@luka_dalam_diam3: #fyp #sad #life #History #fate

Luka_Dalam_Diam
Luka_Dalam_Diam
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 05:14:00 GMT
54110
4581
422
419

Music

Download

Comments

travel9054
travel :
y so sad may Allah always right on your way
2026-09-02 01:13:31
0
shanaza_syuha
Kak Waa 🌼 :
Pernahh 🥺 . Belii makan minum semua dulu lpastu g cari tempat yg tkde org . Rasa tenang kjp otak2 nii mcm2 fikir dgn masalah family dgn diri sendiri. Rasa penat . Aku rindu diri aku yg duluu byk senyum ketawa tanpa perlu fikir ape2 masalah . Sekarang senyum ketawa tu hanya untuk tutup sedih aku dan tknak org tanye fikir aku ok ke tk tu je . Aku tknkk menyusahkan semua org lg sbb duluu aku byk dh susahkn org termasuk family aku . Aku pura2 kuat wei dpn semua org family sedangkn hatii akuu remukk weii sedihh dgn diri aku yg skrgg . Aku dr family broken . Akuu takde tmpat nk meluahkn segala isi hati aku . Sbb org yg aku selaluu cari dulu . Allah amik dia Allah lg sygkn dia . Arwah maklong akuu . Aku rindu arwah maklong aku wei . Sbb dia sorg je yg fhm akuu 😭 Skrg kalu aku nk meluahkn ape2 je aku kene g umah cantik baru dia . Dulu rasa takut ye g kubur sorg. Skrg kubur tu jadi tmpat paling tenang untuk akuu bila aku balik kampung jumpa dia 😭🥺 Mtk tolong sedekahkn Al-fatihah untuk maklong aku Aizon binti Hasann ye korg . Tq wei 🤍
2026-09-01 13:52:29
38
ann28_5
ᴬⁿⁿ_²⁸🎀 :
Sedihnyaaa baca komen🥺😢😭 Saya doakan utk semua: semoga awak semua diberi kekuatan dan kesabaran. Dipermudahkan segala urusan dan dikurniakn rezeki yg berlipat ganda. Semoga bahagia milik awak semua🥰🤲🏻🤲🏻 Aamiin
2026-09-01 12:49:35
43
anitasebau
MaFiaQueEn💞 :
aku lebih layan atas katil...sesadly apa pon aku tk pernah klr rmh.nanti tgh drive fikiran melayang.lampu merah pun jln jugak kot..🤣katil&bantallah teman setia,saksi segala drama air mata bersiri cerekarama .hemm..
2026-09-01 14:51:50
12
badriy27
🌹UMMUALBADRIAH🌹 :
bukan pernah. tp selalu hampir stiap hari 🥺
2026-09-01 14:48:13
12
fatinatiiqqahh
🌸Puan Bungee🌸 :
now xde ape..di buang bapa ku..di buang segala2 nye ..ya allah..tunjuk kan jln mu..redho mu ya allah.sesunguh aku hanye hamba mu yg hnye mampu berserah..rindu adek beradek..rindu kedue orh tue ku yg tlah tiade .skrg ak hnye ade anak2..klau letih sngt..skrg..g cafe..beli secangkir coffe relax tenang ..dan kembali blik ke rmh .laksana kan tugas sebagai ibu..semoge allah lapang kan rezekie kite smue. .semoge allah merahmati kite smue..iyee love sahabat tt dri jauh dkt di hati🥰
2026-09-02 05:54:04
3
yatiombi
YatiOmbi :
always😔😭
2026-09-02 04:54:05
0
erdahjuning24434
اِرْدَه جُونِيْنْج 🍉 :
lagi tenang bila sorang²😌
2026-09-01 23:19:38
7
yanasharom
Yana sharom🐘 :
pernah.. nangis sepuas2nya ,, rasa Lega balik umh
2026-09-01 10:56:28
8
user10617375977122
Bunga🌹 :
pernah, kadang rasa nk lari sekejap dari masa skrg, realiti skrg dan persekitaran skrg...🥺
2026-09-02 03:58:59
3
lizaahmad07
MaksuLieza💚 :
Kat sini lah tempat sy mencari ketenangan sekarang,lebih rasa tenang bila dpt dtg kerumah baru makayah🥺moga makayah ditempatkn dikalangan org² yg beriman dn roh mereka dicucuri rahmat olehnya🤲🥺
2026-09-02 02:20:24
4
syanthika
MieYa🫰🏻 :
Pernah sgt smpai mengalir air mata sjauh itu perjalanan hidup aku
2026-09-02 04:26:57
1
azlina_zahidi80
NurAzlina80🌹 :
Dah setahun dan sudah jadi biasa 🌹♥️
2026-09-02 04:27:54
1
ridhwanfiirdau
RidhwanKuyat :
biasa dh
2026-09-02 03:55:13
1
chicken_war
Haikal Ariff340 :
Xpernah sb bini sye ada black belt
2026-09-02 04:27:32
0
cjh9552
clajoseph :
selalu🥺orang tengok aku ni seribu kecerian,tapi sebenar nya aku menghadap 1001 masalah😭😭😭tapi tak ada yang ambil tahu
2026-09-02 02:18:03
2
jane.14__
nsa :
always
2026-09-02 03:41:59
0
di_ey2
❤️‍🔥 JAAN ❤️‍🔥 :
Apa je yg x pernah aku alami... dibuang keluarga...dibuang kwn2... dibuang oleh org yg kita sayang... tapi aku pegang 1 je benda dlm hidup aku Allah ttp ada dgn aku sb hanya dia je yg tau apa yg ada dlm hati aku...tapi disetiap ujian yg Allah bg tue buat aku kuat utk aku jalani hari2 aku tanpa aku perlu bergantung hidup dgn sesiapa...berdiri ats kaki sendiri...
2026-09-01 16:22:07
3
ruthrenruth
BgRuth :
pernah sgt sgt apa lagi ketika ibu meninggal lagi lah hancur dunia
2026-09-01 18:12:19
1
kuehpurple
delete :
selalu.. balik keje, trus parking kat taman bawah pokok.. termenung jap 1-3jam smpai puas bru balik uma..
2026-09-01 15:39:51
2
mekkjoh
hehe :
nangis masa drive..bila rasa nak nangis terus pasang lagu..aku pasang def gap c ibu kota cinta.. walau aku mampu mengalahkan mu…..
2026-09-02 05:55:07
1
ijannzuan76_
シ︎𝓘𝓳𝓪𝓷𝓷𝔃𝓾𝓪𝓷_~シ︎ :
bukan soal pernah atau tidak...tapi all time...sebab bila disaat kita terlalu merintih kasih sayang seseorang Smpai snggup bagi masa dan harta,tapi saat kita tidak dianggap seperti mana yg kita inginkan...disitulah..terdetik hati dari mana aku mahu mulakan diri aku yg dulu...sbb aku yg dulu dah jauh sgt.Tak kenal siapa diri aku yg dulu penuh senyuman dan gelak tawa yg ikhlas.Tapi kini..semua kelakuan itu adalah hanya menutup diri daripada nampak masalah itu sedang menceburi aku.Note nya disini adalah,apa2 nak buat fikir diri sendiri,dan family.. jangan terlalu appreciate org luar terlalu tinggi..Kerna saat ia tidak menghargai kehadiran mu...kmu akan bercelaru didalam kepala.Semuanya akan start dari A...Bukan dari tgh abjad.Sakit itu mmg sakit,tapi kena terima bahawa sesakit apa yang kau terima skrng akan diganti dgn satu permata yang kau sendiri tktau berapa nilai byk nya dri sang pencipta.Take your time,take you place for cool down kan diri sendiri utk mncri siapa kau sebenarnya yg dlu telah lama menghilang.😮‍💨😮‍💨
2026-09-01 13:26:35
4
royalclassparfume
ROYAL CLASS PARFUM :
Pernah 😭😭. Habis niaga tak terus balik rumah , dari kedai menangis , takde mood nak beniaga erm masa nak blik tak balik rumah terus macam selalu 😞 masa tu drive tak tahu nak kemana hujung-hujung smpai tepi pantai 🌊 , menangis sepuas-puas sampai teresak-esak sebab dapat tahu sesuatu di luar jangkaan terjadi 💔💔 hancur hati tak tahu nak cakap macam mana 😔😔 lost , rasa dunia ni gelap segelap-gelapnya .. mana taknya bila dapat tahu dengan mata sendiri orang yang kita anggap tempat bergantung harap , nyawa dunia , buat diri ni sebegitu rupa di belakang 💔💔💔😭😭😭😭😔😔😔 hancur hancur sehancur-hancur jd diri ni
2026-09-01 23:28:26
2
niaerafeena
nearwartea♡ :
adakalanya...bila hati rasa terlalu sedih..berhenti sekejap tepi jalan..utk menangis..kdg2..meraung utk lepaskan rasa yg terpendam...
2026-09-01 13:05:33
3
amierditt
อามีรูล อัซมาน :
sy dlu pernah kluar rumah, ride sorg². last² member call suruh berhenti depan tu katanya.. sy pun berhenti la d bus stop tu. sejam jugak tggu dia sampai. rupanya sy dh dkt 80km ride. nasib allah hadirkan kwn2 cmtu diwaktu sy tgh btl² down.
2026-09-02 00:06:17
1
To see more videos from user @luka_dalam_diam3, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About