beshak sahe kaha Mgr kuch gharon main bahu he aik aisi insan ban jati hai jo sab kuch apny control main rkhna chati hai kiya bny ga Kitna bny ga kiun bny ga kiya Hona chaiye or maa baap bhen bhaiun k sath kaisa rawaiya( wehwar) or Kitna sath chalta chaiye, tou koi bhi rishta na tou behad masoom hai or na he chalak, bas farq hai kisny kab or kaise sab rishta ko control kr Liya 🤷♀️
2026-09-01 14:05:11
2
SRS :
alag reho khush raho
2026-09-01 13:13:56
2
Aneela Shaheen :
So true... 💯
2026-09-01 11:41:14
0
baloch 👧🏻 girl :
100 pasand😟
2026-09-02 04:26:09
1
Bahary Gull😇 :
awaaz bhut late uthae apny
2026-09-02 12:42:11
0
nice :
good
2026-09-02 12:04:53
0
Sanjita Vaidya :
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
2026-09-02 12:56:05
0
☁ Iŧ's Me 🦋 :
right 👍
2026-09-02 11:31:32
0
user2370517334221 :
gg
2026-09-01 12:00:49
1
A 💝P :
Right 👍
2026-09-02 11:21:26
0
To see more videos from user @preetgill408, please go to the Tikwm
homepage.