@kon.bachaye.ga.pa: ایسے سفید پوش لوگ بھی ہیں اس دنیا میں 💔😭💔😭 #help #broken #masjid #viraltiktok

KON BACHAYE GA PAKISTAN
KON BACHAYE GA PAKISTAN
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 05:17:15 GMT
276783
15839
420
187

Music

Download

Comments

rabailkhan911
Rabail-khan 🇵🇸 :
mery baba k b esy joty huty thy 💔
2026-09-02 14:27:44
0
sabaimran827
sabaimran14 :
jooty chori ho jaty hn is liye log tooty jooty pehn k aty hn Majid me
2026-09-02 02:17:37
4
milkat0500
"*Demishq *baloOch..... "*🎀💕 :
meryy nana asy thyyy😣😣 1 mah phly inteqal hogaya boooooth achy or naek thy😢
2026-09-02 07:30:11
1
user650526688713000
user6505266887130 :
inshAllah ye paao zaroor janat main jain gy..
2026-09-01 16:07:27
308
umeeyahya
💔💔💔 :
Hum kitny nasukry hai
2026-09-01 14:19:48
173
sana70122
nothing without u :
kuch log chori hony k darr sy b tota jota pehan k maskid aty hain
2026-09-01 14:40:59
5
imran1393
𝐈𝐌𝐑𝐀𝐍 𝐌𝐔𝐆𝐇𝐀𝐋 :
بھائی میں ایک دو دن پہلے عشاء کی نماز پڑھنے گیا جب نمازِ پڑھ کے گھر آنے لگا تو کیا دیکھا کے اس سے بھی بوری حالات کی چپل پڑی تھی دیکھ کے آنکھوں سے آنسو نکل آئے اور یہی آنسو میرے اور زیادہ نکلے جب دیکھا کہ میری نئی چپل کوئی پہن کے چلا گیا ہے
2026-09-01 18:05:49
46
silla.girl257
silla girl :
hum sub mill k bachaye gay inshaAllah pakistan bus neat saaf honi chahiya
2026-09-01 07:20:51
16
elif332396
ایلف🤗 :
ma ny comnt pary or ma heran Hun k log positive kiun ni sochty itna nagitiv sochty a koi kehta chori k dar sy pehni purani bnda pochy chori k dar sy itni toti hui pehni thi mtlb kha gya h k jitna b koi bura ho phr b AP positive sochy k ni yar koi waja ho ge Lekin awam ka Kuch ni ho skta .😢😢
2026-09-01 16:04:40
35
hareem.asif85
Hareem Asif :
let u buy a sleeper for his
2026-09-01 06:52:26
1
asma.faisalabad
Asma :
Bhai le dete paise main de deti
2026-09-02 06:35:31
11
zoya.wazir
ZoyaWazir7777 :
in uncle ka nmbr lakar share krlety video bnany ka koi to faida hota inhein.hm sab thora thora inki help krlety
2026-09-01 17:04:50
10
sobiakhan5589rr
s.khan :
y b too fikar ki bat hai. k log masjeed chooti k darr sy new chappal m nii jaty . or y aik Muslim country hai .. masjeed m y hall hai too or places par kia ho ga
2026-09-01 15:17:09
5
silent.girl.382
silent 😉 :
🥺🥺no words
2026-09-01 07:58:49
3
nainanaina2438
naina naina :
mujhe in ka nber dena maie inko Kuch dena chati hun
2026-09-01 17:29:30
5
sanaibrahim244
Allah Bismillah ☝️ :
ya ha bs halal kamana wala subhanallah 🥰
2026-09-01 17:27:30
7
mrssaqib982
aimansaqib :
ye chapal mere zewar se zaiada mol rakhti hai ye namazi ki hai🥺
2026-09-01 18:43:41
8
ummeahmad22
N...D :
mery husbnd k bhi aise hi hain 😥😥😥
2026-09-01 17:20:37
5
hamzashahzad625
Hamza :
Pakistan main har doosray bnday Ka yehi hal hy
2026-09-01 07:15:06
9
gogli.moggli
Gogli Moggli :
ya Allah tera shukr h mere Malik 😭😭😭😭
2026-09-01 15:16:57
2
fizakhanni
🐥 :
hum bohat khasaray ma ha 💔
2026-09-02 07:11:47
5
sohaildanish541
🔥꧁༺ سہیل دانش ༻꧂🔥 :
ماشاءاللہ اللّٰہ پاک آپ کو اجر عظیم دے۔۔❤️
2026-09-02 05:47:41
3
game_changer1001
️ :
maine bete ko service ki shop se 4 hazar k chapl khareed kr diye dosray din masjid mei kisi ne chura Liye masjid khali hone tak betha raha jab akhri jora reh gya jo purane chappal thay unhe mei ghar wapis aya,, agar log masjid mei bhi Allah se nahi dartay to kahaa daringay
2026-09-01 17:50:14
4
muhammadzurain01
Ayeشha :
bhai aap hi inki madad kar dain plz
2026-09-01 12:36:38
4
mahboobhanif321
Mahboob Hanif :
oh Bhai ye shoes masjid MN aany k liye hen tak koi chori n kr saaky...kapray blkl thk hen
2026-09-02 11:10:13
2
To see more videos from user @kon.bachaye.ga.pa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About