Bhai mera Saudi Arabia main ek friend hai us par police case hai koi chota sa us k relative koi video main bata den please
2026-09-02 08:41:55
0
MantharNarejo Official 🌱 :
us final exit pr jaany k bad dosri visa pr aa skhty hai¿?
2026-09-01 21:41:13
0
Adeela Firdous :
main problem men hn plz
2026-09-01 11:32:19
0
IMRAN shafi :
Bhai agar tarific fine aye hoy ho to
2026-09-01 18:22:08
0
Azeem :
great info Jee
2026-09-01 17:33:42
0
AdN@N Malik 🇸🇦🇵🇰 :
Jada say
2026-09-01 21:54:32
0
Muhammad Yaseen :
الوافدین جوازات کدھر ہے ریاض میں
2026-09-01 12:53:49
2
Mama Mama6855 :
بھائی کبھی سوال کاجواب بھی دیا کریں
2026-09-01 06:37:33
4
SarDar ShahZaib AbbAsi :
مجھ پر ھروب تھا ۔میں نے کل جدہ سے ایمبسی کے ذریعے شمیشی فنگر کیے اور یعنی 11 بجے فنگر کیے اور 12 بجے ٹیکت لیا اور شام 5 بجے فلیٹ لی اور پاکستان اگیا
2026-09-01 19:54:56
1
Hashmat Ajmal :
Assalam o alekum bhai me Riyad Pakistani ambassy gya dah waha say apply kia hai phir 2 msg agye dahy phir me Riyad wafidain office gya waha pr iqma copy passport copy aur jo 2 sora msg ki copy waha jama krwa di dih phir unho nay kha k 1 month me apka final exit ka msg ajiye ga aj 1 month say opar ho gya hai koi response nhi aya kindly agar apko is bary me pata hai to please kind kr di jiye ga Meharbani hogi apki 🙏🏻
2026-09-01 12:51:03
0
mdilawarali313 :
بھائی جان میرا اقامہ ہی نہیں بنا 2سال ھو گے ہیں
2026-09-01 06:58:25
4
Iftakhar Ahmad :
بھائی اللہ پاک اپ کو سلامت رکھے اور اللہ پاک اتنا رزق اپ کو عطا کرے اپ سے سنبھالا بھی نہ جائے
2026-09-01 06:09:28
3
Jʌɱsʜɘɗ Aʜʌɱɗ :
are bhai yah kahin se bhi ho jaega
2026-09-01 22:38:54
0
Malik nawaz :
Kya bnda ja k wapis AA skta Hy?
2026-09-01 13:23:21
1
izzat Baig :
السلام علیکم بھائی جان کیا اقامہ اکسپائر والے بھی جا سکتے ہیں
2026-09-01 06:28:08
2
¥(نوSAHILید)¥ :
کویئ بھی 3 سال سے پہلے واپس دوبارہ نہیں اسکتا وہ لوگ کویئ نہ کویئ کیس ڈال دیتے ھے نظام کے لئے
2026-09-02 01:04:18
0
Chahat malike :
fer retan aasakta
2026-09-01 10:43:11
1
AdN@N Malik 🇸🇦🇵🇰 :
my NY tickt li ay
2026-09-01 21:54:27
0
Ahmed Ali :
جی السلام علیکم بھائی جان بھائی جان میں نے کمنٹ کیا ہے مجھے اٹھ سال ہو گئے ہیں کیا میرا بھی مسئلہ حل ہو سکتا ہے اپ کو کمنٹ کیا ہے پتہ نہیں وہ کون سی ائی ڈی ہے اپ کی میں بھی ادارے وفا تین جدہ میں رہتا ہوں ادھر کون سی جگہ پہ کیا طریقہ کار ہوگا بھائی اللہ اپ کو خوش رکھے نہ میرا بارڈر نمبر ہے نہ میں کچھ ہے نہ بیانات میرا بھی حل ہو سکتا ہے بڑا پیسہ کھوا کے بیٹھا ہوں
2026-09-01 13:13:18
0
naeem khan :
mary dakoment jama kar lya han abi tak masg nahi aya
2026-09-01 14:50:33
0
ESsa Baloch :
vist k jurmmano pay ap nay video nai bnai
2026-09-01 16:56:18
1
M Naveed Hassan Baloch :
Bhai mery 3 sms a gy hin 2 month ho gy hin agy kia krna ha please help me
2026-09-02 10:00:34
0
sohailiqbal82 :
لیکن وہ کوئی کیس ڈال کر بھیجتے ہیں
2026-09-01 15:29:46
0
️ :
2 month Ho Gaye hain Nahi aya Final Exit ka Or Rakam Sadar Expire ho Gya hai .
2026-09-01 19:45:42
0
Ahmed Ali :
نہیں بھائی جدہ سے
2026-09-02 02:13:38
0
To see more videos from user @ilyaschoudhray786, please go to the Tikwm
homepage.