jooty chori ho jaty hn is liye log tooty jooty pehn k aty hn Majid me
2026-09-02 02:17:37
4
"*Demishq *baloOch..... "*🎀💕 :
meryy nana asy thyyy😣😣
1 mah phly inteqal hogaya
boooooth achy or naek thy😢
2026-09-02 07:30:11
1
user6505266887130 :
inshAllah ye paao zaroor janat main jain gy..
2026-09-01 16:07:27
308
💔💔💔 :
Hum kitny nasukry hai
2026-09-01 14:19:48
173
nothing without u :
kuch log chori hony k darr sy b tota jota pehan k maskid aty hain
2026-09-01 14:40:59
5
𝐈𝐌𝐑𝐀𝐍 𝐌𝐔𝐆𝐇𝐀𝐋 :
بھائی میں ایک دو دن پہلے عشاء کی نماز پڑھنے گیا جب نمازِ پڑھ کے گھر آنے لگا تو کیا دیکھا کے اس سے بھی بوری حالات کی چپل پڑی تھی دیکھ کے آنکھوں سے آنسو نکل آئے اور یہی آنسو میرے اور زیادہ نکلے جب دیکھا کہ میری نئی چپل کوئی پہن کے چلا گیا ہے
2026-09-01 18:05:49
46
silla girl :
hum sub mill k bachaye gay inshaAllah pakistan
bus neat saaf honi chahiya
2026-09-01 07:20:51
16
ایلف🤗 :
ma ny comnt pary or ma heran Hun k log positive kiun ni sochty itna nagitiv sochty a koi kehta chori k dar sy pehni purani bnda pochy chori k dar sy itni toti hui pehni thi mtlb kha gya h k jitna b koi bura ho phr b AP positive sochy k ni yar koi waja ho ge Lekin awam ka Kuch ni ho skta .😢😢
2026-09-01 16:04:40
35
Hareem Asif :
let u buy a sleeper for his
2026-09-01 06:52:26
1
Asma :
Bhai le dete paise main de deti
2026-09-02 06:35:31
11
ZoyaWazir7777 :
in uncle ka nmbr lakar share krlety video bnany ka koi to faida hota inhein.hm sab thora thora inki help krlety
2026-09-01 17:04:50
10
s.khan :
y b too fikar ki bat hai. k log masjeed chooti k darr sy new chappal m nii jaty . or y aik Muslim country hai .. masjeed m y hall hai too or places par kia ho ga
2026-09-01 15:17:09
5
silent 😉 :
🥺🥺no words
2026-09-01 07:58:49
3
naina naina :
mujhe in ka nber dena maie inko Kuch dena chati hun
2026-09-01 17:29:30
5
Allah Bismillah ☝️ :
ya ha bs halal kamana wala subhanallah 🥰
2026-09-01 17:27:30
7
aimansaqib :
ye chapal mere zewar se zaiada mol rakhti hai ye namazi ki hai🥺
2026-09-01 18:43:41
8
N...D :
mery husbnd k bhi aise hi hain 😥😥😥
2026-09-01 17:20:37
5
Hamza :
Pakistan main har doosray bnday Ka yehi hal hy
2026-09-01 07:15:06
9
Gogli Moggli :
ya Allah tera shukr h mere Malik 😭😭😭😭
2026-09-01 15:16:57
2
🐥 :
hum bohat khasaray ma ha 💔
2026-09-02 07:11:47
5
🔥꧁༺ سہیل دانش ༻꧂🔥 :
ماشاءاللہ اللّٰہ پاک آپ کو اجر عظیم دے۔۔❤️
2026-09-02 05:47:41
3
️ :
maine bete ko service ki shop se 4 hazar k chapl khareed kr diye dosray din masjid mei kisi ne chura Liye masjid khali hone tak betha raha jab akhri jora reh gya jo purane chappal thay unhe mei ghar wapis aya,,
agar log masjid mei bhi Allah se nahi dartay to kahaa daringay
2026-09-01 17:50:14
4
Ayeشha :
bhai aap hi inki madad kar dain plz
2026-09-01 12:36:38
4
Mahboob Hanif :
oh Bhai ye shoes masjid MN aany k liye hen tak koi chori n kr saaky...kapray blkl thk hen
2026-09-02 11:10:13
2
To see more videos from user @kon.bachaye.ga.pa, please go to the Tikwm
homepage.