye...tiba je....
2026-09-01 05:05:07
4
eykarahim2
Eykarahim :
assalaimulaikum sis kalau nk buat my kad 12 tahun dah blh dtg bt x sis.
2026-09-01 07:12:18
0
moon.str3
MOON STR :
tanda2 nak kena jual ke tu?🤣
2026-09-01 07:48:49
1
mr.radinn
zack :
roro memerhati
2026-09-01 07:04:10
1
rahulrajrajrahul71
Noorainu :
yakkk wat bronarr pulak 😂
2026-09-01 06:34:02
1
ramlibinburger
Mantappakabu :
adelaaaa kerja dorg tu...pandai ekkkk
2026-09-01 06:35:20
1
wawa41813
Wawa :
baru besok nk g wt ic anak...
2026-09-01 05:11:43
2
btsbudaktaksekolah
BTS :
apalah madani nak buat ni.... risau aku
2026-09-01 06:46:36
1
rozir169
bunty :
baru nk pgi buat ptgni dh ada gaguan pulok
2026-09-01 05:43:27
1
tigakalitujuh1
777 :
baru seminggu dpt ic baru Sb hilang tapi dpt yg versi lama juga
2026-09-01 10:40:55
0
nadilla.eyla
Nadilla eyla :
Tula percaya sgt ngn digital padu bagai tu semua sistem menyusahkan kan org dulu da senang nk ssh.. Anuar ii
2026-09-01 09:44:45
0
asrikinekin
Asyikin Batik :
Sy buat ic ank 12 thun.. 24.8 bru ni sampai sekarang x siap lagi
2026-09-01 09:41:36
0
To see more videos from user @utusantvofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About