sanitation system of our capital ,,,also exposed,,,as our other cities,,in heavy rains,,
2026-09-01 17:41:42
0
SadiaBezza :
Lahore main tu kutto wali garmi hyy
2026-09-01 11:47:54
7
Shehzada_imran73 :
fake news
2026-09-01 14:16:05
3
SARA KHAN ♥️ :
Ham b wait kr rhy he Barish ke baran remath ho,🤲🤲
2026-09-01 07:22:32
0
𝓣𝓪𝓻𝓲𝓺 𝓒𝓱𝓪𝓾𝓭𝓱𝓪𝓻𝔂 :
fake new
2026-09-01 11:41:43
0
Puno shah :
where are you Shoaib
2026-09-01 07:55:23
1
Pearl Blue :
in ka zor taleemi idaron py he chalta hy
2026-09-01 09:05:53
5
ꜱʏᴇᴅ ᴍᴜجᴛᴀʙᴀ ꜱʜᴀʜ :
🏔️Margalla Hills ke catchment area se har saal 7,000 million Gallons (Arbon gallons ) barish ka pani 🌧️nalon mai gir kar zaya hota hai Hum isay bacha sakte hain!
🚫 Abhi pani 600 feet se neechay gir chuka hai, ab nahi to kab?
Mera Mutalba:
✅ Har 1-2 KM par Rainwater Harvesting Pits banaye jayen
✅ Pahar se utartay pani ko Recharge Wells ke zariye zameen mein utara jaye
• Is se shehar ka water table saalana 3 se 5 feet tak oopar aa sakta hai. 📈 •Pani bachayen, Islamabad bachayen! 🤲💧
#RainwaterHarvesting #MargallaHills #IslamabadDiaries #Pakistan #SaveWater
2026-09-01 06:39:31
1
Sami Ullah :
ہم کو۔ تو گرمی نے مار دیا۔ ڈیرہ اسماعیل خان
2026-09-01 07:20:54
2
Noreen🍓❤️ :
Yahan send mein to bahut achcha mausam hai aur Barish bhi Nahin hai Lekin mausam bahut achcha hai garmi Nahin hai Karachi Hyderabad aur mirpur khas ka mausam bahut achcha hai
2026-09-01 12:40:40
0
user29909157931368 :
allha pak hai
2026-09-01 14:19:37
0
khuda or muhbbat :
punjb m tu bht grmi hugu
2026-09-01 11:52:39
1
Romeology :
Islamabad KO soba Bana do Bhai 😊
2026-09-01 06:41:28
1
Saleem Hussain :
Ya Allha 🤲🙏😭
2026-09-01 17:21:39
0
💟💟✌️✌️🙏🙏 :
أَسْتَغْفِرُاللّٰه
2026-09-01 08:21:43
0
𝑺𝒉𝒐𝑵𝒂 𝑱𝒖𝑻𝑻◉‿◉ :
Nala Laie totally full tha aur logon k gharon mn pani gya aur bht sara nuqsan be hua jo aass pass k ghar thy baqi phr khair se barish ruki aur khatra tal gya mai khud sham 4 bjy mouqa per daikh kr aya hn baqi pindi k sary roads sb kuch thk hain kuch be aisa nh hai