sepanjang pakai braces pernah pakai sekali je color black🤣 sbb mcm gigi rongakk
2026-09-01 12:23:00
667
me :
saya pakai silver jadi kuning tak sampai seminggu 😭
2026-09-02 13:54:46
86
💜 UnguViolet 💜 :
Sy khamis nie dh kene pakai braces, tgh konfius lg nnt nk choosw what kaler..rase cm nk maroon, tp tgk turqoise mcm cantik jgk. Yg mane yg ssh pudar eh doktor?
2026-09-01 13:26:50
28
🎀 AazaraA 🦋 :
sy takkan ambik hitam sbb dentist sy ckp mcm takde gigi 🤣
2026-09-02 11:11:28
8
𝜗𝜚.ᨶ႒ᩚ.zaRAIChA :
hot pink 1
2026-09-03 04:29:23
1
𝘢𝘪𝘳𝘪𝘴 :
yellow? kalau dari jauh nampak gigi kuning lah kak
2026-09-03 10:47:55
1
+6017 :
saya suka blackk
2026-09-02 05:21:12
2
𝐃𝐲𝐧𝐚𝐳 :
Klu yellow boleh tukar kaler orange ke klu mkan kari ke lemak cili api? Mcm cute je yellow tu 😅
2026-09-03 08:21:16
1
heyitsmee :
sis kalau pakai braces warna ini ok tak kalau makan Ayan penyet butter prawn fan sebgainya lah
2026-09-01 09:58:50
4
🌷 :
sy nak doc review jujur ikhlas warna apa yg pakai akan pudar dan akan tukar jadi warna apa? nk tahu sgt. hot pink sy setuju no. 1 sbb tak kan pudar makan apa pun dan gg nampak putih
2026-09-04 01:40:41
1
Bananacakes :
Baru pakai braces ambik hitam hahaha tapi okey je setakat ni maybe next month boleh try maroon pulak🤭
2026-09-01 14:33:40
3
Miwaaa :
anyoneee suggest jp powerchain wrna apa? terpilih merah, masyaAllah mcm traffic light dari jauh
2026-09-01 13:29:20
6
🎀𝔃𝔂𝓲𝓪𝓪 🎀 :
doktor kata saya kena pakai braces sebab saya ada Gap pastu ada part yang kat bibir dia kene potong tapi saya tak nk